Subaru Impreza GT@STI MY00
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
wyglądają jak z c360 
Z chlapaczami to był żart, będą takie jak na zdjęciu poniżej
Z nowości to ogarnięty temat doładowania – już jest docelowe 1,2b. TD04 jednak zostaje na ten sezon więc szału pewnie nie będzie, ale auto ma dawać frajdę na łukach. Mam nadzieję, że przekładnia i skrzynia zrobią robotę. A na przyszły sezon IHI VF35.
Wleci tez wydajniejsza pompa paliwowa wraz z całą instalacją. Po niedzieli wszystko powinno być już gotowe.
Z nowości to ogarnięty temat doładowania – już jest docelowe 1,2b. TD04 jednak zostaje na ten sezon więc szału pewnie nie będzie, ale auto ma dawać frajdę na łukach. Mam nadzieję, że przekładnia i skrzynia zrobią robotę. A na przyszły sezon IHI VF35.
Wleci tez wydajniejsza pompa paliwowa wraz z całą instalacją. Po niedzieli wszystko powinno być już gotowe.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a): już jest docelowe 1,2b. TD04 jednak zostaje na ten sezon więc szału pewnie nie będzie
U mnie jest jakieś 1,05 i szał jest
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

ravo napisał(a):ja sobie latam na 0.9
Mięczak
Ja latam na podciśnieniu non stop
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
ravo napisał(a):tam jest seryjny komp ? powinien odciąć na 1.18
Komp jest Prodrive STI
Jutro po wymianie pompy, będę sprawdzał AFR. Na pewno odciął przy 1,3-1,4
Zamówiłem właśnie komplet 28 poliuretanów. Będą czerwone ( 80 ShA) od Strongflex`a.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wpadam jutro do Ciebie na kontrol 
Mam wszędzie czerwone poli w GT i jest ok. Żółte na maglu – Robią mega robotę.
Nie chcecie grupowo kupić płytki na tył? Może coś byśmy wynegocjowali
Pytałem Komańcza to nowa STI 3,3k wychodzi.
Nie chcecie grupowo kupić płytki na tył? Może coś byśmy wynegocjowali
Pytałem Komańcza to nowa STI 3,3k wychodzi.

Tutaj jest nóweczka za nieco ponad 500 Euro. Jakby brać 3 sztuki na pewno cena spadnie. Z cłem z tego co czytałem nie byłoby najgorzej, a co nowe LSD to nowe. LSD z Type R są już pozajeżdżane po 20latach i mają słabsze spięcie.
http://www.rhdjapan.com/sti-differentia ... gc-gf.html
Jeśli ja będę brał to po ślubie, jakoś w listopadzie. Na razie mi niepotrzebna, bo trzeba się nauczyć jeździć tym co jest. Lepiej wydać na paliwo
A na zimę się przyda.
Dyfry mamy otwarte niestety
http://www.rhdjapan.com/sti-differentia ... gc-gf.html
Jeśli ja będę brał to po ślubie, jakoś w listopadzie. Na razie mi niepotrzebna, bo trzeba się nauczyć jeździć tym co jest. Lepiej wydać na paliwo
Dyfry mamy otwarte niestety
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Impreza przepięknie się odpycha przejazd robi niezapomniane wrażenie;–)
Bez przesadyzmu.
Auto na ten sezon będzie jeździć na 1,1b. Tak też ustawiłem AVC-R`a. TD04 niestety nie daje rady dodmuchać górnego zakresu obrotów silnika STI i u góry turbo "puchnie" uzyskując 0,9b.
Auto dostało nową instalację oraz pompę paliwa Deatschwerks DW200 (Wydajność 255LPH przy 40 PSI). Niewiele droższa od Walbro ale po zasięgnięciu opinii o Walbro przerażające było to ile pomp "Walbro" pada po krótkim czasie (są masowo podrabiane). Ponoć Deatschwerks będzie pewniejsza.
Planuje także dołożyć jeden większy tłumik środkowy aby wyciszyć wydech, bo na imprezach typu KJS obowiązują niestety cywilne przepisy
Auto na ten sezon będzie jeździć na 1,1b. Tak też ustawiłem AVC-R`a. TD04 niestety nie daje rady dodmuchać górnego zakresu obrotów silnika STI i u góry turbo "puchnie" uzyskując 0,9b.
Auto dostało nową instalację oraz pompę paliwa Deatschwerks DW200 (Wydajność 255LPH przy 40 PSI). Niewiele droższa od Walbro ale po zasięgnięciu opinii o Walbro przerażające było to ile pomp "Walbro" pada po krótkim czasie (są masowo podrabiane). Ponoć Deatschwerks będzie pewniejsza.
Planuje także dołożyć jeden większy tłumik środkowy aby wyciszyć wydech, bo na imprezach typu KJS obowiązują niestety cywilne przepisy

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
W czarnym walbro z 5 lat jest i lata bez problemu
To nie lepiej ostatni wymienić na jakiś z dużą puchą bardziej cywilny?
To nie lepiej ostatni wymienić na jakiś z dużą puchą bardziej cywilny?

To znaczy, że dobrze trafiłeś
Nie lepiej, ten dobrze wygląda a ja nie mam kata. Rozglądałem się w temacie byłem w miejscu gdzie dłubią Evo/STI i wstawiają to do każdej z dobrym efektem. Tak więc do nich się udam bo spawać nie umiem
Dziś zrobiłem małą rozgrzewkę i normalnie banan ne schodzi
. Czekam na więcej
Choć teraz pewnie z miesiąc zajmie wymiana wszystkiego po pracy 
Nie lepiej, ten dobrze wygląda a ja nie mam kata. Rozglądałem się w temacie byłem w miejscu gdzie dłubią Evo/STI i wstawiają to do każdej z dobrym efektem. Tak więc do nich się udam bo spawać nie umiem

Dziś zrobiłem małą rozgrzewkę i normalnie banan ne schodzi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości