R3 Fuel i R7 MaGProfessional-Alternatywa dla FORTE?
Witaj petros99
Na Twoje pytanie zadane na maila, odpowiadam na forum ponieważ zawiera istotny aspekt.
Nie widzę sensu testowania specyfików R3+R7 w Twoim przypadku ponieważ jak napisałeś zastosowałeś w silniku LIQUI MOLY MoS2 (DWUSIARCZEK MOLIBDENU). MoS2 wytwarza bardzo "grube kołnierze" na powierzchniach trących w skutek czego ciężko jest teraz oddziaływać czymś innym ,strukturalnie ,na powierzchnie tarcia. Jak sam napisałeś nie odczułeś żadnych zmian, ale to dlatego że MoS2 dużo lepiej sprawdza się w przekładniach.
Niestety na obecną chwilę aby pozbyć się tego co masz w silniku potrzeba około 2 zmian oleju i na koniec zastosowania płukani przed trzecią zmianą.
W odpowiedzi zaś na to czy jest jakiś sposób na fizyczne zmierzenie efektu po zastosowaniu R7 MaGProfessional – oczywiście. Wystarczy zmierzyć ciśnienie sprężania przed zastosowaniem R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2000-2500 km.
Pozdrawiam
Maxe
Na Twoje pytanie zadane na maila, odpowiadam na forum ponieważ zawiera istotny aspekt.
Nie widzę sensu testowania specyfików R3+R7 w Twoim przypadku ponieważ jak napisałeś zastosowałeś w silniku LIQUI MOLY MoS2 (DWUSIARCZEK MOLIBDENU). MoS2 wytwarza bardzo "grube kołnierze" na powierzchniach trących w skutek czego ciężko jest teraz oddziaływać czymś innym ,strukturalnie ,na powierzchnie tarcia. Jak sam napisałeś nie odczułeś żadnych zmian, ale to dlatego że MoS2 dużo lepiej sprawdza się w przekładniach.
Niestety na obecną chwilę aby pozbyć się tego co masz w silniku potrzeba około 2 zmian oleju i na koniec zastosowania płukani przed trzecią zmianą.
W odpowiedzi zaś na to czy jest jakiś sposób na fizyczne zmierzenie efektu po zastosowaniu R7 MaGProfessional – oczywiście. Wystarczy zmierzyć ciśnienie sprężania przed zastosowaniem R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2000-2500 km.
Pozdrawiam
Maxe
Przyszła zima i już jej nima. Czy ktoś coś skrobnie odnośnie odczuć po zastosowaniu R3+R7 i zimowych poranków uruchomieniowo-rozruchowych ?
Dużo osób nic nie napisało, czyżbyście podleczyli auta i je opchneli
Dużo osób nic nie napisało, czyżbyście podleczyli auta i je opchneli

Witam! Mój samochód ma bardzo duże zapotrzebowanie na olej. Obroty często falują, a osiągi już też nie te co kiedyś
dodatkowo na końcówce rury bardzo szybko zbiera się czarny osad.
Jeśli akcja zostałaby wznowiona, to z wielką chęcią przetestowałbym preparat u siebie!
Myślę, że ciekawa może być opinia człowieka, który posiada samochód prawie, że starszy od siebie

Jeśli akcja zostałaby wznowiona, to z wielką chęcią przetestowałbym preparat u siebie!
Myślę, że ciekawa może być opinia człowieka, który posiada samochód prawie, że starszy od siebie

-
Becksqq
Ja po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że R3 Fuel nie działa.
Po przekroczeniu 110 000 km auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny – kierownice turbiny przybrudzone sadzą. Mechanik stwierdził, że nie jest to duże zanieczyszczenie, więc poświęciłem 50 zł na kupno tego R3. Pomimo przejechania 2000 km, auto dalej wchodziło w tryb awaryjny, a mechanik stwierdził, że zakres pracy kierownicy nie zmienił się nawet o kawałek. Pomogło czyszczenie chemią i to zalecam w takich przypadkach jak mój.
Poczytaj sobie na https://klinikasilnika.vxm.pl/ naprawdę można się wiele dowiedzieć.
Po przekroczeniu 110 000 km auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny – kierownice turbiny przybrudzone sadzą. Mechanik stwierdził, że nie jest to duże zanieczyszczenie, więc poświęciłem 50 zł na kupno tego R3. Pomimo przejechania 2000 km, auto dalej wchodziło w tryb awaryjny, a mechanik stwierdził, że zakres pracy kierownicy nie zmienił się nawet o kawałek. Pomogło czyszczenie chemią i to zalecam w takich przypadkach jak mój.
Poczytaj sobie na https://klinikasilnika.vxm.pl/ naprawdę można się wiele dowiedzieć.
Ostatnio edytowano 16 wrz 2017, 18:36 przez arczoch, łącznie edytowano 2 razy
-
arczoch
tez polecam i uzywam tego
- Od: 25 maja 2016, 15:53
- Posty: 3
- Skąd: gdansk
- Auto: mazda 6
Cześć
U mnie pojawia się problem w benzynę z gazem bierze kilkaset ml oleju jest troszkę mułowaty.
Gdyby potrzeba było jeszcze jakiegoś testera i został zestaw jestem chętny.
Pozdrówki
U mnie pojawia się problem w benzynę z gazem bierze kilkaset ml oleju jest troszkę mułowaty.
Gdyby potrzeba było jeszcze jakiegoś testera i został zestaw jestem chętny.
Pozdrówki
- Od: 12 lip 2016, 00:46
- Posty: 14
arczoch napisał(a):
Po przekroczeniu 110 000 km auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny – kierownice turbiny przybrudzone sadzą. Mechanik stwierdził, że nie jest to duże zanieczyszczenie, więc poświęciłem 50 zł na kupno tego R3. Pomimo przejechania 2000 km, auto dalej wchodziło w tryb awaryjny, a mechanik stwierdził, że zakres pracy kierownicy nie zmienił się nawet o kawałek. Pomogło czyszczenie chemią i to zalecam w takich przypadkach jak mój.
Prewencyjnie używam teraz preparatu oferowanego przez https://klinikasilnika.pl/ – póki co jestem bardzo, bardzo zadowolony – auto jest wyraźnie żwawsze, chodzi ciszej, łatwiej odpala.
Widać arczoch że tym postem próbujesz tylko urządzić reklamę swojej "klinice". Rozdaj tu parę zalecanych przez Ciebie produktów to je z chęcią przetestujemy.
Myślę że w ogóle nie stosowałeś R3 Fuel.
Ostatnio edytowano 4 lut 2017, 22:18 przez maxe, łącznie edytowano 1 raz
Stosowałem xeramicy, STP, forte i inne ceramizery (nie tylko klinika, ktora notabene ma przerwę w sprzedaży) – wszędzie efekt był mniej lub bardziej pozytywny. W moim przypadku R3 miał efekt placebo (nic nie zepsuł, nic nie pomógł).
Wysłać zrzut z przedmiotu kupionego na allegro i dać namiar na mechanika, niedowiarku?
Wysłać zrzut z przedmiotu kupionego na allegro i dać namiar na mechanika, niedowiarku?
-
arczoch
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki