Nissan Silvia SR20DET GT2871R @ 1.6 bara

Postprzez xXx » 27 sty 2010, 22:17

noucamp napisał(a):ja przy 1.4 bara ani razu nie miałem odcinki...



Jaka przepływka ? Jaka temperatura ? Teraz też jeździsz na 1.4 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez paww99 » 27 sty 2010, 23:26

xXx napisał(a):Mała przyczepność, ale można latać w kółko bokiem...

W koło bokiem to i nędznymi 100 patatajami mozna latać. I to na takim wieeelkim rondzie. ;)
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 21:16
Posty: 211
Skąd: Olsztyn
Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D

Postprzez xXx » 28 sty 2010, 00:02

Spoko, jak dla mnie możemy to powtórzyć na suchym asfalcie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Mev » 28 sty 2010, 00:27

Ja tam też jeszcze całego ronda bokiem nie ogarnąłem – boję się trochę :P

I mowa tu o takiej pogodzie jak teraz, bo na suchym to w ogóle mam stres <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez xXx » 28 sty 2010, 10:21

Na suchym jest najlepiej, takie driftowanie na śniegu i lodzie lipa....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez paww99 » 28 sty 2010, 10:41

xXx napisał(a):Spoko, jak dla mnie możemy to powtórzyć na suchym asfalcie oczko

Spoko :D


Ja tam też jeszcze całego ronda bokiem nie ogarnąłem – boję się trochę język

I mowa tu o takiej pogodzie jak teraz, bo na suchym to w ogóle mam stres łoł

Czego sie boisz, teraz najlepsza pogoda do nauki ogarnięcia auta. :) Pierwsze spiny na rondzie, bezcenne uczucie <lol> :D


Serio to jedno z moich marzeń, to polatać wlaśnie s14a. Z tym pałerem pod nogą musi być fajnie. :D Nie trzeba kombinować z jakimiś rybkami czy innymi bzdetami żeby wprowadzić w poślizg, buuuut i leci. Coś jak teraz zimą na tych białych od soli asfaltach. :)


http://www.youtube.com/watch?v=zmZOVi1F ... re=channel
ten filmik mi sie kojarzy od razu z tym że nie trzeba mieć szyberset koni <lol>
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 21:16
Posty: 211
Skąd: Olsztyn
Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D

Postprzez xXx » 28 sty 2010, 11:16

paww99 napisał(a):Nie trzeba kombinować z jakimiś rybkami czy innymi bzdetami żeby wprowadzić w poślizg, buuuut i leci. Coś jak teraz zimą na tych białych od soli asfaltach.



Nie jest też tak wspaniale jakby się wydawało, te silniki naprawdę nie jadę w dolnym zakresie obrotów, więc trzeba sobie pomagać kopnięciem w sprzęgło, potem jak już auto jest w poślizgu to już inna bajka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 28 sty 2010, 16:42

xXx napisał(a):Jaka przepływka ? Jaka temperatura ? Teraz też jeździsz na 1.4 ?

skayowa
temperatura czego ? powietrza ? jak tak to przy +25 stopniach 1.4 waliło bez bólu i cały czas smigam na 1.4, nie mam ebc i nie poruszam sie autem w zimę bo to samobójstwo ;]
paww99 napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=zmZOVi1FD8s&feature=channel
ten filmik mi sie kojarzy od razu z tym że nie trzeba mieć szyberset koni łoł

tj mój znajomy, sciera miała szpere 100% i nawet przy wjeżdżaniu w miejsce parkingowe opony piszczały :) fajna sprawa
xXx napisał(a):w dolnym zakresie obrotów, więc trzeba sobie pomagać kopnięciem w sprzęgło, potem jak już auto jest w poślizgu to już inna bajka...

dokładnie...

Obrazek
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 29 sty 2010, 11:29

Widzisz, w takim razie nie jezdziles przy niskiej temperaturze zewnętrznej, wtedy zobaczyłbyś co to jest boost cut ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 29 sty 2010, 11:33

Zmiana na S14A to wielki plus, S14 niestety ale jest już przestrzałe...


Ogólnie te nissany to bardzo fajne auta, jeszcze gdyby nie miały tego turbo hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez check » 29 sty 2010, 11:37

xXx napisał(a):Ogólnie te nissany to bardzo fajne auta, jeszcze gdyby nie miały tego turbo

KA24DE rozwiązuje sprawę :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez xXx » 29 sty 2010, 13:24

Przecież to był żaaaaaaaaarrrrrrrrt ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Gib » 29 sty 2010, 14:06

LS1 rozwiązuje sprawę padających turbin i słabego dołu. Joke.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 29 sty 2010, 16:06

xXx napisał(a):, wtedy zobaczyłbyś co to jest boost cut

a co nissan nie ma EBC zalozonego ? mbc sterujesz ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 29 sty 2010, 18:11

xXx napisał(a):Widzisz, w takim razie nie jezdziles przy niskiej temperaturze zewnętrznej, wtedy zobaczyłbyś co to jest boost cut oczko

jeździłem ;] -10 ale tylko 1 i 2 bieg do odcinki
xXx napisał(a):Zmiana na S14A to wielki plus, S14 niestety ale jest już przestrzałe...

o tak :D S14A :D jeszcze jakby miało 1 kolor a nie 3 :D
ravo napisał(a):a co nissan nie ma EBC zalozonego ? mbc sterujesz ?

Mój nie... przecież tj projekt nisko budżetowy... ;)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 29 sty 2010, 22:28

ravo napisał(a):
xXx napisał(a):, wtedy zobaczyłbyś co to jest boost cut

a co nissan nie ma EBC zalozonego ? mbc sterujesz ?



Nisssan ma tzw. Mercedesa w temacie EBC czyli Apexi AVC-R :)



Powiedz mi Ravo, co ma wspolnego boost-cut z MBC czy EBC ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 29 sty 2010, 22:33

no ma duzo bo mowisz ze jak zimno to non stop jest boost cut a jak by byl EBC to go nie ma bo zawsze jest to samo doladowanie a na MBC juz jest troche inaczej bo wiecej tlenu wiecej doladowania a EBC trzyma stale wartosc ustalona
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez xXx » 29 sty 2010, 22:41

Boost cut wystepuje w momencie, kiedy konczy sie zakres w mapie w ECU. W momencie kiedy silnik dostaje zbyt duzo powietrza nastepuje boost cut, ktory ma na celu ochronę samego silnika. Boost cut wystepuje jedynie przy niskich temperaturach, wtedy gdy powietrze jest dużo bardziej gęste, przepływka zamyka się o wiele szybciej...


EBC ma jedynie mozliwosc ustawienia doladowania tak, ze w danym momencie w ktorym wystepuje boost cut mozna zmniejszyc doladowanie. Niestety w tym przypadku boost buduje się zupelnie inaczej i nie mozemy wykrzesac z silnika maximum...


Najlepsze rozwiazanie to STAND ALONE, ewentualnie CHIP...


Noucamp, takie odciecie wystepuje jedynie przy wiekszym doladowaniu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 29 sty 2010, 22:45

bost cut wystepuje jak sie przekroczy dana wartosc np 1.4 bara, gdy sami podnosimi wartosc doladowania a ustawimy na MBC np na 1.3 w lecie to w zimie mozemy miec wlasnie odciecie, na ebc by to nie wystapilo bynajmniej tak uwazam

chyba napisales to samo wiec juz wiesz co ma do tego mbc i ebc
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez xXx » 30 sty 2010, 08:55

ravo napisał(a):bost cut wystepuje jak sie przekroczy dana wartosc np 1.4 bara, gdy sami podnosimi wartosc doladowania a ustawimy na MBC np na 1.3 w lecie to w zimie mozemy miec wlasnie odciecie, na ebc by to nie wystapilo bynajmniej tak uwazam



Mniej więcej tak jak piszesz. To po prostu ograniczenie kompa majace na celu ochrone silnika. EBC to tylko MBC dla wygodnickich z bajerami. Pozwala utrzymywac stałe cisnienie, badz regulowac w kazdym zakresie ogrotów i na różnych biegach.


NIE GWARANTUJE TO JEDNAK WYELIMINOWANIA OGRANICZENIA, dlatego nadal uwazam, ze jedno z drugim ma niewiele wspolnego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy