Mazda6 GH LF '08 2.0 Benzyna + LPG 147KM
ja mam 65 litra wsadzone
I do tego nawet ani mm nie wystaje poza obrys podłogi bagażnika 
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
To zaskoczę Was, ja mam 75 litrów i wystaje minimalnie, ale zabieg zamierzony, ponieważ bagażnik oraz półka (sedan) wszystko będzie wyciszane, więc nie wiem czy nawet butla nie będzie siedzieć jeszcze niżej. Wystaje minimalnie nad podłogę bagażnika takowa butla i nie przeszkadza w żadnym użytkowaniu. Zakupy się nie zapadają, więc wszystko jest ok. 
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Duża wnęka na zapas to spora zaleta GH, u mnie co prawda kombi, ale weszła butla 70-litrowa a podłoga bagażnika nie uniosła się ani o milimetr
Można 700 km zrobić (ale nie autostradą).
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
zelka napisał(a):To zaskoczę Was, ja mam 75 litrów i wystaje minimalnie, ale zabieg zamierzony, ponieważ bagażnik oraz półka (sedan) wszystko będzie wyciszane, więc nie wiem czy nawet butla nie będzie siedzieć jeszcze niżej. Wystaje minimalnie nad podłogę bagażnika takowa butla i nie przeszkadza w żadnym użytkowaniu. Zakupy się nie zapadają, więc wszystko jest ok.
Ja dołożyłem u siebie około 8-9 mm wygłuszenia i mam prawie równo z butlą a mam 75L
Mała aktualizacja. Na pokład w najbliższym czasie wpadają:
– Rozpórka Górny Sport – zamówiona
– Felgi 18x8J ET 48 jak w załączniku, już czekają na montaż
– Uniroyal Rainsport 215/45R18 – będą w następnym tygodniu
– Eibach Pro-Kit Mazda z wersji z Kombi (z racji butli LPG tył już nieco siadł) – również w następnym tygodniu
– wygłuszenie przez wprowadzenie wężyka w uszczelki
W dalszych planach grill z wersji dynamic i oklejenie wytartych plastikowych elementów wnętrza.
– Rozpórka Górny Sport – zamówiona
– Felgi 18x8J ET 48 jak w załączniku, już czekają na montaż
– Uniroyal Rainsport 215/45R18 – będą w następnym tygodniu
– Eibach Pro-Kit Mazda z wersji z Kombi (z racji butli LPG tył już nieco siadł) – również w następnym tygodniu
– wygłuszenie przez wprowadzenie wężyka w uszczelki
W dalszych planach grill z wersji dynamic i oklejenie wytartych plastikowych elementów wnętrza.
Z tego co rozmawiałem z xRafalx to przy tych parametrach felg 225/40 może już obcierać. Masz inne doświadczenia z tym? Bo różnica w cenie to około 500zł na korzyść 225/40:
1775zł – 215/45 –
http://allegro.pl/4x-uniroyal-rainsport ... 83973.html
1270zł – 225/40 –
http://allegro.pl/4x-uniroyal-rainsport ... 95252.html
1775zł – 215/45 –

1270zł – 225/40 –

Nie, bardziej sugerowałem się tym, że w serii jest 225/45, ale rzeczywiście, masz inne parametry felgi (szerokość i ET). Jestem zwolennikiem fabrycznych rozmiarów opon, stąd moje pytanie 
Czekam na foto
Czekam na foto

- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Doradziłem 215, bo auto ma nie wiele kucyków, a rozmiar 225/45 był dedykowany do wersji 2.5 gdzie tej mocy jest troszkę wiecej. Obierać nie powinno nic, ale dla bezpieczeństwa i ekonomi poleciłem 215/45
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
id29 napisał(a):– wygłuszenie przez wprowadzenie wężyka w uszczelki
polecam coś takiego :
https://world.taobao.com/item/534271640 ... 317209.0.0
Ciekawe felgi, mogą fajnie leżeć
a Eibach z rozpórką zrobią swoje bez dwóch zdań więc nie tylko wizualnie ale i pod względem prowadzenia auto sporo zyska
Co do opon – przy takim ET nie powinno być żadnego problemu z 225 ale wtedy 225/45 wchodzi w grę – 225/40 to za mała opona do GH (za duża różnica względem nominalnego rozmiaru), a profil 45 jest wyraźnie droższy.


Co do opon – przy takim ET nie powinno być żadnego problemu z 225 ale wtedy 225/45 wchodzi w grę – 225/40 to za mała opona do GH (za duża różnica względem nominalnego rozmiaru), a profil 45 jest wyraźnie droższy.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
xRafalx napisał(a):rozmiar 225/45 był dedykowany do wersji 2.5 gdzie tej mocy jest troszkę wiecej
No chyba nie do końca był to rozmiar dedykowany do danego silnika co do felgi – a 2.0 mogła wyjeżdżać z salonu na 18", tak jak chociażby moja.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Być może wyjeżdzał, co nie zmienia faktu, że 225 jest zbyt szerokie do tego silnika. A wcale nie musi być aż taka szeroka opona zastosowana, bo na 215 będzię ok 

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Mam porównanie między 215 a 225 i trudno wyczuć różnicę w osiągach, ale szanuję Twoje zdanie
Jednak czy kombinacja szerokości opony 215 i felgi 8" nie spowoduje lekkiego naciągu? Chyba że autor tematu ma zamiar osiągnąć taki efekt.
Jednak czy kombinacja szerokości opony 215 i felgi 8" nie spowoduje lekkiego naciągu? Chyba że autor tematu ma zamiar osiągnąć taki efekt.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
z tego co mi wiadomo to tak!wumpscut napisał(a):Jednak czy kombinacja szerokości opony 215 i felgi 8" nie spowoduje lekkiego naciągu? Chyba że autor tematu ma zamiar osiągnąć taki efekt.

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Osobiście delikatny naciąg jest w porządku. Na chwilę obecną zaufam w pełni Rafałowi i wleci 215/45 tak jak mi polecał
Jeżeli wężyk nie zda egzaminu to będę szukał alternatyw.
Poza brakiem czasu to wszystko idzie dobrze i do przodu

jachu36 napisał(a):polecam coś takiego :
https://world.taobao.com/item/534271640 ... 317209.0.0
Jeżeli wężyk nie zda egzaminu to będę szukał alternatyw.
Poza brakiem czasu to wszystko idzie dobrze i do przodu
Wężyk zdaje egzamin , ale nie spodziewaj się cudów
Do tego trzeba jeszcze wygłuszyć słupek B.
Ja mam jeszcze w głowie patent na wygłuszenie w prowadnicach,jak można zauważyć nie jest ona az w 100% sztywna i naciski opływającego powietrza przy większych prędkościach dociskają ją do wewnętrznej prowadnicy powodując niewielkie szparki które potęgują efekt świstu.
Kup węzyk 6/8 mm i dużo jakiegoś "smarowidła" , ja używałem silikonu do uszczelek. Od razu zakonserwujesz je
Ja mam jeszcze w głowie patent na wygłuszenie w prowadnicach,jak można zauważyć nie jest ona az w 100% sztywna i naciski opływającego powietrza przy większych prędkościach dociskają ją do wewnętrznej prowadnicy powodując niewielkie szparki które potęgują efekt świstu.
Kup węzyk 6/8 mm i dużo jakiegoś "smarowidła" , ja używałem silikonu do uszczelek. Od razu zakonserwujesz je
jachu36 napisał(a):polecam coś takiego :
https://world.taobao.com/item/534271640 ... 317209.0.0
Zamawiałeś coś takiego może? Zastanawiam się w dalszym ciągu nad alternatywami. Z tego co zauważyłem to największy szum jest z drzwi od strony kierowcy. Raczej nie opadły na zawiasach bo nie widać żeby była większa różnica w spasie górnej krawędzi.
Zastanawiam się też nad dołożeniem wygłuszenia na całości ale jest to spora sprawa i musiałbym pogadać z xRafalx żeby mi z tym pomógł bo jestem trochę `zielony`
Tak,zamówiłem typowo pod GH i sedana .Za około 10 dni paczka powinna być już u mnie.Z opinii ludzi którzy montowali te uszczelki do swoich GJ(typowo pod ten model są skonstruowane) wywnioskowałem że bardzo dobrze się spisują.No cóż,ja zamówiłem i przetrę szlaki jeśli chodzi o GH.
Gorzej na pewno nie będzie.
Gorzej na pewno nie będzie.
Ostatnio edytowano 4 mar 2017, 18:11 przez jachu36, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość