Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP

Postprzez Piotr_ » 23 sie 2014, 22:20

W sumie.... lepiej klepiąca panewka, jak korba bokiem...
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez mlody1921 » 23 sie 2014, 23:04

Ponoć CA18det lubią przekrecać sie na panewkach albo szukać Sr20det albo z grubej lancy RB25det szkoda CA zakutego :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez deejay27 » 24 sie 2014, 01:01

Chyba wykrakałem , pamiętasz co mówiłem o tych stukach jak jeszcze pracował zanim wałek się rozje..bał.
Co teraz ? Remontujesz?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez l3mur91 » 24 sie 2014, 10:40

Panewki to chyba najpopularniejsza usterka w tych motorach...
Kilku znajomych miało S13 i zawsze mi powtarzali, że panewki trzeba wliczyć w pakiet startowy obok rozrządu i oliwy z filtrami. <oczy>

Wszystko ma swoją piętę achillesową. Zrobi się i dalej będzie latać <spoko>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez ravo » 24 sie 2014, 13:04

każda turbo benzyna jest na to narażona :) jeszcze tylu letnia.
trzyma się dalej w ulepszaniu auta i będzie dobrze :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Crenshaw » 24 sie 2014, 13:27

dzięki wszystkim za słowa pocieszenia. Mam nadzieję, że nerwy pozwolą mi nadal ładować pieniądze w to auto, ale pewien nie jestem, szczególnie, że padają podzespoły które rzekomo były wymieniane lub regenerowane, tak jak te panewki ACL, które to ponoć miały bez oleju dawać radę, gdyby były tak stare jak sam samochód to bym się nie dziwił, ale wcale takie nie są.

Oczywiście na tą chwilę się nie poddaję i pewnie panewy będą niedługo wymienione.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez MariuS » 24 sie 2014, 13:30

Jeśli wał i panewka nie będą ze sobą dobrze "zgrane" to nowa panewka tylko pogorszy sprawę, choćby nawet z niewiadomo jak dobrego materiału była wykonana. Geometrii się nie oszuka :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Crenshaw » 24 sie 2014, 13:54

nie bardzo zrozumiałem Marius, sugerujesz, żeby nie wymieniać panewek i nie robić szlifu wału? czy, że tamte panewki które padły, mimo, że były wymieniane to i tak mogą walnąć?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez piwo » 24 sie 2014, 13:58

pytanie czy rpzez zalozeniem panewek acl wal byl szlifowany? wez nadwymairowe panewki i przeszlifuj wal na nadwymiarowe panewki i temat pewnie zniknie. poza tym warto sprawdzic czy wal nie jest krzywy.ale to przy przeszlifowaniu walu powinni ci sprawdzic.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 24 sie 2014, 14:34

Chodziło mi właśnie o to co rozwinął Piwo :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Crenshaw » 24 sie 2014, 14:51

<spoko> dzięki, w razie jak by wał był krzywy to koleś ma kilka używek na stanie wyciągniętych z seryjnych silników.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez ravo » 24 sie 2014, 21:10

wał lepiej kupić w nominalne i takie panewki założyć a nie bawić się w szlif bo znowu wytrzyma 3 tys km
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez sq2jul » 24 sie 2014, 21:12

gdzie Ty do takiego auta dostaniesz wał w nominale? Po dwudziestu latach od ustania produkcji, nie mowiąc, że przekręcanie panewek to norma w tych motorach. Powodzenia – ze świecą szukać.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Bartek1986 » 24 sie 2014, 23:07

ravo napisał(a):wał lepiej kupić w nominalne


To nie Subaru :P żeby nowy wał kupować jak jest prosty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez onyx » 2 wrz 2014, 00:20

z tymi panewkami to norma w tych silnikach (jak w każdych innych), gdy:
– dostają w pałe bez pojęcia – CA jak i SR, RB, JZ, K i inne pancerniki jest tak samo zniszczalny jak każdy silnik tylko wytrzymują dłużej – nawet zakuty super hiper ekstra kozak ;)
– źle dobrany olej
– piętą achillesową tych silników jest pompa oleju, podobnie jak w rb26 a nie panewki (jak większość opowiada, nawet na forach ściśle związanych z danym modelem). Mnóstwo pomp to stare kapcie, które nie trzymają parametrów lub mają wytarty/uszkodzony napęd. Przy remoncie mało kto wymienia bo jest droga, a później jest płacz
– składanie i obróbka silników niby jest prosta a jakoś nie każdemu to wychodzi i same dobre graty to nie wszystko niestety (ekspertów mnóstwo jak Mirków handlarzy a jak się coś [tiiit] to odpowiedzialny jest klient). Druga strona medalu to narwani klienci, którzy mając super złożony silnik swoim traktowaniem i marzeniami o jego kuloodpornosci chłostają go jak debile ile wlezie. Skutki podejścia w obu przypadkach ogólnie są znane.

Moim zdaniem składaj tego CA i nie pchaj się w koszty na swapa RB. SR bierz tylko jak igła i znasz historię silnika, w przeciwnym razie remontuj to co masz. W tej zabawie wszystko jest fajne oprócz kosztów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mazdastance » 26 wrz 2014, 08:32

o widzę ze tu trafiło to auto. Niestety klątwa gruza trwa nadal. Powodzenie w doprowadzeniu tego sztrucla do stanu jezdnego :)
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 12:15
Posty: 77 (0/4)
Auto: japan-2JZ-GE

Postprzez Mieczyslaw » 19 paź 2014, 15:54

Jak tam rpace ida ?? Cos do przodu sie rusza?
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Crenshaw » 19 paź 2014, 17:05

na razie nismo kwitnie w garażu :| nie mogę wydawać siana, bo otwieram firmę :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Mieczyslaw » 21 paź 2014, 14:49

o kurde, powaznie zabrzmialo Panie kolego. DAwaj na PW szczegoly :D moze do Polski jeszcze wroce :P
dlubales cos w nim w ogole ostatnio?
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez noxes » 24 lis 2014, 11:48

O kurde, dawno tu nie zaglądałem, a tu takie rzeczy :) Wozidło zacne :D Mam nadzieję, że ogarniesz szybko te panewki i nacieszysz się nim zimą :D
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy