Subaru Impreza GC EJ20 '99 N/A 125hp
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No więc lekki zamach założony.Niestety skutkiem toczenia powierzchni styku z tarczą sprzęgła jest to że linka sprzęgła jest prawie na końcu regulacji i sprzęgło trzeba będzie zmienić szybciej niż normalnie,mimo że będzie na nim jeszcze mięso,albo dać tarcz e do obicia ciut grubiej niż oryginał,poza tym nie dało się prawidłowo podłączyć i wyregulować hill holdera,ale akurat to jest pikuś.
Wrażenia?– rozrusznik szybciej kręci,silnik wkręca się jak szalony,jeżdzi się inaczej-fajniej...
Z minusów? raczej nie odnotowałem,jedynie na półsprzęgle łatwo zdusić motor i ruszać trzeba z większym gazem.No i z jedynki na dwójkę jest lekkie kopnięcie w plecy.Generalnie- cód miód i benzyna
Wrażenia?– rozrusznik szybciej kręci,silnik wkręca się jak szalony,jeżdzi się inaczej-fajniej...
Z minusów? raczej nie odnotowałem,jedynie na półsprzęgle łatwo zdusić motor i ruszać trzeba z większym gazem.No i z jedynki na dwójkę jest lekkie kopnięcie w plecy.Generalnie- cód miód i benzyna
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
bardzo dziwi mnie że Otoczak ruszał powierzchnię cierną
Nigdy tego nie robił, zbierał wszędzie tylko nie na płaszczyźnie tarczy i styku z wałem. Zadzwoń do niego i zapytaj bo żyjesz w błędzie 
Spokojna twoja....Sam do mnie dzwonil jak toczyl ,ze sa mikropekniecia na powierzchni i ze trzeba zebrc co nieco.
Niestety taki urok zamachów w subaru ze te mikropęknięcia sie robia(podobno)
Niestety taki urok zamachów w subaru ze te mikropęknięcia sie robia(podobno)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
po dłuższej jeżdzie koła przeskakują i wali w budę przy manewrach,na podnośniku przy hamowaniu silnikiem(np 80/h 4 bieg i puszczam gaz) to jest taki koncert jakby ktoś kamieni do skrzyni nawrzucał.
Zresztą byłem dzisiaj w kocarze i szef serwisu zrobił jazdę próbną i ppotwierdził.
mam 3 opcje
1.mogę kupić z w miare z pewnego żródła skrzynię i dyfer od legacy 98 (z ciut dłuższym przełożeniem) w cenie 600 + wysyłka,Zdemontuję i zmontuję sam ew. warsztat ok400zł
2.wysłac wisko do regeneracji(tu mam obawy że mechanik może coś zle poskadać i będzie kupa,sam się za to nie bioręchociaż serwis z Wro twierdzi że to banalnie proste tylko należy zwrócić uwagę na szczegóły typu np uszczelka-jeśli jest to musi być bo jest jednocześnie dystansem,jak nie ma to nie dawć itp))
3.Jechać do Wro i zrobić regenerację na miejscu-koszt 850 plus dojazd wyjdzie 1000zł a i tak musze skrzynię zdjąć do wycieku.
Wybór utrudnia fakt że przez ten wyciek i tak muszę zdjąć skrzynię,gdyby nie to już bym jechał do Wro.
Co radzicie?
Najtaniej wyjdzie skrzynia używka z dyfrem.
najpewniej to jechać do Wro,ale też najdrożej.
Zresztą byłem dzisiaj w kocarze i szef serwisu zrobił jazdę próbną i ppotwierdził.
mam 3 opcje
1.mogę kupić z w miare z pewnego żródła skrzynię i dyfer od legacy 98 (z ciut dłuższym przełożeniem) w cenie 600 + wysyłka,Zdemontuję i zmontuję sam ew. warsztat ok400zł
2.wysłac wisko do regeneracji(tu mam obawy że mechanik może coś zle poskadać i będzie kupa,sam się za to nie bioręchociaż serwis z Wro twierdzi że to banalnie proste tylko należy zwrócić uwagę na szczegóły typu np uszczelka-jeśli jest to musi być bo jest jednocześnie dystansem,jak nie ma to nie dawć itp))
3.Jechać do Wro i zrobić regenerację na miejscu-koszt 850 plus dojazd wyjdzie 1000zł a i tak musze skrzynię zdjąć do wycieku.
Wybór utrudnia fakt że przez ten wyciek i tak muszę zdjąć skrzynię,gdyby nie to już bym jechał do Wro.
Co radzicie?
Najtaniej wyjdzie skrzynia używka z dyfrem.
najpewniej to jechać do Wro,ale też najdrożej.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tak też zrobię
I tak auto idzie niedługo na sprzedaż więc pakowanie 1,5k żeby mieć gwarancję 3lata z której nie skorzystam to bez sensu.Właśnie gadałem z gościem od używki i zapewnia że do końca skrzynia dobrze pracowała(Legacy 2.2) a jej zaletą są dłuższe przełożenia-niższe spalanie i takie tam)
Daje gwarancję rozruchową i w cenie daje dyfer co gwarantuje zgodność przełożeń
I tak auto idzie niedługo na sprzedaż więc pakowanie 1,5k żeby mieć gwarancję 3lata z której nie skorzystam to bez sensu.Właśnie gadałem z gościem od używki i zapewnia że do końca skrzynia dobrze pracowała(Legacy 2.2) a jej zaletą są dłuższe przełożenia-niższe spalanie i takie tam)
Daje gwarancję rozruchową i w cenie daje dyfer co gwarantuje zgodność przełożeń
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Złość mi przeszła,świniak na razie zostaje
Kupiłem bagażnik dachowy który mam nadzieję rozwiąże po części problem z pakownością auta.
Dzisiaj zdjąłem starą skrzynię i dyfer.Olej cieknie z uszczelniacza wału(miesiąc temu wymieniany
) więc jest dobrze.Jutro składam i wio B)
Dzisiaj zdjąłem starą skrzynię i dyfer.Olej cieknie z uszczelniacza wału(miesiąc temu wymieniany

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Czyli ktoś nabył nieodpowiedni uszczelniacz albo wkładał odwrotnie niż każe sztuka 
Dopisano 14 maja 2015 15:24:
Czyli ktoś nabył nieodpowiedni uszczelniacz albo wkładał odwrotnie niż każe sztuka
Dopisano 14 maja 2015 15:24:
Czyli ktoś nabył nieodpowiedni uszczelniacz albo wkładał odwrotnie niż każe sztuka
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no właśnie dziwne ,bo wygląda na odpowiedni i prawidłowo założony...
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Świnia ożyła,wesoło chrumka i merda kręconym ogonkiem 
Zamówione
http://www.strongflex.eu/pl/subaru-fore ... cjalu.html

Zamówione
http://www.strongflex.eu/pl/subaru-fore ... cjalu.html

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
poważnie myślę o sprzedaży mojej wanny
Link do mojego tematu:
http://www.forum.sub...9-season-rx-rs/
Mody:
-Pakiet dokładek,spoilerów i maska z GT
-Felgi 16''
-kolektor bulgot
-back box WRX
-hamulce przód z GT dwutłoczek + nowe szczęki tył
-sprężyny z GT/WRX + amorki kayaba excelG
-tylny stab z GT
-chlapacze
-dach pomalowany na czarną perłę
-Poliuretan w mocowaniu dyfra
-skórzane fotele podgrzewane i kanapa w stanie perfekcyjnym
-kiera momo z GT
-lekki zamach by Otoczak plus nowe sprzęgło Valeo
-Instalacja LPG stefanelli ;–)
-Grill ze znaczkiem ''i''
-Felgi 16'' toyota celica siknięte w gun metal
-Rozpórka przód custom OMP style
-Rozpórka tył custom SUMMIT style
-Bagażnik i tylne nadkola wygłuszone (taśmą dekarską) z czasów jak jeszcze miało być nisko,szeroko i głośno ;–)
Auto zawsze dostawało to co najlepsze i było dbane wymieniane na bieżąco zarówno za mojej kadencji jak i poprzedniego właściciela,mam stos faktur od początku bytu auta w PL i mozna bez problemu prześledzić jego historię.Poprzednik wstawial reperaturki tylnych nadkoli i założył komplet nowych amortyzatorów kayaba excelG wraz z nowymi mocowaniami górnymi,ja dołożyłem sprężyny GT/WRX.Ja w ostatnim tylko czasie: sprzęgło,łożyska kół tył,szczęki hamulcowe tył,olej w skrzyni,dyfrze i silniku(poprzednik jeżdził na castrol prfessional,u mnie od początku ENEOS premium hyper 5w40) Od zmiany do zmiany dolewam 0.5l(utrzymywany zawsze stan full)
W zeszłym roku sprawdzany luz zaworowy(nie bylo potrzeby nic zmieniać).Ostatnio zmieniona skrzynia i dyfer na legacy 2.2(również z reduktorem,ciut dłuższe przełożenia) bo w mojej padło wisko.Skrzynia jak i wał dostały nowe uszczelniacze OEm oraz zalane olejem shell spirax,filtr powietrza,napełniona klima,nowe świece denso i przewody zapł.BERU,filtry LPG...W najbliższych dniach zostaną wymienione uszczelniacze wałków rozrządu(jeden podcieka) i przy okazji uszczelnione kapy zaworowe i sprawdzone luzy zaworowe bo przy zdjętych pokrywach grzechem byłoby nie sprawdzić.;–)
Teraz minusy:
gdzieniegdzie na malowanych elementach siadł lakier(trzeba się przyjżeć,widać takie kółeczka,ale kolor dobrany idealnie i najważniejsze-ruda się nie pokazuje ;–)) i możnaby dopieścić spasowanie wymienionych elementów(mnie osobiście to nie przeszkadzało),na tylnych nadkolach ledwo widoczne dosłownie milimetrowe zaczątki purchli pod lakierem, ale śmiało i z czystym sumieniem moge powiedzieć że auto jest wolne od rdzy i buda zdrowa,fotele są podgrzewane ale trzeba wiązkę doprowadzić .Kierownica momo do polakierowania(zachciało mi się porządnie doczyścić i teraz trzeba by siknąć lakierkiem do renowacji ;–).Obecna skrzynia chodzi dobrze,biegi zmienia się elegancko,wisko działa bez zarzutu,ale w porównaniu do ''starego'' zestawu to tamta była cichsza i precyzyjniejsza .Obecny dyfer słychać na wstecznym i na jedynce(nie pomagają poliuretany w jego mocowaniu ;–)-planuję wymienić z powrotem na OEM jeśli nie sprzedam auta).W każdym razie w planie jeśli nie sprzedam auta jest wyjęcie wiska z tej legacowej i zrobienie na jakiś czas RWD,a potem montaż oryginalnej skrzyni i dyfra ze sprawnym wisko z legacy.Dla nabywcy oczywiście dodaję oryginalna skrzynię i dyfer.
Poza tym z minusów- plastiki i tapicerka w bagażniku z racji jasnego koloru nie grzeszą wizualnie,parują tylne lampy(w planie były JDM),kilka małych odprysków na dokładkach prgowych(dodaję w zestawie lakier na zaprawki)
W zasadzie imprezie do GTeka brakuje tylko (i aż ;–)) silnika i przedniego zderzaka,ale mi się obecny setup ze zderzakiem z GL podoba.
Reszta szczegółów na telefon ,jeśli ktoś szuka auta z oryginalnym lakierem to zły adres ;–) – u mnie auto miało lekki stosunek od tyłu(pas [jaki?],zderzak,klapa),u poprzedniego właściciela delikatnie w przód.
Powód sprzedaży-prozaiczny,jak kupowałem były plany-najpierw stance i audio,póżniej zajawka na jakieś OESy,KJSy.Ale pojawiła się córa i zweryfikowała ;–).Teraz dla dwójki dzieci zrobiło się z tyłu ciasno,na wszelkie zabawy autem brakuje czasu nie mówiąc o kasie.Auto zaliczyło aż jedną imprezę(zlot mazdaspeed) na której stało i się pasło bo padła pompa wspomagania(aktualnie założona młodsza z forestera).Oczywiście odkąd kupiłem 4x4 w Wlkp nie spadł gram śniegu i nigdy nie dane mi było skorzystać z plusów napędu
Jako że ja z tyłu nie jeżdżę to ze sprzedażą mi się nie pali,ale pojawiło się coś większego na co mógłbym zmienić.Stąd cena nie jet okazyjna ani tym bardziej promocyjna;–)
Sprzeda się to dobrze-będzie większa mazda.Nie sprzeda też dobrze ;–)
Za auto ze znaną historią i odpowiednio serwisowane rok temu dałem 8,5k
Był to golas kompletny wersja season.
Dzisiaj nie oddam za mniej jak 10k.
Lista modów wyżej,nietrudno policzyć ile kosztowały(zawias,stab na tył,rozpórki,pakiet Gt,kolektor bulgot,skóry itd)
Myślę że cena adekwatna do stanu i wyposażenia,auto idealne na początek przygody z subaru lub do wszczepienia silnika z T (cała reszta już jest) ;–)
Jest zrobione wszystko co w N/A powinno być zrobione ;–)
Zdjęcia w temacie(paskudnych felg 14'' już nie ma,a okulary wokół halogenów są w kolorze budy)
Na dniach zrobię i wrzucę jakieś aktualne foto,również wnętrza
Link do mojego tematu:
http://www.forum.sub...9-season-rx-rs/
Mody:
-Pakiet dokładek,spoilerów i maska z GT
-Felgi 16''
-kolektor bulgot
-back box WRX
-hamulce przód z GT dwutłoczek + nowe szczęki tył
-sprężyny z GT/WRX + amorki kayaba excelG
-tylny stab z GT
-chlapacze
-dach pomalowany na czarną perłę
-Poliuretan w mocowaniu dyfra
-skórzane fotele podgrzewane i kanapa w stanie perfekcyjnym
-kiera momo z GT
-lekki zamach by Otoczak plus nowe sprzęgło Valeo
-Instalacja LPG stefanelli ;–)
-Grill ze znaczkiem ''i''
-Felgi 16'' toyota celica siknięte w gun metal
-Rozpórka przód custom OMP style
-Rozpórka tył custom SUMMIT style
-Bagażnik i tylne nadkola wygłuszone (taśmą dekarską) z czasów jak jeszcze miało być nisko,szeroko i głośno ;–)
Auto zawsze dostawało to co najlepsze i było dbane wymieniane na bieżąco zarówno za mojej kadencji jak i poprzedniego właściciela,mam stos faktur od początku bytu auta w PL i mozna bez problemu prześledzić jego historię.Poprzednik wstawial reperaturki tylnych nadkoli i założył komplet nowych amortyzatorów kayaba excelG wraz z nowymi mocowaniami górnymi,ja dołożyłem sprężyny GT/WRX.Ja w ostatnim tylko czasie: sprzęgło,łożyska kół tył,szczęki hamulcowe tył,olej w skrzyni,dyfrze i silniku(poprzednik jeżdził na castrol prfessional,u mnie od początku ENEOS premium hyper 5w40) Od zmiany do zmiany dolewam 0.5l(utrzymywany zawsze stan full)
W zeszłym roku sprawdzany luz zaworowy(nie bylo potrzeby nic zmieniać).Ostatnio zmieniona skrzynia i dyfer na legacy 2.2(również z reduktorem,ciut dłuższe przełożenia) bo w mojej padło wisko.Skrzynia jak i wał dostały nowe uszczelniacze OEm oraz zalane olejem shell spirax,filtr powietrza,napełniona klima,nowe świece denso i przewody zapł.BERU,filtry LPG...W najbliższych dniach zostaną wymienione uszczelniacze wałków rozrządu(jeden podcieka) i przy okazji uszczelnione kapy zaworowe i sprawdzone luzy zaworowe bo przy zdjętych pokrywach grzechem byłoby nie sprawdzić.;–)
Teraz minusy:
gdzieniegdzie na malowanych elementach siadł lakier(trzeba się przyjżeć,widać takie kółeczka,ale kolor dobrany idealnie i najważniejsze-ruda się nie pokazuje ;–)) i możnaby dopieścić spasowanie wymienionych elementów(mnie osobiście to nie przeszkadzało),na tylnych nadkolach ledwo widoczne dosłownie milimetrowe zaczątki purchli pod lakierem, ale śmiało i z czystym sumieniem moge powiedzieć że auto jest wolne od rdzy i buda zdrowa,fotele są podgrzewane ale trzeba wiązkę doprowadzić .Kierownica momo do polakierowania(zachciało mi się porządnie doczyścić i teraz trzeba by siknąć lakierkiem do renowacji ;–).Obecna skrzynia chodzi dobrze,biegi zmienia się elegancko,wisko działa bez zarzutu,ale w porównaniu do ''starego'' zestawu to tamta była cichsza i precyzyjniejsza .Obecny dyfer słychać na wstecznym i na jedynce(nie pomagają poliuretany w jego mocowaniu ;–)-planuję wymienić z powrotem na OEM jeśli nie sprzedam auta).W każdym razie w planie jeśli nie sprzedam auta jest wyjęcie wiska z tej legacowej i zrobienie na jakiś czas RWD,a potem montaż oryginalnej skrzyni i dyfra ze sprawnym wisko z legacy.Dla nabywcy oczywiście dodaję oryginalna skrzynię i dyfer.
Poza tym z minusów- plastiki i tapicerka w bagażniku z racji jasnego koloru nie grzeszą wizualnie,parują tylne lampy(w planie były JDM),kilka małych odprysków na dokładkach prgowych(dodaję w zestawie lakier na zaprawki)
W zasadzie imprezie do GTeka brakuje tylko (i aż ;–)) silnika i przedniego zderzaka,ale mi się obecny setup ze zderzakiem z GL podoba.
Reszta szczegółów na telefon ,jeśli ktoś szuka auta z oryginalnym lakierem to zły adres ;–) – u mnie auto miało lekki stosunek od tyłu(pas [jaki?],zderzak,klapa),u poprzedniego właściciela delikatnie w przód.
Powód sprzedaży-prozaiczny,jak kupowałem były plany-najpierw stance i audio,póżniej zajawka na jakieś OESy,KJSy.Ale pojawiła się córa i zweryfikowała ;–).Teraz dla dwójki dzieci zrobiło się z tyłu ciasno,na wszelkie zabawy autem brakuje czasu nie mówiąc o kasie.Auto zaliczyło aż jedną imprezę(zlot mazdaspeed) na której stało i się pasło bo padła pompa wspomagania(aktualnie założona młodsza z forestera).Oczywiście odkąd kupiłem 4x4 w Wlkp nie spadł gram śniegu i nigdy nie dane mi było skorzystać z plusów napędu
Jako że ja z tyłu nie jeżdżę to ze sprzedażą mi się nie pali,ale pojawiło się coś większego na co mógłbym zmienić.Stąd cena nie jet okazyjna ani tym bardziej promocyjna;–)
Sprzeda się to dobrze-będzie większa mazda.Nie sprzeda też dobrze ;–)
Za auto ze znaną historią i odpowiednio serwisowane rok temu dałem 8,5k
Był to golas kompletny wersja season.
Dzisiaj nie oddam za mniej jak 10k.
Lista modów wyżej,nietrudno policzyć ile kosztowały(zawias,stab na tył,rozpórki,pakiet Gt,kolektor bulgot,skóry itd)
Myślę że cena adekwatna do stanu i wyposażenia,auto idealne na początek przygody z subaru lub do wszczepienia silnika z T (cała reszta już jest) ;–)
Jest zrobione wszystko co w N/A powinno być zrobione ;–)
Zdjęcia w temacie(paskudnych felg 14'' już nie ma,a okulary wokół halogenów są w kolorze budy)
Na dniach zrobię i wrzucę jakieś aktualne foto,również wnętrza
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
XED napisał(a):dmuchane
przecież to wolnossak
To jak kombi za małe to teraz autobus kupujesz? Kup se długiego Patrola bo w środku jak autobus, a na OESach będziesz siał postrach, a droga też się skróci bo przejedziesz nad pachołkami bez ich strącania


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Dzisiaj troszkę poświęciłem czasu świniakowi.
Dostał nowy image przodu,pomalowałem rozpórkę i osłonę,wymieniłem zapłon cały,podniosłem jej zadek i poprawiłem przednie chlapacze.Dodatkowo solidne czyszczenie przepustnicy i krokowego.Zostało zrobić porządek z audio i czekamy na zimę
Dostał nowy image przodu,pomalowałem rozpórkę i osłonę,wymieniłem zapłon cały,podniosłem jej zadek i poprawiłem przednie chlapacze.Dodatkowo solidne czyszczenie przepustnicy i krokowego.Zostało zrobić porządek z audio i czekamy na zimę
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości