Subaru Impreza GT GF8 MY00. Biała Dama.
1, 2
Po trzeciej Maździe, z racji braku fajnej Mazdy w przystępnej cenie stwierdziłem, że czas na zmiany. Dołączyłem do nurtu Imprezowych kolegów i zakupiłem potwora, który podobał mi się od bardzo dawna. Oczywiście, kupując 10 letnie sportowe auto jest pewne ryzyko, ale odpukać trafiłem całkiem nieźle. Auto przybyło ze Szwajcarii, potem właściciele byli związani z forum. Powiem Wam, że to co się działo zimą na początku mnie przerażało a potem jeździłem wszystkimi zaśnieżonymi skrótami, żeby tylko się jeszcze trochę poślizgać. Banan na gębie murowany.
Dlaczego kombi? Otóż moim skromnym zdaniem to takie z niego kombi jak z 323F BJ i wygląda lepiej niż sedan (w klasycznej budzi). Oczywiście za te słowa kilka osób rozstrzelało by mnie na miejscu, ale taki mam gust, a o gustach...
Dlaczego biały? Bo jest piękny, poza tym, biały to JDMowy kolor, niebieski bardziej się przyjął w europie. Poza tym, jest wyjątkowa, na forum Subaru została ochrzczona Białą Damą.
Parametry techniczne:
Rok produkcji: 99
Model: MY'00
Pojemność silnika: 1994 ccm
Max moc/obroty: 218 KM/5600 obr
Max moment obr /obroty : 290 Nm/4000 obr
Stopień spręż.: 8,0:1
Prędkość maks.: 229 km/h
0-100 km/h: 6,4 sek
Masa własna: 1325 kg
Masa przyczepy z hamulcem: 1400 kg
Ładowność: 475 kg
Obciążenie dachu: 80 kg
Poj. bagażnika: 363/1282 litry
Rozmiar ogumienia: 205/50 R16
Pojemność baku: 60 litrów
Długość: 4350 mm
Szerokość: 1690 mm
Rozstaw osi: 2520 mm
Prześwit: 150 mm
Średnica zawr.: 10,4 m
Wyposażenie:
-otwierany dach
-klima
-4x elektryczne szyby (bez ramek)
-białe alufelgi 16"
-halO--Ogeny a w zasadzie przeciwmgielne
Naprawy, modyfikacje:
Zasadniczo Subaru jest równie bezawaryjne jak Mazda. Są pewne mankamenty modelu, jednak chyba wszystko już jest zrobione
-Sprzęgło, rozrząd, pompa wody trafiły na poprzednich właścicieli.
-Z przodu klocki OMP Road & Sport, tarcze zdrowie niezidentyfikowane (były).
-Z tyłu tarczobębny, klocki, szczęki TRW. O dziwo czuć wyraźną różnicę po wymianie.
-Wymieniony czujnik spalania stukowego
-Wymieniony wysprzęglik
-Dołożona customowa tylna rozpórka
-Naprawiona tylna wycieraczka, bolączka tego modelu.
-Wymieniona chłodnica na nową
-Wydech przelotowy na 1 tłumiku, sprawia że bulgot boxera budzi ludzi
-Lakier poprawiony (zrobione nadkola + inne drobnostki), wyciąganie wgniotek, polerka, glinka, wosk...
-Kratki w przednim zderzaku pomalowane na czarno.
-Białe kierunki z boku i czarne z przodu
-Tylne lampy JDM
-Wskaźnik doładowania Auto Gauge
-Kierownica i rączki w boczkach obszyte skórą
-Wymienione wszystkie żaróweczki podświetlenia wnętrza
-Podstawowe Car Audio: głośniki (Morel + custom zwrotnice, dystanse), radio Alpine, wygłuszone drzwi.
Ostatnie zdjęcia:
Zdjęcia zimowe:
Ostatnio edytowano 20 lut 2011, 01:39 przez Xionc, łącznie edytowano 3 razy
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
no ladne cacko
u mnie bylo tak samo pomimo duuuzo mniejszej mocy szukalem czasami wiekszych zasp aby sprawdzic czy dam rade przejechac.
jaka jest charakterystyka napedu w imprezie? bardziej na przod czy na tyl – chodzi mi o odczucia a nie o suche dane techniczne. Jak widzialem szalejacego ravo w sochaczewie to mialem wrazenie ze blizej do przodu, w hondzie mam podobne wrazenie.
Xionc napisał(a):Powiem Wam, że to co się działo zimą na początku mnie przerażało a potem jeździłem wszystkimi zaśnieżonymi skrótami, żeby tylko się jeszcze trochę poślizgać. Banan na gębie murowany.
u mnie bylo tak samo pomimo duuuzo mniejszej mocy szukalem czasami wiekszych zasp aby sprawdzic czy dam rade przejechac.
jaka jest charakterystyka napedu w imprezie? bardziej na przod czy na tyl – chodzi mi o odczucia a nie o suche dane techniczne. Jak widzialem szalejacego ravo w sochaczewie to mialem wrazenie ze blizej do przodu, w hondzie mam podobne wrazenie.
Bardziej na tył, zarzuca pupę jak w tylnonapędówce!
Ja też sprawdzałem z zaspami, ale zakopałem się tylko na parkingu pod domem, gdzie nikt go nie odśnieżał, więc był zrównany do prześwitu aut.
Ja też sprawdzałem z zaspami, ale zakopałem się tylko na parkingu pod domem, gdzie nikt go nie odśnieżał, więc był zrównany do prześwitu aut.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Super wózek!!! Design co prawda mi nie do końca odpowiada, ale jest coś, czego prawie wszyscy właściciele pojazdów zazdroszczą posiadaczom subaru – dźwięk silnika. Jest po prostu niesamowity!!!
Miałem kiedyś okazję przejechać się wersją WRX 280 peesów i wrażenia z prowadzenia są niezapomniane...
Gratuluję zakupu:)
Miałem kiedyś okazję przejechać się wersją WRX 280 peesów i wrażenia z prowadzenia są niezapomniane...
Gratuluję zakupu:)
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Piękna. Powiedz jeszcze jak tam ze spalaniem przy normalnej jeździe bez upalania.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Spalanie przy spokojnej jeździe w mieście ok 13,5l, w trasie można zejść do 10... można, tylko nie możesz oprzeć się wyprzedzaniu typu: jedziesz spokojnie za tirem 80km/h, redukcja do 3, wychylasz się – nic nie jedzie – gaz podłoga, jak z katapulty, na końcu tira za 3 sec masz ze 120.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
bardzo fajne "rodzinne" auto xD
gratulacje zakupu 4x4
gratulacje zakupu 4x4
kombi bleeeee hehe
Gratuluje super autka, ja powrócę do subaru albo mitsu ale już nigdy a prze nigdy zwykłego GT bym miał się martwić codziennie co prędzej rozwalę czy panewki czy skrzynie
Gratuluje super autka, ja powrócę do subaru albo mitsu ale już nigdy a prze nigdy zwykłego GT bym miał się martwić codziennie co prędzej rozwalę czy panewki czy skrzynie
Ładnie jej w bieli W tym kolorze kombiaka widzę po raz pierwszy. Gratuluję prawdziwego 4ro-łapa i dużo radości z jazdy życzę, choć tej na pewno nie brakuje
Zima i luźne nawierzchnie to zdecydowanie jej żywioł, nie ważne że się upaćka jak dwulatek przy obiedzie
mam podobnie, ale wybrałem auto które trochę mniej spali
Zima i luźne nawierzchnie to zdecydowanie jej żywioł, nie ważne że się upaćka jak dwulatek przy obiedzie
Xionc napisał(a):tylko nie możesz oprzeć się wyprzedzaniu typu: jedziesz spokojnie za tirem 80km/h, redukcja do 3, wychylasz się – nic nie jedzie – gaz podłoga, jak z katapulty,
mam podobnie, ale wybrałem auto które trochę mniej spali
Po raz kolejny gratuluję Imprezy, jak dla mnie GC jest piękne! Kombi jest ""praktyczniejsze" bo można łatwiej wmówić kobiecie że na zakupy się przyda, że wózek wejdzie. Może za jakiś czas zagoszczę również pod znak Plejad i będzie to chyba jednak kombi
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Śliczna jest, pozazdrościć
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Wiem, że piękna, chociaż kolega wczoraj zanabył Legacy GT '05 i chyba się zakochałem. Biała perła, 250 kucy, skóra, wszystko w elektryce. Taki większy GTk
A spalanie na co dzień wychodzi mi 14l i w ogóle już tego nie liczę, po prostu leję.
A spalanie na co dzień wychodzi mi 14l i w ogóle już tego nie liczę, po prostu leję.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Bardzo ładne auto i mega fajne jeśli chodzi o radochę z jazdy. Kombi czy sedan bez różnicy, klasyka pełną gębą . A te dwa okrągłe halogeny Uffff zajebioza.
Będziesz ją gazował LPG, czy zostanie w PB?. Wiem że macie tam speca w Warszawie od gazowania Subaru turbo i nie tylko.
Będziesz ją gazował LPG, czy zostanie w PB?. Wiem że macie tam speca w Warszawie od gazowania Subaru turbo i nie tylko.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości