Mazda Rx-7 FB 12A '85

FE / FD / FC / FB / SA

Postprzez ravo » 4 lip 2010, 06:39

oj czyli będzie sprzęgło do wrocka :)))
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 4 lip 2010, 07:30

Racing Beat to jest to co każda FB/SA powinna mieć pod machą.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Xenocyd » 11 lip 2010, 15:46

Wielki szacun! Auto na zywo robi piorunujace wrazenie. Swietnie, ze sa ludzie z taka pasja i takie auta maja szanse jeszcze dlugo cieszyc oko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez sq2jul » 13 lip 2010, 02:47

coz ja moge powiedziec...? Piekny klasyk o sportowym zacieciu. Wyjatkowy klimat daje sie odczuc juz od pierwszych metrow przemiezonych tym autem. Mimo, ze nie jest to to czego w 100% szukam, to na prawde mozliwosc poprowadzenia RX'a zapadnie na dlugo w moja pamiec. Duzym zaskoczeniem dla mnie (mimo niewielkich gabarytow auta) bylo to, ze moglem bez wiekszych problemow wsiasc do niego, bezproblemowo operowac pedalami i spokojnie krecic kierownica. Co prawda nie dane mi bylo posluchac brzeczyka, ktory wlacza sie przy okreslonych obrotach (nie swoje auto – troche sie balem ;)) jednak jestem pod duzym wrazeniem wlasciwosci jezdnych. Przyznam sie niesmialo, ze byl to tak na prawde pierwszy raz za kierownica RWD (nie liczac Poloneza i wszelkiej masci GAZow i UAZow, oraz bylej Fiveowej MX-5, ktora dane mi bylo poprawidzic tylko na, krotkim odcinku parkingu ;)). Zycze wszelkiej pomyslnosci wlascicielowi i wielu wyjatkowych chwil spedzonych za kierownica tego wehikulu <serduszka> Jeszcze raz wielkie dzieki!
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Don Corleone » 13 lip 2010, 09:28

Już Ci mówiłem, ale się powtórzę.

Masz świetny samochód. Strasznie mi się podoba <serduszka>
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Globy » 13 lip 2010, 13:14

RX-7 w akcji <usmiech>
Załączniki
rx2.jpg
rx3.jpg
rx4.jpg
rx5.jpg
rx6.jpg
rx7.jpg
rx8.jpg
rx9.jpg
rx10.jpg
rx11.jpg
rx12.jpg
rx13.jpg
rx14.jpg
rx15.jpg
rx17.jpg
rx18.jpg
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez PLaster » 13 lip 2010, 15:08

ale radio to masz wyczesane, nawet chyba ładniejsze od mojego
tylko to jest radyjko z wersji z kierownicą po prawej (pokrętła i przyciski są po prawej stronie)

pytanie: czy w radio masz raster skali co 0,2MHz czy co 0,1MHz?

ps. możesz podać na PW ile cię kosztowało te radio?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Paweł » 13 lip 2010, 19:21

Dziękuję Wam! <serduszka>

sq2jul napisał(a):Co prawda nie dane mi bylo posluchac brzeczyka, ktory wlacza sie przy okreslonych obrotach (nie swoje auto – troche sie balem ;)) jednak jestem pod duzym wrazeniem wlasciwosci jezdnych.

Było trzeba po kółku rozgrzewki zrobić właściwy przejazd ;). Samochód odpukać do tej pory raczej bezawaryjny, więc osobiście nie mam obaw dociągać wskazówki obrotomierza do miejsca, w którym silnik przestaje ciągnąć. :)
Trzymam kciuki w polowaniu na FC TII – na pewno jest to bardziej cywilizowany/współczesny samochód i dający jeszcze więcej frajdy z jazdy (przyczepność, układ kierowniczy, całkowicie niezależne zawieszenie, szpera, no i dwukrotnie większa moc).

Globy napisał(a):RX-7 w akcji

Ha! Wycisnąłeś z aparatu chyba wszystko co możliwe. Nie mogę się doczekać, kiedy przesiądziesz się na lustro. <spoko>

PLaster napisał(a):tylko to jest radyjko z wersji z kierownicą po prawej (pokrętła i przyciski są po prawej stronie)

Radio (Clarion) jest jak najbardziej z wersji LHD. W Rx'ach z kierownicą po prawej stronie nigdy nie pojawiło się, bo nie było w nich deski po liftingu – z miejscem na duże radio. Jest to jego topowa wersja – bez wewnętrznego wzmacniacza, z korektorem i tunerem z cyfrową syntezą (tylko nieparzyste końcówki :) ). Oryginalnie w samochodzie była wersja pośrednia – deck bez korektora i z analogowym tunerem. Bardzo długo polowałem na ten egzemplarz, bo po ponad 25 latach większość z nich jest okrutnie powycierana. Jeśli dobrze pamiętam, to zapłaciłem około 100 USD, a wysyłkę do Polski zorganizował Globus. <przytul>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez noucamp » 5 wrz 2010, 23:15

a dla czego auto nie jest zarejestrowane jako zabytek ?? :P
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Radex » 7 wrz 2010, 11:18

ładna zabaweczka :) na żywo musi robić wrażenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez sq2jul » 17 wrz 2010, 03:16

Z głośników wydobywają się dźwięki Santany a ja wspominam lipcowy zlot... :) Wyjątkowego klimatu i duszy nie można odmówić temu pojazdowi...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Cosma » 28 wrz 2010, 19:50

auto robi wrażenie i jakie piękne wnętrze – bajka, ładnie dopracowane :)
prawdziwa fura z duszą, oby więcej takich w tym stanie na naszych drogach jeździło!
pogratulować <spoko>
jest: Kawa GPZ 500s i Mazda 626 i Berlingo 1.6 HDI '08
było: Renia 5' 79; Vectra A 1.4 (!) '91; Vectra A 2.0 '95 by Cosma; 206 2.0 HDI; Partner 2.0 HDI '06; Fabia 1.4 TDI '07; C3 1.4 HDI '08
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 wrz 2010, 21:39
Posty: 20
Skąd: Poznań
Auto: było 626 GV 2.0 '92; jest 406 2.0HDI '02, Kawa GPZ 500, Swift 1.2

Postprzez Paweł » 16 paź 2010, 01:29

Samochód gotowy na zlot. Sprzęgło razem z łożyskiem pilotującym wymienione u Kojota. Okazało się, że poddał się docisk. Przy okazji delikatnie przetoczono koło zamachowe, bo były na nim dziwne ślady przypalonych kropek.

Ponieważ było podejrzenie przytkania katalizatorów, dlatego mały bonus do nowego sprzęgła – wydech od housing'ów do zderzaka by El-tec:

Obrazek
Z silnika, przyspawane do flanszy od Racing Beat'a wychodzą dwa odcinki o średnicy 2" i długości 80 cm. Taka długość zapewnia optymalne wykorzystanie zjawiska falowego przy obrotach rzędu 6000-8000 rpm.

Obrazek
"Kolektor" płynnie przechodzi w odcinek o średnicy 2,5" z tłumikiem przelotowym o długości około 60 cm.

Obrazek
Jedyne połączenie wydechu – nad mostem napędowym.

Obrazek
Tłumik końcowy przelotowy, zakończony dwoma końcówkami 2".

Całość wzorowana jest rozwiązaniu Racing Beat'a, tyle że znacznie lepiej wykonana :).

Po czasie muszę stwierdzić, że o ile po zmianie wydechu nastąpił bardzo duży przyrost mocy – około 30%, to jest zdecydowanie za głośno i trochę za dużo basu. Prawdopodobnie będę przerabiał końcowy tłumik, zmniejszając średnicę końcówek...
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez People_Hate_Me » 17 paź 2010, 19:19

Tco po tej wymianie Rex naprawde zaczął jechać :D co zreszta widać było po czasach :D gratki
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Gib » 17 paź 2010, 19:46

a jakie czasy?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez People_Hate_Me » 17 paź 2010, 20:31

jak mnie pamięć nie myli to 16.4xx
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Gib » 17 paź 2010, 20:58

Ładnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Paweł » 17 paź 2010, 21:19

Sam jestem zdziwiony. Mogę w tej chwili konkurować z FC warbo shamowaną na 156 KM.
Przypominam, że hamowanie półtora roku temu wypluło u mnie 90 KM na silniku.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ravo » 17 paź 2010, 21:21

masakra, ze to autko robi takie czasy, gratuluję bo jest czego :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Don Corleone » 18 paź 2010, 19:57

Dostałem w tyłek od 90 konnego 1.2 <zawstydzony> <płacze>

A tak na serio to naprawdę fajnie Ci teraz jeździ :)
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy