Mazda6 GG LF 2003r. Silver Contrail AT EIBACHy, Samsung TAB, HID i krecik by ark
Wybierasz się na zlot??
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Koniecznie :p tak wgl. to mam wrażenie że kiedyś jadąc przez Kozienice od strony Radomia mijałem się z Tobą a mówię to ze względu na moją nieomylną pamięć do rejestracji :p wracając do tabletu to planuję zamontować u siebie jakiś niskobudzetowy Prestigio 7" albo Alcatel Onetouch Evo 7, każdy z małą baterią i 3G koniecznie :p Będę montował bez windy 
W takim razie widzimy się na zlocie, chyba że wcześniej jakiś mini spot??
P.S Skąd jesteś??
P.S Skąd jesteś??
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Dęblin, więc widzisz, rzut kamieniem :p a jeżdżę często na Radom do dziewczyny przez Kozienice właśnie 
Wniosek ze spotkania z Łukaszem.................musi być GLEBA!!!!!!!!!!!!!!!
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
To na glebę z nią
Mazda sama w sobie jest ładna, ale jak jest gleba to 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Wczoraj Madzia dostała nowe smarowidło do silnika VALVOLINE VR1 10w60.
I najważniejsze:
Wyjaśniła się sprawa "hałaśliwej skrzyni biegów"
W końcu trafiłem na ogarniętego mechanika. Okazało się, że hałas nie dobiegał z przodu a z tyłu
Winny był zapieczony lewy zacisk w tylnym kole
klocki tarły o tarczę i powodowały to dziwne pulsujące buczenie
. Reperaturka zacisku, dokładne czyszczenie i teraz jest bajkowo cicho
Mam tylko żal do siebie no i do wcześniejszych fachowców, którzy diagnozowali problem. Bo przyczyna była tak prozaiczna, że aż śmieszna, a nikt na to nie wpadł
Więc na przyszłość jak coś hałasuje to nie koniecznie łożyska i remonty skrzyni tylko trzeba zacząć od najprostszych rzeczy
I najważniejsze:
Wyjaśniła się sprawa "hałaśliwej skrzyni biegów"
W końcu trafiłem na ogarniętego mechanika. Okazało się, że hałas nie dobiegał z przodu a z tyłu
Winny był zapieczony lewy zacisk w tylnym kole





Mam tylko żal do siebie no i do wcześniejszych fachowców, którzy diagnozowali problem. Bo przyczyna była tak prozaiczna, że aż śmieszna, a nikt na to nie wpadł

Więc na przyszłość jak coś hałasuje to nie koniecznie łożyska i remonty skrzyni tylko trzeba zacząć od najprostszych rzeczy
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Ponad normę?? Czym to grozi??
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Hmm... jedyny powód to, że takim olejem był zalany przez poprzedniego właściciela 
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
ark napisał(a):Winny był zapieczony lewy zacisk w tylnym kole![]()
![]()
![]()
![]()
klocki tarły o tarczę i powodowały to dziwne pulsujące buczenie
Muszę to u siebie sprawdzić. Sprawdzałeś u siebie czy się koła/tarcze nie grzeją? U mnie temp w normie.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 310
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Właśnie w tym sęk, że nikt na to nie wpadł, bo temperatura była w normie, a zacisk nie blokował całkiem koła, tylko trochę, przypadkiem na to wpadłem, jak zaciągnąłem w czasie jazdy ręczny lekko i odgłos się nasilił, dziwne tylko, że ja go słyszałem nadal bardziej z przodu niż z tyłu. Polecam sprawdzić zaciski, podobno w 6-tkach zaciski nie są najmocniejszą stroną, szkoda że nie brałem tego pod uwagę jak szukałem przyczyny, sprawdzaliśmy tylko łożyska tylne ale po zdjęciu zacisków.
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Właśnie u mnie było podobnie, ale wtedy załapałem, że coś jest nie tak z tylnymi hamulcami. zajrzyj koniecznie i ciesz się potem ciszą tak jak ja 
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
No i stało się, nabyłem drogą kupna zestaw sprężyn -30mm. Zobaczymy jak siądzie, podobno nie są od diesla
. A na deser polecane na forum ledowe kierunki ale w rzadko spotykanej wersji chrom 

- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Stare kierunki zapakowałem do pudełka, a po co ci??
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Moje też leżą w pudełkuLooKasH8 napisał(a):Byłbym nimi bardzo zainteresowany

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości