Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0-->2.5 6MT Galaxy Grey Mica
Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ten pakiet w zestawie z tymi białymi felgami.... meeeeeegaaaaa... jak pierwszy raz zobaczyłem Adama NCeka to myślałem ze jest tak z pięć razy droższy niż rzeczywista jego wartość 
Taki srogi update zapodałeś ze się zastanawiam czy mojego tematu nie odkurzyć... ale u mnie w sumie się nic nie dzieje... auto jeździ i zero modow w nim
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Taki srogi update zapodałeś ze się zastanawiam czy mojego tematu nie odkurzyć... ale u mnie w sumie się nic nie dzieje... auto jeździ i zero modow w nim
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
a mi sie z zamknietym twardym dachem mega podoba linia auta...
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
No właśnie ja jestem w zdecydowanej mniejszości i mi pakiet MS kompletnie nie leży. Jest za ciężki dla mnie. Imho w wersji przedliftem brakuje tylko gleby by jakoś wyglądać. Po ostatnim lifcie ta buda wygląda o wiele, wiele lepiej i to wg mnie chyba najładniejszy wypust MX'a.
Ale tutaj na tej białej feldze jest całkiem spoko, nawet jak na moje skrzywienie
szkodnik_byd napisał(a):Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
Ja też nie trawiłem, teraz nie trawię trochę mniej. Może w innym kolorze będzie wyglądał lepiej
Hybrydy są w modzie. Ale nie każdy lubi silniki elektryczne to kombinuje w inny sposób 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
OE pakiet Dynamic/Aero też robi fajną robotę w NC.
Co do twardego dachu (PRHT), to rozłożony raczej faktycznie uroku nie dodaje. Sama jego konstrukcja wymusiła trochę zmianę proporcji nadwozia, natomiast nie uważam, żeby szpecił na tyle, żeby zrezygnować z zakupu fajnej sztuki z PRHT. Jak ktoś dużo upala to może nawet być dobrą opcją, bo jak się przekonałem nie na wszystkie imprezy/obiekty chcą wpuszczać z miękkim dachem bez rollbara (pozdro PZMOT

NCFL2 czy inaczej NCMk3.75, to dla mnie zdecydowanie najładniejszy wypust MX-5loockas napisał(a):Po ostatnim lifcie ta buda wygląda o wiele, wiele lepiej i to wg mnie chyba najładniejszy wypust MX'a.

W ogóle to auto, to jakiś ulep jest na maksaNorreca napisał(a):tylko sie nie rozpedzajcie to nie jest caly pakiet MS tylko taki hybrid![]()
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Szmatę za to szybciej się składa/rozkłada
Tego mi najbardziej brakuje. Worek kasy to kosztuje, ale może kiedyś uda mi się nieco taniej smarttopa upolować :/ To trochę rozwiąże problem.
zemoj napisał(a):więc Loockas, jak będziesz oklejał swoją, to polecam mocno ten zabieg.
zemoj napisał(a):W ogóle to auto, to jakiś ulep jest na maksa
Jak każdy MX
Długo zastanawiałem się kto to jest – bez ryżu we włosach ciężko rozpoznać
A tak na serio Zemojowa żonka z lizakiem przykuwa uwagę
A tak na serio Zemojowa żonka z lizakiem przykuwa uwagę
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
No tak Agnieszków jak mrówków
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Uwierz, że to styka. Jak początkowo po przesiadce z 225km Focusa było mi mało na prostej, tak po zapoznaniu się z MXem wcale nie brakuje mi mocy. Przyśpieszenie to nie wszystko
Najważniejsze imho w tym aucie to LSD i trochę miejsca do zabawy. A zakręty łyka jak przecinak 
Na początku kwietnia MX zaliczył spory przegląd, który objął:
1) Płukankę silnika AMSOIL Engine Flush
2) Olej FUSCH TITAN Race Pro S 5W30 + Filtr oleju OE Mazda
3) Płyn chłodzący ENEOS
4) Płyn układu wspomagania AMSOIL Power Steering Fluid
5) Przewody hamuclowe w oplocie Pizza Brakes
6) Płyn hamulcowy MOTUL RBF600
7) Dodatek do układu paliwowego ARCHOIL AR-6400-P MAX
8) Świece zapłonowe OE Mazda
9) Kompletne nowe wahacze aluminiowe z przodu (dolne) – zamiennik
10) Montaż pomalowanych proszkowo rozpórek i osłon
11) Ustawienie geometrii.
W miniony weekend zaliczyliśmy zlot na Torze Poznań. Nie był on dla mnie łatwy, z racji, że dzień wcześniej czymś się strułem i noc poprzedzającą zlot spędziłem klęcząc przed kiblem. Sam dzień zlotowy też jeszcze mega źle się czułem, co chyba było widać. Przepraszam wszystkich, że nie byłem w ten dzień zbyt towarzyski, ale osłabienie i niewyspanie dało się we znaki.
Czasy w ciągu dnia robiłem zbliżone do swojego zeszłorocznego rekordu, nie mogąc się przebić przez magiczne 2:00. Ze względu na kiepskie samopoczucie już miałem sobie odpuścić ostatnią sesję, ale koledzy z regionu i żona mocno dopingowali i zmobilizowali, żeby jeszcze powalczyć. W efekcie na ostatnim okrążeniu ostatniej sesji pomiarowej udało się uzyskać nowy personal best w wymiarze 1:59,4xx. Z wyniku jestem bardzo zadowolony
Z auta również, gdyż cały dzień nie sprawiało żadnych problemów.
Dwa dni przed zlotem zmieniłem jeszcze z tyłu klocki na trochę lepsze, celem poprawy balansu hamowania, bo z przodu do tej pory był big brake z RX-8 na dobrym klocku Hawk HPS, a z tyłu totalna seria. Żeby trochę wzmocnić tył, wrzuciłem dla równowagi klocki Galfer Sport 1055. Dohamowania na zlocie były bardzo stabilne, nie było żadnego myszkowania, ogólnie super.
Dodatkowo, z pomocą Adisa, skróciliśmy przednie sprężyny o jeden zwój. Na amortyzatorach KONI przód wciąż stał jakoś dziwnie wyżej względem tyłu i było tak zarówno na sprężynach Eibacha jak i na Vogtlandach. Wyglądało to słabo. Skoro 4 zwoje leżały na sobie, to stwierdziłem, że nie ma co się pieścić i jeden mniej nie spowoduje różnicy pracy zawieszenia. Operacja poszła pomyślnie, nie zauważyłem zmian w pracy zawieszenia, a wysokościowo zeszło w dół o grubość zwoju, dzięki czemu przód się z grubsza wyrównał się z tyłem i nie kłuje już w oczy.
Fotki w drodze na zlot i w drodze powrotnej – to te same felgi
1) Płukankę silnika AMSOIL Engine Flush
2) Olej FUSCH TITAN Race Pro S 5W30 + Filtr oleju OE Mazda
3) Płyn chłodzący ENEOS
4) Płyn układu wspomagania AMSOIL Power Steering Fluid
5) Przewody hamuclowe w oplocie Pizza Brakes
6) Płyn hamulcowy MOTUL RBF600
7) Dodatek do układu paliwowego ARCHOIL AR-6400-P MAX
8) Świece zapłonowe OE Mazda
9) Kompletne nowe wahacze aluminiowe z przodu (dolne) – zamiennik
10) Montaż pomalowanych proszkowo rozpórek i osłon
11) Ustawienie geometrii.
W miniony weekend zaliczyliśmy zlot na Torze Poznań. Nie był on dla mnie łatwy, z racji, że dzień wcześniej czymś się strułem i noc poprzedzającą zlot spędziłem klęcząc przed kiblem. Sam dzień zlotowy też jeszcze mega źle się czułem, co chyba było widać. Przepraszam wszystkich, że nie byłem w ten dzień zbyt towarzyski, ale osłabienie i niewyspanie dało się we znaki.
Czasy w ciągu dnia robiłem zbliżone do swojego zeszłorocznego rekordu, nie mogąc się przebić przez magiczne 2:00. Ze względu na kiepskie samopoczucie już miałem sobie odpuścić ostatnią sesję, ale koledzy z regionu i żona mocno dopingowali i zmobilizowali, żeby jeszcze powalczyć. W efekcie na ostatnim okrążeniu ostatniej sesji pomiarowej udało się uzyskać nowy personal best w wymiarze 1:59,4xx. Z wyniku jestem bardzo zadowolony
Dwa dni przed zlotem zmieniłem jeszcze z tyłu klocki na trochę lepsze, celem poprawy balansu hamowania, bo z przodu do tej pory był big brake z RX-8 na dobrym klocku Hawk HPS, a z tyłu totalna seria. Żeby trochę wzmocnić tył, wrzuciłem dla równowagi klocki Galfer Sport 1055. Dohamowania na zlocie były bardzo stabilne, nie było żadnego myszkowania, ogólnie super.
Dodatkowo, z pomocą Adisa, skróciliśmy przednie sprężyny o jeden zwój. Na amortyzatorach KONI przód wciąż stał jakoś dziwnie wyżej względem tyłu i było tak zarówno na sprężynach Eibacha jak i na Vogtlandach. Wyglądało to słabo. Skoro 4 zwoje leżały na sobie, to stwierdziłem, że nie ma co się pieścić i jeden mniej nie spowoduje różnicy pracy zawieszenia. Operacja poszła pomyślnie, nie zauważyłem zmian w pracy zawieszenia, a wysokościowo zeszło w dół o grubość zwoju, dzięki czemu przód się z grubsza wyrównał się z tyłem i nie kłuje już w oczy.
Fotki w drodze na zlot i w drodze powrotnej – to te same felgi
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Przed złotem zrobiłem to samo. Też skróciłem sprężynę o jeden zwój. Dzięki temu jest i sztywniej i niżej. Fajnie miasta wygląda. No i czas super.na jakich oponach?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Dzięki
AD08R – trzeci rok leci na tym komplecie już, w tym trzeci TP.
piwo napisał(a):na jakich oponach?
AD08R – trzeci rok leci na tym komplecie już, w tym trzeci TP.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
A to spoko. Dobre oponki i widać sporo wytrzymały.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość