Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG
A może zamiast grilla JDM/USDM to dać chrom w kolor nadwozia? Robiliśmy tak w Astrach i efekt był super. 
			
			
		

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
 - Posty: 3181 (148/189)
 - Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07 
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Chrom można w prosty sposób usunąć, a potem polakierować. W przyszłości, jakby Tobie się nie podobało, możesz szukać dalej innego.
			
			
		- 
					
						makmarc
 
Mr_Bartek napisał(a):dać chrom w kolor nadwozia
u siebie o tym samym myślałem, ale u mnie tej czarnej kratki chyba jest za dużo na taką zabawę

matthies napisał(a):w przedliftach nie ma takich problemów
Dokładnie
 Poza tym, nie wiem dlaczego nie podoba Wam się standardowy grill w "6", jak dla mnie jest seksi

- Od: 12 cze 2014, 21:34
 - Posty: 37
 - Skąd: Kraków/Niepołomice
 - Auto: Mazda 6 2.0 GG 2002 benzyniak
 
Ale nikt nie powiedział, że mi się nie podoba 
 Są na świecie rzeczy, które się podobają i takie które podobają się bardziej 
 
 
 Może kiedyś ... generalnie na ten rok już dużo zmian nie będzie
			
			
		
- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
scorpion607 napisał(a):Poza tym, nie wiem dlaczego nie podoba Wam się standardowy grill w "6"
Dokładnie,dla mnie też jest


- Od: 9 lut 2013, 16:12
 - Posty: 624 (0/1)
 - Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :) 
mmarcis4 napisał(a):scorpion607 napisał(a):Poza tym, nie wiem dlaczego nie podoba Wam się standardowy grill w "6"
Dokładnie,dla mnie też jest
Ja tam też nic nie mam do niego

- 
					
						
					
						Daniel
 

- Od: 21 paź 2009, 20:04
 - Posty: 6380 (52/239)
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok 
Efekt fajny, choć jak dla mnie trochę łysawo bez "bociana w kółku"  
			
			
		
- Od: 12 cze 2014, 21:34
 - Posty: 37
 - Skąd: Kraków/Niepołomice
 - Auto: Mazda 6 2.0 GG 2002 benzyniak
 
Weekend upłynął na małej pielęgnacji – po umyciu i szybkim wosku auto wręcz mnie urzekło ...
... potem spacerek z rodzinką i ... powrót do domku ... następnego dnia idę przez podwórko i ...
  
  WTF  
  
  
  
  
 
Na przyparkowym parkingu ktoś wysiadał z jakiegoś powozu i ....eeeeh szkoda gadać
Jak mawiał poeta:
Jeszcze nie zakończyłem lakierowania (do zrobienia szlifowanko w niektórych miejscach i na odcięciu) a tu taki klops.... tym sposobem mam czwarty niechciany wgniot
 Dobrze, że tych drzwi "jeszcze" nie malowałem  
 
 
 
P.S. Zdjęcia jak zwykle nie oddają rzeczywistości
			
			
		... potem spacerek z rodzinką i ... powrót do domku ... następnego dnia idę przez podwórko i ...
  WTF  
  
  
  
  Na przyparkowym parkingu ktoś wysiadał z jakiegoś powozu i ....eeeeh szkoda gadać
Jak mawiał poeta:
rafalmazda6 napisał(a):i weź tu dbaj o auto
Jeszcze nie zakończyłem lakierowania (do zrobienia szlifowanko w niektórych miejscach i na odcięciu) a tu taki klops.... tym sposobem mam czwarty niechciany wgniot
 P.S. Zdjęcia jak zwykle nie oddają rzeczywistości

- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
NIEBO! napisał(a):Jak mawiał poeta
 do poety to mi daleko 
 współczuję 
 na pocieszenie dodam, że są warsztaty zajmujące się wyciąganiem wgniotek (koszt w tym przypadku pewnie koło 100 zł) Wiem wiem ... ale 4 wgniotki to już 400 ... to wolę poczekać kilka lat ... nazbierać jeszcze trochę wgniotek na mieście.. dołożyć kapusty i polakierować całą ... na niebiesko  
 Albo dołożyć kapusty i na czerwono ... z GJ w VINie  
  
  
			
			
		
- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
Witaj spragniony Czytelniku 
Chciałem Cię dzisiaj pokrzepić filmem, który miał po części chociaż odzwierciedlić spływający pot z czoła podczas wrześniowych prac jednak muszę Cię rozczarować... nie będzie go ... z prostej przyczyny ... umarłbyś z nudów no i technicznie nie mam go jak wrzucić tutaj... zawiera wycinek zdjęć ~500szt., zmniejszonych o 5x, ale po sklejeniu w video po renderingu zrobiło się z tego i tak 12GB
 Zatem stwierdziłem, że etapami wrzucę po prostu kilka zdjęć przed, w trakcie prac i efekt końcowy. Będę tak dawkował napięcie żebyś nie padł 
 Z wrażenia oczywiście 
 
 
 Zaczniemy od ....hmmm.... od czego by tu zacząć.... może haczyk? 
Ocenę pozostawię Tobie, nadmienię tylko, że wykonałem:
Po zakupie Mazdy przez kilka dni próbowałem w ogóle zapiąć ten element – bez skutku. Po zabawie w maju zeszłego roku pilnikami z użyciem młotka nawet udawało się go z powodzeniem użyć ciągnąc to i owo. Teraz myślę, że przywróciłem mu dawny blask i świetność ... w efekcie zapinam bez użycia siły
Przed Tobą jeszcze m.in.:
Lakierowanie:
Rozklejanie przednich reflektorów:
Lakierowanie tylnej belki na czarno i konserwacja
Konserwacja błotników/nadkoli
Przeróbka mocowania zderzaka tylnego
Spawanie HOT-AIRem przeciętej gumowej listwy progu
Konserwacja prawego progu (F400)
Porządne oczyszczenie gniazda haka i lakierowanie proszkowe
Lakierowanie ramion wycieraczek
Renowacja relingów dachowych z siwych na czarne
Wymiana kierunkowskazów z przodu na "srebrne" – podejście drugie tym razem owocne
Wymiana logo w drzwiach kierowcy i wreszcie po prawie roku montaż w drzwiach pasażerki
Wyprawki rudzielca i konserwacja drzwi (F400)
Konserwacja łączenia zderzaka z błotnikiem (F400)
Do usłyszenia
 
P.S. Moja Mazda w lepszej kondycji była chyba tylko w latach 2006/2007 choć nie była tak dobrze wyposażona jak teraz
Dopisano sobota, 11 października 2014, 21:26:
Aaaaa ... i jeszcze o renowacji kierownicy będzie trzeba wspomnieć
Oczka już zmruż ... Dobranoc
			
			
		Chciałem Cię dzisiaj pokrzepić filmem, który miał po części chociaż odzwierciedlić spływający pot z czoła podczas wrześniowych prac jednak muszę Cię rozczarować... nie będzie go ... z prostej przyczyny ... umarłbyś z nudów no i technicznie nie mam go jak wrzucić tutaj... zawiera wycinek zdjęć ~500szt., zmniejszonych o 5x, ale po sklejeniu w video po renderingu zrobiło się z tego i tak 12GB
Ocenę pozostawię Tobie, nadmienię tylko, że wykonałem:
- demontaż
 -  odrdzewianie mechaniczne (szczotka, pasta, trochę dynamitu  
   
  ) -  odrdzewianie chemiczne (kwas fosforowy  
    ) - ponowne mechaniczne
 -  malowanie proszkowe (zlecone, bo nie mam pieca 
  ) -  wymiana śrub (lub tego co z nich zostało 
)
 - montaż (z użyciem dużej ilości smaru żeby rudzielec nie miał jak wejść)
 - voilà
 
Po zakupie Mazdy przez kilka dni próbowałem w ogóle zapiąć ten element – bez skutku. Po zabawie w maju zeszłego roku pilnikami z użyciem młotka nawet udawało się go z powodzeniem użyć ciągnąc to i owo. Teraz myślę, że przywróciłem mu dawny blask i świetność ... w efekcie zapinam bez użycia siły
Przed Tobą jeszcze m.in.:
Lakierowanie:
- przedni zderzak
 - tylny zderzak
 - lusterko z prawej
 - lusterko z lewej
 - błotnik tył z lewej
 - błotnik tył z prawej
 - ramki świateł dziennych
 -  wyprawki "pędzelkowe" na masce, drzwiach, wnękach drzwi, dachu, pokrywie bagażnika ... najwięcej oczywiście na masce, około 100szt 
 
Rozklejanie przednich reflektorów:
- Czyszczenie soczewek świateł mijania
 - Czyszczenie soczewek świateł przeciwmgłowych
 - Wymiana lamp wyładowczych D2S z lewej i z prawej strony na 4800K
 - Wymiana oprawki kierunkowskazu złamanej podczas czwartego rozklejania reflektora
 
Lakierowanie tylnej belki na czarno i konserwacja
Konserwacja błotników/nadkoli
Przeróbka mocowania zderzaka tylnego
Spawanie HOT-AIRem przeciętej gumowej listwy progu
Konserwacja prawego progu (F400)
Porządne oczyszczenie gniazda haka i lakierowanie proszkowe
Lakierowanie ramion wycieraczek
Renowacja relingów dachowych z siwych na czarne
Wymiana kierunkowskazów z przodu na "srebrne" – podejście drugie tym razem owocne
Wymiana logo w drzwiach kierowcy i wreszcie po prawie roku montaż w drzwiach pasażerki

Wyprawki rudzielca i konserwacja drzwi (F400)
Konserwacja łączenia zderzaka z błotnikiem (F400)
Do usłyszenia
P.S. Moja Mazda w lepszej kondycji była chyba tylko w latach 2006/2007 choć nie była tak dobrze wyposażona jak teraz
Dopisano sobota, 11 października 2014, 21:26:
Aaaaa ... i jeszcze o renowacji kierownicy będzie trzeba wspomnieć
Oczka już zmruż ... Dobranoc

- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
NIEBO! napisał(a):Witaj spragniony Czytelniku
a witam
 NIEBO! napisał(a):Przed Tobą jeszcze m.in.:
to jeszcze trochę
 powodzenia w dalszej pracy 
Wierny Czytelniku 
 ... ja już to mam zrobione ... chyba ze życzysz powodzenia w zdawaniu relacji, bo to czasem dłużej zajmuje niż sama praca ... 
			
			
		
- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
NIEBO! napisał(a):chyba ze życzysz powodzenia w zdawaniu relacji
 sporo roboty Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

