Oto ona – NC PRHT w kolorze Galaxy Grey, który na zdjęciach nigdy mi się nie podobał a na żywo spowodował opad szczęki (choć po srebrnym RX-8 chyba nawet różowy byłby ok, nigdy więcej srebrnego samochodu
) z silnikiem 1.8 (chciałem 2.0 ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym, jak chodzi to 1.8 – spodziewałem się, że będzie porównywalnie jak w NB z 1.6 a tu przy 140 na piątym biegu wciskam gaz i można normalnie wyprzedzać bez redukowania, powiem szczerze myślałem że auto nie będzie chciało jechać, szczególnie po przesiadce z mocniejszego samochodu ale jednak nie jest tak źle, szczególnie, że wersja PRHT jest cięższa od soft topa)Z wyposażenia chyba wszystko, co było dostępne oprócz tempomatu:
– silnik 1.8
– klimatyzacja
– audio Bose
– podgrzewana czarna skóra
– skórzana kierownica i gałka
– dach PRHT
– zdrowa blacha
Póki co z modów:
– grubsze stabilizatory z RX-8
– gwint Tein Street Basis Z również z RX-8
– kierownica custom (spłaszczona, dodane bicepsy, obszyta według moich wytycznych)
– akcesoryjna klapka wlewu paliwa
– wysoki windshott z plexi od ilMotorsport
– felgi Rota D2 18x9 et50 na kapciach Uniroyal Rainsport 3XL 225/40/18
– wydech końcowy Cobalt
– światła mijania LED na chipach Philips Zes gen2 6000k
– światła drogowe LED na chipach Philips Zes 4300k
– światła halogenowe przód – dla odmiany – Led na chipach Philips Zes, tym razem 3000k
W planach przekładka przodu z drugiego polifta aka NC3, mam wszystkie elementy, już polakierowane nawet, czekam na termin montażu
Kilka aktualnych zdjęć:
















Wpadły też dokładki pod tylny zderzak, żeby tył zgrywał się z progami. W wolnej chwili poprawiłem też dolot (tymczasowy goły stożek simota zrobił out a zamiast niego jest największy dostępny airbox, też simota)