To już moje piąte auto na tym forum... jak ten czas leci
Wersja: 9-5 Aero
Silnik: B235/B234 Hybryda, program 280+
Wyposażenie:
– el. szyby
– el. lusterka
– TCS, ABS, poduszki
– OpenSID
– nagłośnienie w wersji tej lepsiejszej
– grzane szynki
– to co w Aero
Na dzień dzisiejszy, czyli 08.06.2016r. mija 10 tys km razem
Lista rzeczy, które zostały do tej pory zrobione, jest ogromna i ciągle się powiększa w celu uzyskania perfekcji
– panewki, profilaktycznie oraz wymiana oleju
– pasek wielorowkowy, rolki
– świece platynowe NGK
– pierwsza sonda lambda
– wymiana oleju w skrzyni
– nowa instalacja gazowa z zapasem na 320-350km
– hamulce przód
– łożysko koła PP
– regeneracja turbo i przeróbka na hybrydę TD04-19t
– zakup foteli Aero (jeszcze nie założone)
– wymiana przepływomierza, jak się okazało niepotrzebnie
– przeróbka obwodu DV
– wymiana zaworków jednokierunkowych w systemie EVAP
– wymiana wszystkich podciśnień
– wymiana skrzyni biegów, oleju
– wymiana filtra powietrza
– wymiana płynu chłodniczego
– dołożenie wzmacniacza audio+subwoofera
– kaseta zapłonowa
Maj 2017 – Minął ponad rok razem. To był rok przygód zarówno w kwestii auta jak i życia.
Zakres prac kompletnie przekroczył wszelakie oczekiwania – śledzący temat wiedza co się działo

Czerwiec 2017
Stan obecny – silnik hybryda b234/b235, turbo hybryda td04-19t, wtryski bosch 440. Na razie taki setup zostaje
Co zostało ostatnio zrobione:
– tuleje stabilizatora,
– zamontowałem wskaźnik boosta
– rozrząd, remont silnika
– wymiana pompy paliwa
– Bosch 440ccm
– strojenie – 280+ by TurboLPG, na ten moment 0.9bar 1 i 2 bieg, 1.35bar na 3 i 4
– zregenerowałem sprzęgło hydrokinetyczne
W sumie auto zrobiło u mnie przez rok około 30 tys km, w ostatnich miesiącach tylko 1000km
Plany na najbliższe mody
– Eibach -30mm. Zmieniłem pracę i nie jeżdżę już po dziurach
– reszta tulei zawieszenia
– trochę ogarnąć błotniki tył
– zająć się wyglądem pod maską, poukładać lepiej dolot i FMIC – CHECK!
– montaż wskaźnika EGT
Przedstawiam Wam mojego Schaba
