Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC '05 by mln
Swift fajna fura – zwłaszcza jako Subaru Justy...
Kiedyś mi się nawet marzyło takie małe 4x4!
Zauważyłem, że zmienia mi się styl jazdy – tak bardziej stateczny i spokojny, a ostry ogień tylko po uprzednim rozważeniu wszelkich za i przeciw. Są dwie opcje: albo się starzeję, albo do rozsądku przemówiło mi spalanie... Trzecia opcja: jedno i drugie

Zauważyłem, że zmienia mi się styl jazdy – tak bardziej stateczny i spokojny, a ostry ogień tylko po uprzednim rozważeniu wszelkich za i przeciw. Są dwie opcje: albo się starzeję, albo do rozsądku przemówiło mi spalanie... Trzecia opcja: jedno i drugie

- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
mln napisał(a):są dwie opcje: albo się starzeję, albo do rozsądku przemówiło mi spalanie...
obstawiam to pierwsze
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wojtek, całkiem możliwe... trudno, ale i tak w przypływie emocji już kilku cwaniaków mój karawan zawstydził 
Jutro przede mną trasa Warszawa – Muszyna, czyli nieco ponad 400 km niebrzydkiej trasy. W piątek powrót – zobaczymy ile toto pali wyłącznie w trasie
Ale raczej na jednym baku nie przejadę 
Jutro przede mną trasa Warszawa – Muszyna, czyli nieco ponad 400 km niebrzydkiej trasy. W piątek powrót – zobaczymy ile toto pali wyłącznie w trasie

- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
True 
Jeden mod mi nie daje spokoju i chyba go zrealizuję: tempomat. Brakuje mi go, choć w Maździochu początkowo długo nie mogłem się z tym ustrojstwem oswoić. Patrzyłem na alledrogo, niedrogo... no chyba że sobie przy tej okazji bym kierę na skórę zmienił
Jeden mod mi nie daje spokoju i chyba go zrealizuję: tempomat. Brakuje mi go, choć w Maździochu początkowo długo nie mogłem się z tym ustrojstwem oswoić. Patrzyłem na alledrogo, niedrogo... no chyba że sobie przy tej okazji bym kierę na skórę zmienił

- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
mln napisał(a):alledrogo, niedrogo


Właśnie dla takich czepialskich się wstawia tego rodzaju haczyki – i wątek rośnie 
Ale do rzeczy: chyba to nie jest straszna filozofia dołożyć moduł tempomatu + przyciski na kierę? Moduł kosztuje ok. 80 zł, same przyciski ok. 40 zł, więc "grosze"...
Ale do rzeczy: chyba to nie jest straszna filozofia dołożyć moduł tempomatu + przyciski na kierę? Moduł kosztuje ok. 80 zł, same przyciski ok. 40 zł, więc "grosze"...
Ostatnio edytowano 24 lut 2015, 00:44 przez mln, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
wiesz że na mnie możesz liczyć 

mln napisał(a):Miałem wrażenie, żeś początkowo nie wiedział z jakiej okazji jakiś kombi accord Ci miga...
Dobre miałeś wrażenie ,na początku myślałem a temu co
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
mln napisał(a):no chyba że sobie przy tej okazji bym kierę na skórę zmienił
To ja bym już zmienił kierownicę na skórzaną, pewnie coś koło 150 zł by kosztowała o o wiele ładniej wygląda

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
danmazda, wygląda na pewno lepiej i milej się zapewne trzyma, choć na moje plastikowe kółko wcale nie narzekam – może tylko nieco za cienkie jest, ale to jak już bym koniecznie miał się czegoś czepnąć (co nie leży w mojej naturze)... 
Trasę zrobiłem i prawdę mówiąc rewelacja...
Nie gorzej niż Maździochem
Dalej się nie rozpisuję, bo kto wie, czy bym na bana nie zarobił
A tak serio, to tylko tempomat dodać i będzie bajeczka 
O, jeszcze a propos tej nieszczęsnej kiery: wymiana na skórę to wcale nie jest większa robota niż do obecnej dodać przyciski z prawej strony, co?
Trasę zrobiłem i prawdę mówiąc rewelacja...



O, jeszcze a propos tej nieszczęsnej kiery: wymiana na skórę to wcale nie jest większa robota niż do obecnej dodać przyciski z prawej strony, co?

- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Kurcze, badam ciągle temat założenia tempomatu i wygląda na to, że to grubsza robota w dwulitrówce...
Za to z weselszych info: spalanie sprawdzone na niemal równo tysiącu kilometrów (dokładnie 1008,4 km) 100% trasa to 7.45438318127727 l/100km
Za to z weselszych info: spalanie sprawdzone na niemal równo tysiącu kilometrów (dokładnie 1008,4 km) 100% trasa to 7.45438318127727 l/100km
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Pewnie z tempomatem takie same komplikacje jak w 626gf, czyli rzezby sporo.. kuzwa a w niektorych samochodach wystarczy manetke zmienic i wsio.. Spalanie ladne, ale dosc rozsadnie jezdziles 
Takiego spalania to ja chyba nigdy nie osiągnę 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości