Mazda6 GG 2.0 CiTD 136km 2003. Siwa Siwego

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez NIEBO! » 11 mar 2014, 23:50

Socyopatic napisał(a):ale bedziesz jeszcze klął na ten wynalazek :P no chyba, że rzeczywiscie co roku bedziesz zmieniał kolor/powłoke na nowa :) ale i tak na zywo zarowno folia jak i ta guma w porownaniu do dobrze utrzymanego/polozonego na nowo lakieru kompletnie nie wygladaja.


No i niestety muszę się z Tobą zgodzić Socyopatic... aż nie wierzę, że to piszę <lol> . W utrzymaniu jest to tragiczne <dupa> Jest bardzo fajne, bo można szybko zmienić kolor auta i jest to jakaś alternatywa do lakierowania, ale w tą gumę wżera się brud itd i po roku jest gorzej niż źle, a i zdjęcie tego nie jest takie łatwe jak się wydaje – dłubania co nie miara, bo z czasem traci to swoje właściwości tzn nie jest tak elastyczne jak na początku. Sam się zastanawiam czy nie spróbować tego na felgach, ale chyba jednak nie. Jeśli ktoś lubi dłubanie i tak jak kolega chce zmieniać co jakiś czas image auta – OK. Jeśli chce to zostawić na dłużej to odradzam ... zwłaszcza jasne kolory!

zemoj napisał(a):Osobiście siwa mi się bardziej podobała, ale gratuluję odwagi.

Generalnie też gratuluję odwagi, bo jednak trzeba ją mieć moim zdaniem w tym przypadku. Ja bym się chyba nie odważył ... no chyba, że mnie jeszcze jakoś przekonacie <glupek2> Kanarkowo-lamborghinowe GY? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez siwy_beast » 12 mar 2014, 09:06

Dzieki:)

@MAtthies
Koszt takiej zabawy zalezy od ilosci litrow uzytych na auto, z racji, ze mnie odpadl caly jeden pas, potrzebowalem tylko 5litrow, jesli zrobic sobie samemu to 600zl, jesli uslugowa cena od 1000-1500zl za cale auto, w zaleznosci od modelu.

@Sictopatic
Nie bede klął z racji, ze to jest bezpieczne i nie pozostawia zadnych sladow. Sciaga sie to tak jakby auto bylo odwiniete idealnie folia stretch'owa.
Dla mnie rozwiazanie bomba, fakt kolor krzykliwy, ale taki mial byc, bo byl przeznaczony na sezon, ale z racji tego, ze chcialem stestowac ten caly DIP to zostawilem go na zime, aby zobaczyc co sie stanie, sol, brud, snieg, mroz... Efekt zaskakujaco dobry, bo nic kompletnie sie nie stalo a MAzda za to ma +1 zime w pamieci do rdzewienia, i niekorzystnego dzialania soli na lakier:):) hah
No past... no future...
Just a moment...
Moja Magdalena
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2009, 17:39
Posty: 34
Skąd: Bydgoszcz
Auto: poprzednio Mazda MX-3 1.8 V6
aktualnie Mazda 6 2.0 CiTD

Postprzez zemoj » 12 mar 2014, 10:18

Yaz napisał(a):Po Olsztynie jeździło Audi A7 w tym kolorze.

A5 :P

Siwy, może zrób aktualne zdjęcia jak powłoka wygląda po tym pół roku jeżdżenia.
Można to myć normalnymi sposobami i środkami tak jak zwykły lakier, czy jakoś specjalnie trzeba traktować?
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez siwy_beast » 16 mar 2014, 11:22

Hmmm, ciezko bedzie bo wczoraj go sciagnalem;) i za 2 tyg nowy;)

@NIEBO!
Nie wie jak niby jest on trudny w utrzymaniu, ja nie mialem problemow, specjalnie zostawilem go na zime, zeby sprawdzic jak sie bedzie zachowywal. Efekt jest taki, ze jest bardzo odporny na karchera, i nawet mechaniczne uszkodzenia. Brud owszem wchodzi, ale jesli jest ZLE POMALOWANY element, jesli jest dobrze, to samym karcherem, bez dodatkowej chemii da sie to bezproblemu wyczyscic, takze glosisz jakies herezje...

Dzis Mazda przyjmuje Cleaner'a, Triple'a a na koniec wosk Zymol'a bedzie petarda!
No past... no future...
Just a moment...
Moja Magdalena
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2009, 17:39
Posty: 34
Skąd: Bydgoszcz
Auto: poprzednio Mazda MX-3 1.8 V6
aktualnie Mazda 6 2.0 CiTD

Postprzez zemoj » 16 mar 2014, 11:42

Szkoda, że nie uwieczniłeś jak to schodziło i jak wyglądało po tym pół roku, bo w internecie pełno jest opinii na temat tego specyfiku zaczynających się od "podobno", "słyszałem, że", "znajomy mówił...", a tak naprawdę niewiele faktów od samych jego użytkowników.
Jaki kolor następny? :>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez siwy_beast » 16 mar 2014, 15:17

Co do zachowania DIPa podczas uzytkowania – totalny pozytyw.

Co do sciagania, duzo metod sprawdzalem, zrywac, sie tez dalo, ale najlepsza okazuje sie myjka z dobrym cisnieniem, odrywa dip szybciej i pewniej niz reka;)

Nie podobno, tylko naprawde;)
No past... no future...
Just a moment...
Moja Magdalena
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2009, 17:39
Posty: 34
Skąd: Bydgoszcz
Auto: poprzednio Mazda MX-3 1.8 V6
aktualnie Mazda 6 2.0 CiTD

Postprzez NIEBO! » 16 mar 2014, 21:31

Spokojnie Bestyjko! :)
Możliwe że masz rację. Możliwe, że kolega miał źle nałożone ... tylko proszę nie mów mi od razu, że herezje :) Dotykałem tego i efekt nie powalał. Struktura była "porowata" znaczy nie gładka jak lakier, a podobna do ... no brak mi dobrego porównania. Coś jak stara farba na drewnianych oknach potraktowana opalarką w mikro skali hahaha . Brud dość łatwo w to wchodził więc powiedz mi proszę ale szczerze: Mając powierzchnię lakierowaną myjesz auto np 10minut. Nie mówię tu o jakimś mega pucowaniu ... Ot tak obmyć z brudu, a nie "do ślubu" czy pod woskowanie. I teraz czy po 10 minutach doprowadzisz PlastiDip do takiej czystości jak lakier? Bo szczerze wątpię. I nie jestem na nie – jeśli Tobie się sprawdza to bardzo fajnie – sam chciałbym tego spróbować, tyle, że po tym co widziałem u kolegi na razie: "– dziękuję".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez siwy_beast » 17 mar 2014, 11:32

Spokojnie, nie odbieram tego jako atak;)

Ciezko porownac takie mycie, bo uwazam sie na detailer'a hobbyste, wiec nie umyje nigdy auta w 10 min;)
Ale idac tym tropem, to tak:
1. Jesli jest wiosna / lato / wczesna jasien – umyjesz w te "10" min porownywalnie, wiosna lato – totalnie tak samo.
2. Jesli zima, auto dluuuuugo niemyte, cale w brudzie – fakt z tych 10 zrobi sie z 20 zeby usunac brud, ktory faktycznie mocno sie przylepil do gumy, ta sytuacja wystepuje tylko w dolnych partiach karoserii.

Jesli dbasz o auto, to nie ma wielkich roznic w utrzymaniu, a wartosc dodana stanowi brak wycierania auta. Dipa wycierac nie trzeba, a o zaciekach mowy nie ma;) takze "20" min mycia, bez wycierania czy 10 z wycieraniem? Ja bym okrzyknal REMIS:)

Co do porowatosci, masz racje, ZLE nalozony dip ma pory, takie farfocle, ale dobrze polozony, przypomina mocno folie.
No past... no future...
Just a moment...
Moja Magdalena
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2009, 17:39
Posty: 34
Skąd: Bydgoszcz
Auto: poprzednio Mazda MX-3 1.8 V6
aktualnie Mazda 6 2.0 CiTD

Postprzez Dezext » 5 maja 2014, 22:41

Ten Carbon to coś pięknego. Możesz napisać jaki jest mniej więcej koszt pokrycia dachu takim ??
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2014, 22:21
Posty: 49
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 6 // 2004r // 100kW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy