Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez makmarc » 15 lis 2015, 09:34

Jak mi tu nadal brakuje ciemnego tyłu, tzn. lamp <serduszka> Rafał, bierz Daniela i wpadajcie na dwa do mnie, zdziałamy kilka kompletów od razu, bo tej usługi jeszcze w moim "miodnym zakładzie" nie ma hahaha wtedy bym zamienił się z na takie oklejone lampy za moje diodowe ;P
makmarc
 

Postprzez matthies » 15 lis 2015, 15:30

ale przekombinowałeś z tym kluczykiem... starczyło kupić samą kostkę immo, do tego scyzoryk wedle gustu i pilot. Ja pilota przełożyłem ze starego, bo mi się ta obudowa już rozpadała i to było prowodyrem całej akcji i kosztowało mnie to 20$ za części i 20zł za wycinanie grotu.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 17 lis 2015, 23:23

LooKasH8 napisał(a):Sprawdź sobie odpływ wody z podszybia

muszę tak zrobić, ale jakoś nie mogę się za to zabrać :(
makmarc napisał(a):nadal brakuje ciemnego tyłu

kiedyś będzie <diabełek> folia leży :P
matthies napisał(a):przekombinowałeś z tym kluczykiem

możliwe, ale ważne że jest :D
Dziś jestem po przeglądzie i jednak coś mnie lekko zaskoczyło :P
DSC_0007.JPG

(nie wiem dlaczego mi wpisał 626 :P )
no właśnie, na tulejkach stabilizatora są luzy :P póki co nic nie puka, ale pewnie niebawem zacznie :P i tu zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie wsadzić poliuretanów <diabełek> myślicie że warto? :>
poza tym usłyszałem od mechanika:"żeby wszystkie samochody w takim stanie do nas przyjeżdżały... No nie mam się do czego przyczepić" <serduszka> płyn hamulcowy nie jest nawet w połowie zużyty, a chłodzący dopiero przy -43 stopniach zamarznie :P reszta igła hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 17 lis 2015, 23:48

Zostaje pogratulować tak zdrowego autka <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Koci@k » 17 lis 2015, 23:57

Poliuretany...hmmm...Nie wiem czy jest sens to pakować przy Twojej eksploatacji autka <co?> Ale np.u michalka w mx6 skończyły się one po jednym zlocie a facet, który je sprzedawał stwierdził, że reklamacji nie uzna bo one nie są do takiej jazdy <czarodziej> I bądź tu mądry <glupek2>
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Nightfall » 18 lis 2015, 07:08

Rafi ładne świadectwo uzyskało autko <spoko>
Na 6 a nawet rzekłbym na 626 <diabełek>
Gratki
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Geniek » 18 lis 2015, 16:09

Ładnie ładnie tylko się cieszyć i jeździć. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez matthies » 18 lis 2015, 20:39

zgłębiałem temat poliuretanów. Faktycznie podobno nie mają takiej trwałości jak gumy, ale co najważniejsze – jeśli wymieniać, to tylko WSZYSTKO, a nie tylko część, która akurat się zużyła. Poliuretany są zaprojektowane do współpracy ze sobą, a nie z gumą i vice versa.
W sensie, ja do takich wniosków doszedłem i kupiłem Oyodo.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 18 lis 2015, 21:59

Danmazda napisał(a):Zostaje pogratulować

Danielu, nie ma czego gratulować :P pokaż mi na tym forum Mazdy w gorszym stanie :>
Koci@k napisał(a):Nie wiem czy jest sens

ja też :P dlatego pytam mądrzejszych od siebie :P
Nightfall napisał(a):ładne świadectwo uzyskało autko

masz rację :D ale dla mnie to za mało i nadal widzę kilka mankamentów zarówno mechanicznie jak i wizualnie <oczy>
Geniek napisał(a):tylko się cieszyć i jeździć

na pewno nie !! a gdzie modzić? :> hahaha hahaha hahaha
matthies napisał(a):jeśli wymieniać, to tylko WSZYSTKO

właśnie o takie wypowiedzi mi chodziło <jupi> matthies tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem :P czy chodzi Ci o to, że jeśli wsadzać poliuretany to w cały zawias od razu i wszędzie? Czyli jak wsadzę je tylko z tyłu na łącznik stabilizatora to będzie do <dupa> ?
A z innej beczki – dziś w końcu przypatrzyłem się na te wycieki wody do wnętrza. Jako że pogoda nie zachęca do dłubania przy samochodzie, a w garażu nie mam nieskończonej przestrzeni, tak umówiłem się do warsztatu na sobotę <faja> powiedziałem że najprawdopodobniej odprowadzenie wody albo coś z klimą :P szczerze mówiąc wycieki z klimatyzacji (w tym także skraplanie się wody) odrzucam na wstępie, bo jak jest sucho na drogach to nic nie cieknie mimo włączonej klimatyzacji :P także to najprawdopodobniej będzie przytkany odpływ z podszybia, co i mechanik stwierdził :P będzie przepychanie hahaha mam nadzieję że to rozwiąże problem <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 18 lis 2015, 22:01

rafalmazda6 napisał(a):pokaż mi na tym forum Mazdy w gorszym stanie
A byś się zdziwił :P Jedną mogę Ci pokazać :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 18 lis 2015, 22:03

Danmazda napisał(a):Jedną mogę Ci pokazać

eeee...? Ciekawe czy myślimy o tej samej :> dobra, koniec tematu hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Koci@k » 18 lis 2015, 22:33

A taka cudna ponoć była :P
Matthies dobrze mówi-jak już to cały komplet wymieniać. Tak na półgwizdka to nie ma sensu a i tak jak wymienisz niewiadomo faktycznie ile Ci to posłuży-słyszałam już różne opinie od znajomych,którzy mieli.
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez rafałmazda » 18 lis 2015, 22:36

Koci@k napisał(a):A taka cudna ponoć była

no wiesz... tulejki to nie koniec świata :P a wycieki się zlikwiduje :P
hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
Koci@k napisał(a):jak już to cały komplet wymieniać

w takim razie nie bawię się w poliuretan :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 18 lis 2015, 22:54

wszystkie tuleje
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez WisniaUs » 19 lis 2015, 00:23

matthies napisał(a):wszystkie tuleje


Ile ich tam jest??? jakiej firmy kupic?? zblizone koszty??? mam zamiar zakladac Eibachy wymienic wtedy tuleje??
WisniaUs
 

Postprzez zemoj » 19 lis 2015, 13:38

matthies napisał(a):zgłębiałem temat poliuretanów. Faktycznie podobno nie mają takiej trwałości jak gumy

To dziwne, bo stosuje się je w motosporcie m.in. właśnie ze względu na wyższą wytrzymałość i odporność.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez odom » 19 lis 2015, 13:42

W myśl zasady ... .JAK DBASZ TAK MASZ <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez matthies » 19 lis 2015, 20:29

zemoj napisał(a):wytrzymałość i odporność

to co innego niż trwałość. W motorsporcie wytrzymalsze i odporniejsze oczywiście są, ale na warunki sportowe, czyli ciężka praca katowania na torze. Niemniej podobno nie wytrzymują tyle kilometrów co seryjna guma. O taką różnicę chodzi.
Ile jest? Zapraszam na stronę Olkusza –> http://poliuretany.olkusz.pl/pl/mazda_mazda-6
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 12 gru 2015, 17:35

odświeżam wątek, gdyż mam problem :( dziś lewy xenon stwierdził, że nie będzie świecił <oczy> i teraz pytanie – dlaczego? <co?> teoretycznie nie ma światła = żarnik :P ale wcześniej nie zauważyłem żadnej zmiany barwy :| ot po prostu się nie zapaliła... Później kilkukrotnie wyłączałem i włączałem światła, ale ciągle tylko prawe się zapalało, a lewe trup. Czyli chyba te zapłonniki i inne przetwornice są ok, a po prostu żarnik się poddał – dobrze myślę? :>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez makmarc » 12 gru 2015, 19:19

Najlepiej gdybyś przełożył żarnik z drugiej lampy do tej i sprawdził, będziesz miał mniej wątpliwości, mogła się poddać sama przetwornica, jak przekręcasz światła słychać, że przetwornica się załącza?
makmarc
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy