Mazda6 GH 2010 2.0 LF-DE 5EAT スノーフレーク
Gratulacje zdanego egzaminu 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Stachan... tylko czarny połysk.
w Katowicach jest dobra firma AUTOSTYLIZACJA ma dobre opinie
ewentualnie FASHIONCAR...
Ja jak się interesowałem tematem oklejanie to brałem tylko te miejsca pod uwagę ewentualnie trochę dalej (Jaworzno) AUTOFAN...
Koszta ok 800 złociszy... no chyba że jakiś rabat dla klubowiczów wynegocjujesz...nie pogardziłbym
Stachan jest wymagający... wiesz co bedzie jak źle ją położysz?
w Katowicach jest dobra firma AUTOSTYLIZACJA ma dobre opinie
ewentualnie FASHIONCAR...
Ja jak się interesowałem tematem oklejanie to brałem tylko te miejsca pod uwagę ewentualnie trochę dalej (Jaworzno) AUTOFAN...
Koszta ok 800 złociszy... no chyba że jakiś rabat dla klubowiczów wynegocjujesz...nie pogardziłbym
tadziol napisał(a):A papę termozgrzewalną ? Że o dachówce nie wspomnę....
Stachan jest wymagający... wiesz co bedzie jak źle ją położysz?

-
by Wilku
- Od: 19 sie 2017, 20:25
- Posty: 522 (53/30)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda MPV II (LW) benzyna 2.0 Rocznik 2000
Mazda CX-9 3,5 Rocznik 2007
Dziś zadbałem troszkę o przygotowanie Mazdy do zlotu – zaliczyliśmy myjnię oraz zmianę kapciuszków 
Dobrze, że podjechałem na przekładkę w godzinach szczytu – byłem drugi... Przed myjnią zajrzałem na plac przed warsztatem – byłem 9
Dobrze, że podjechałem na przekładkę w godzinach szczytu – byłem drugi... Przed myjnią zajrzałem na plac przed warsztatem – byłem 9

- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Lotka na klapie pierwsza liga. Idealne rozwiązanie dla hatchbacka 


MIRAS M6 napisał(a):Lotka na klapie pierwsza liga. Idealne rozwiązanie dla hatchbacka
Montowane ręka samego mistrza

Dawno tu nie zaglądałem, bo u Madzi spokój i cisza, choć ostatnio udało się uchwycić charakterystyczny stan licznika 
Ponadto wpadły tarcze TRW w komplecie z klockami – warto w tym miejscu pochwalić producenta, bo zdjęliśmy oryginały z pierwszego montażu. Po 111.000 km lewa była jeszcze bez zarzutu...
Ponadto wpadły tarcze TRW w komplecie z klockami – warto w tym miejscu pochwalić producenta, bo zdjęliśmy oryginały z pierwszego montażu. Po 111.000 km lewa była jeszcze bez zarzutu...
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
-
by Wilku
- Od: 19 sie 2017, 20:25
- Posty: 522 (53/30)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda MPV II (LW) benzyna 2.0 Rocznik 2000
Mazda CX-9 3,5 Rocznik 2007
Konrad_SK napisał(a):Jak trwa u Ciebie proces docierania klocków?
Zwracasz zapewne na to uwagę, więc podziel się opinią![]()
Pytam, bo wczoraj założyłem również tarcze/klocki, również z TRW.
Dzięki Tadziolowi udało się wycyrklować wymianę przed trasą do Warszawy (notabene pozdrowienia dla kierownika czarnej trójki z klubowymi podkładkami w Nadarzynie przy Ptaku), dzięki temu mogłem w trasie wykonać docieranie. Te 500 km myślę było wystarczające, choć w drodze powrotnej miałem hamowanie awaryjne w związku z akcją głąba drogowego, który raczył wyskoczyć przede mnie z prędkością o 100 km/h niższą
Problem drgającej kierownicy przy hamowaniu został zatem wyeliminowany. Pozostał jednak problem drgania – tym razem nadwozia przy prędkościach powyżej 120 km/h. Być może felgi, być może opony. Jutro mam wyjazd autostradowy – zobaczę czy zmiana opon coś pomogła, bo zrobiłem już przekładkę na zimówki. Jeśli problem nadal będzie występował, to pozostaną felgi i/lub geometria, aliści płyta na Cartecu nawet nie drgnęła, gdy diagnozowałem te drgania. Piasty Tadziol wykluczył.
Samo drganie nadwozia przypomina jakby urwaną osłonę... urwany zderzak... – coś, co powstaje pod wpływem pędu. Hamowanie ze 120 i wyżej bez zarzutu. Do tej prędkości Mazda idzie dosłownie jak po sznurku – co jest powodem, nie wiem...

- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości