Mazda6 GG L8-DE '02 szarosrebrna 1.8 120 konikow

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez qnek » 7 lip 2013, 12:33

silnik : 1.8 beznyniak 120 km
przebieg : 149 tys
rok prod : 2002
typ nadw : hatchbag
skrzynia : manual 5 biegowa

Z wyposażenia:

-4 elektryczne szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-6 poduszek powietrznych
-centralny zamek
-tempomat
-ABS
-DSC
– wspomaganie kierownicy
– klimatyzacja
-tempomat i radio sterowane z kiery
-welurowa tapicerka

Co, skąd, jak?

Mazda w maju odkupiona z salonu mazdy w Luxemburgu, po 2 właścicielu. Ostatnia potwierdzona nr vin wizyta w serwisie Mazdy w luxemburgu 18.10.2012 r. Wymieniono wtedy olej, filtry, aku, żarówki, napełniono klime. Ja niestety (niestety bo drozej ) odkupiłem od prywatnego sprowadzacza.
Poki co wszystko pięknie chodzi. Do końca miesiąca na pewno założę gaz wg sugestii w odpowiednich wątkach.

Plany :

-koniecznie konserwacja spodu bo słabo to wygląda
-mam wersje bez bose i na dodatek bez cd wiec w 100% kombinacja z panelem srodkowym i wymiana głośnikow z wytłumieniem drzwi – ale to juz po wakacjach bo sezon ślubny trwa wiec brak czasu
-gazownia

Jeszcze raz wszsystkich witam i życze wielu przyjemnych km ze swoimi "Madziami"
Załączniki
DSC06250.JPG
DSC06248.JPG
DSC06247.JPG
DSC06253.JPG
DSC06237.JPG
DSC00010.JPG
DSC00009.JPG
DSC00008.JPG
DSC00005.JPG
DSC06255.JPG
DSC00004.JPG
Ostatnio edytowano 8 lip 2013, 20:17 przez qnek, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 8 cze 2013, 17:05
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 6 GG/HB 1.8 benzyna 120 km

Postprzez Rafał_ » 7 lip 2013, 14:12

Popraw kod silnika i napisz kilka zdań opisu :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Celin » 8 lip 2013, 22:39

Hmm jak patrzę na te przebiegi i roczniki to dziwnie to wszystko wygląda. Może po prostu mi się trafił jakiś zmotoryzowany Holender, bo jak kupowałem swoją to od 2006 roku natrzaskane było prawie 180 <glupek2>
Ciekawe zdjęcia, co to za szkiełko? Jakieś fisheye? Wrzuć też zdjęcie ogólnie pokazujące wnętrze, bo widzę, że wersja z jasnym wnętrzem, fajnie to wygląda przyznam.
Szerokości i bezawaryjności.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Lemoniadowy » 9 lip 2013, 04:22

Magdalena prawie jak moja :P
Tylko mnie dziwi ze nie ma wejścia na cd <oczy> może ma zmieniarke?
Ale mi sie podba życzę szerokości:D
(:Przed kupnem Mazdy zapoznaj się z instrukcja obsługi dołączona do każdego modelu, bądź skonsultuj się z lekarzem lub mazdowiczem, gdyż każda Mazda niewłaściwie stosowana zagraża Twojemu życiu,psychice lub zdrowiu. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2013, 19:17
Posty: 215 (10/3)
Skąd: Kraśnik/Antwerpia
Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326

Jest BMW 525D F10

Postprzez qnek » 10 lip 2013, 13:51

w wolnej chwili dodam kilka zdjęć wnętrza. Szkiełko sony 16-50 na ogniskowej 16.
lemoniadowy – nie ma ani cd, ani zmieniarki. niestety. szczerze powiem, że nagłośnienie to smutny punkt tego samochodu.
Celin – choć wcześniej oglądalem kilka "pasków" które miały na liczniku 200 tys, a każdy element tego samochodu mówił, że ma 500 tys albo milion hehe
generalnie nie wierze w żaden z tych przebiegów, choć niby moja madzia na ostatnim przeglądzie miała 140 tys przebiegu wiec do maja 2013 od pazdziernika 2012 10 tys to wyglada to dosc logicznie, dzieki za opinie w watku

Dopisano 2 sie 2013, 18:52:

oki gaz założony w Bydgoszczy w firmie Armot. korzystałem z tej firmy przy Vectrze i wszystko bylo ok, stad wybor kolejny raz na to miejsce. Słownie umawiałem się na komponenty takie jak w odpowiednich wątkach forum, jednak końcowo otrzymałem (chyba) inne, cena jaka uzgodnilem to 2550 zł + 150 zl doplaty za wlew we wlewie paliwa.
Wszystko wygląda schludnie, czysto i ładnie, chodzi idealnie. Pytanie brzmi czy poniższe parametry to jakis tani shit czy jesli dobrze zestrojone podziałają dłużej niż rok ;0
zainstalowane elementy to :
-KIT WTRYSK SEKWENCYJNY 4 cyl
-ZBIORNIK TOR 53/630 WEW
-ZAWÓR NAPEŁNIENIA TANKOWANIA TOMASETO
-CZUJNIK SENSOR PW
-WIELOZAWÓR 220/225
-REDUKTOR 140 HP AT07
-LISTWA WTRYSKOWA OMV

Dane spisane z faktury.
Może się ktoś wypowiedzieć??
dzieki
Załączniki
elem2.JPG
przycisk.JPG
elem1.JPG
wlewek.JPG
Początkujący
 
Od: 8 cze 2013, 17:05
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 6 GG/HB 1.8 benzyna 120 km

Postprzez Przemek323c » 8 sie 2013, 07:50

Po tych fotach tak naprawde nic nie widac.
Przemek323c
 

Postprzez rafałmazda » 9 sie 2013, 12:23

Jeśli chodzi o własne mp3 w maździe, polecam transmiter fm :D u siebie tak rozwiązałem ten problem <oczko> wtedy pendrive i muzyczka leci :)
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 9 sie 2013, 20:09

jestem odmiennego zdania, XLC tysiąc razy wygodniejszy w kontrolowaniu bo nawet sterowanie z kierownicy działa, a transmiter to ciężka przeprawa. używałem jedno i drugie więc śmiało mogę komentować. No i jakość dzwięku z transmitera – srednio ... :|
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 9 sie 2013, 23:58

XLC nie używałem, ale nie zaprzeczam że wygodniejsze rozwiązanie <oczko> jednak chwilowo zostaję przy transmiterze, a jakość dźwięku u mnie jest przyzwoita :) ale pewnie XLC też kiedyś się pojawi :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy