R3 Fuel i R7 MaGProfessional-Alternatywa dla FORTE?
Witaj petros99
Na Twoje pytanie zadane na maila, odpowiadam na forum ponieważ zawiera istotny aspekt.
Nie widzę sensu testowania specyfików R3+R7 w Twoim przypadku ponieważ jak napisałeś zastosowałeś w silniku LIQUI MOLY MoS2 (DWUSIARCZEK MOLIBDENU). MoS2 wytwarza bardzo "grube kołnierze" na powierzchniach trących w skutek czego ciężko jest teraz oddziaływać czymś innym ,strukturalnie ,na powierzchnie tarcia. Jak sam napisałeś nie odczułeś żadnych zmian, ale to dlatego że MoS2 dużo lepiej sprawdza się w przekładniach.
Niestety na obecną chwilę aby pozbyć się tego co masz w silniku potrzeba około 2 zmian oleju i na koniec zastosowania płukani przed trzecią zmianą.
 
W odpowiedzi zaś na to czy jest jakiś sposób na fizyczne zmierzenie efektu po zastosowaniu R7 MaGProfessional – oczywiście. Wystarczy zmierzyć ciśnienie sprężania przed zastosowaniem R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2000-2500 km.
 
Pozdrawiam
Maxe
			
			
		Na Twoje pytanie zadane na maila, odpowiadam na forum ponieważ zawiera istotny aspekt.
Nie widzę sensu testowania specyfików R3+R7 w Twoim przypadku ponieważ jak napisałeś zastosowałeś w silniku LIQUI MOLY MoS2 (DWUSIARCZEK MOLIBDENU). MoS2 wytwarza bardzo "grube kołnierze" na powierzchniach trących w skutek czego ciężko jest teraz oddziaływać czymś innym ,strukturalnie ,na powierzchnie tarcia. Jak sam napisałeś nie odczułeś żadnych zmian, ale to dlatego że MoS2 dużo lepiej sprawdza się w przekładniach.
Niestety na obecną chwilę aby pozbyć się tego co masz w silniku potrzeba około 2 zmian oleju i na koniec zastosowania płukani przed trzecią zmianą.
W odpowiedzi zaś na to czy jest jakiś sposób na fizyczne zmierzenie efektu po zastosowaniu R7 MaGProfessional – oczywiście. Wystarczy zmierzyć ciśnienie sprężania przed zastosowaniem R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2000-2500 km.
Pozdrawiam
Maxe
Przyszła zima i już jej nima. Czy ktoś coś skrobnie odnośnie odczuć po zastosowaniu R3+R7 i zimowych poranków uruchomieniowo-rozruchowych ?
Dużo osób nic nie napisało, czyżbyście podleczyli auta i je opchneli
			
			
		Dużo osób nic nie napisało, czyżbyście podleczyli auta i je opchneli

Witam! Mój samochód ma bardzo duże zapotrzebowanie na olej. Obroty często falują, a osiągi już też nie te co kiedyś 
 dodatkowo na końcówce rury bardzo szybko zbiera się czarny osad.  
 
Jeśli akcja zostałaby wznowiona, to z wielką chęcią przetestowałbym preparat u siebie!
Myślę, że ciekawa może być opinia człowieka, który posiada samochód prawie, że starszy od siebie
			
			
		
 Jeśli akcja zostałaby wznowiona, to z wielką chęcią przetestowałbym preparat u siebie!
Myślę, że ciekawa może być opinia człowieka, który posiada samochód prawie, że starszy od siebie

- 
					
						Becksqq
 
Ja po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że R3 Fuel nie działa. 
Po przekroczeniu 110 000 km auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny – kierownice turbiny przybrudzone sadzą. Mechanik stwierdził, że nie jest to duże zanieczyszczenie, więc poświęciłem 50 zł na kupno tego R3. Pomimo przejechania 2000 km, auto dalej wchodziło w tryb awaryjny, a mechanik stwierdził, że zakres pracy kierownicy nie zmienił się nawet o kawałek. Pomogło czyszczenie chemią i to zalecam w takich przypadkach jak mój.
Poczytaj sobie na https://klinikasilnika.vxm.pl/ naprawdę można się wiele dowiedzieć.
			
			
				Po przekroczeniu 110 000 km auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny – kierownice turbiny przybrudzone sadzą. Mechanik stwierdził, że nie jest to duże zanieczyszczenie, więc poświęciłem 50 zł na kupno tego R3. Pomimo przejechania 2000 km, auto dalej wchodziło w tryb awaryjny, a mechanik stwierdził, że zakres pracy kierownicy nie zmienił się nawet o kawałek. Pomogło czyszczenie chemią i to zalecam w takich przypadkach jak mój.
Poczytaj sobie na https://klinikasilnika.vxm.pl/ naprawdę można się wiele dowiedzieć.
Ostatnio edytowano 16 wrz 2017, 18:36 przez arczoch, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		- 
					
						arczoch
 
tez polecam i uzywam tego
			
			
		
- Od: 25 maja 2016, 15:53
 - Posty: 3
 - Skąd: gdansk
 - Auto: mazda 6
 
Cześć 
U mnie pojawia się problem w benzynę z gazem bierze kilkaset ml oleju jest troszkę mułowaty.
Gdyby potrzeba było jeszcze jakiegoś testera i został zestaw jestem chętny.
Pozdrówki
			
			
		U mnie pojawia się problem w benzynę z gazem bierze kilkaset ml oleju jest troszkę mułowaty.
Gdyby potrzeba było jeszcze jakiegoś testera i został zestaw jestem chętny.
Pozdrówki

- Od: 12 lip 2016, 00:46
 - Posty: 14
 
arczoch napisał(a):
Po przekroczeniu 110 000 km auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny – kierownice turbiny przybrudzone sadzą. Mechanik stwierdził, że nie jest to duże zanieczyszczenie, więc poświęciłem 50 zł na kupno tego R3. Pomimo przejechania 2000 km, auto dalej wchodziło w tryb awaryjny, a mechanik stwierdził, że zakres pracy kierownicy nie zmienił się nawet o kawałek. Pomogło czyszczenie chemią i to zalecam w takich przypadkach jak mój.
Prewencyjnie używam teraz preparatu oferowanego przez https://klinikasilnika.pl/ – póki co jestem bardzo, bardzo zadowolony – auto jest wyraźnie żwawsze, chodzi ciszej, łatwiej odpala.
Widać arczoch że tym postem próbujesz tylko urządzić reklamę swojej "klinice". Rozdaj tu parę zalecanych przez Ciebie produktów to je z chęcią przetestujemy.
Myślę że w ogóle nie stosowałeś R3 Fuel.
Ostatnio edytowano 4 lut 2017, 22:18 przez maxe, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		Stosowałem xeramicy, STP, forte i inne ceramizery (nie tylko klinika, ktora notabene ma przerwę w sprzedaży) – wszędzie efekt był mniej lub bardziej pozytywny. W moim przypadku R3 miał efekt placebo (nic nie zepsuł, nic nie pomógł). 
Wysłać zrzut z przedmiotu kupionego na allegro i dać namiar na mechanika, niedowiarku?
			
			
		Wysłać zrzut z przedmiotu kupionego na allegro i dać namiar na mechanika, niedowiarku?
- 
					
						arczoch
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki

