Mazda Xedos 9 TA KL 95 r.+LPG
Zapowiada się fajna sesja z xedami na zlocie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ile sztuk jest przewidziane?
Deejay co ja boli nadkola? U mnie 3 lata po malowaniu jakiś nalot wychodzi od wewnętrznej strony na obydwóch,nie zaglądałem jeszcze pod auto na zaprawki co kiedyś robiłem.
Deejay co ja boli nadkola? U mnie 3 lata po malowaniu jakiś nalot wychodzi od wewnętrznej strony na obydwóch,nie zaglądałem jeszcze pod auto na zaprawki co kiedyś robiłem.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Xedek tu już żaden "detajling" nie pomoże
Tylko malowanko , wymiana maski na taką bez dodatkowych kilogramów i tjuning tylnych nadkoli , na jakiś inny niż RAT 
Dopisano 26 kwi 2015 14:16:
No i jestem wkur....Glupi naczytałem się ze Mobil to gnojówka wiec kupiłem Se Elfa i juz go nie chce. Teraz mam diesla na gaz.
Dopisano 26 kwi 2015 14:16:
No i jestem wkur....Glupi naczytałem się ze Mobil to gnojówka wiec kupiłem Se Elfa i juz go nie chce. Teraz mam diesla na gaz.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Na zimnym klepie dość mocno , jak się rozgrzeje to też ale bardzo delikatnie i przy otwartej masce jak zamknięta to nie słychać .
Dopisano 26 kwi 2015 20:24:
Podejrzewam zaworek od pompy oleju albo 10/40 Elfa jest gęstrze niż Mobil:)
Dopisano 26 kwi 2015 20:24:
Podejrzewam zaworek od pompy oleju albo 10/40 Elfa jest gęstrze niż Mobil:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Elf widac tak ma , ja mam po remoncie zalany 5w i tez slychac jak na walkach klekota na zimnym
Dobrze ,ze nie musze na tym dlugo jezdzic
Trzeba bylo zalac Valvo albo inny lepszy , cena za Efla nie jest duza takze i cudow nie ma...
Trzeba bylo zalac Valvo albo inny lepszy , cena za Efla nie jest duza takze i cudow nie ma...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dzisiaj zabrałem się za wymianę świec.
Zacząłem od tylnej głowicy , bo pomyślałem sobie, że zawsze to trochę trudniej i z dostępem i odkręceniem. Jednak zdziwiłem się że świeczki były bardzo lekko przykręcone , dwie niemal odkręciłem bez użycia siły.Ucieszyło mnie natomiast to, że babcia nie cieknie i wokół świec, nie znalazłem ani grama oleju .
Gorzej było na przedniej głowicy , która miała pójść równie gładko jak pierwsza.
Po ściągnięciu fajki już mi uśmiech zniknął, bo cała końcówka była w rdzy.
I się zaczęło. Za nic nie mogłem ruszyć pierwszej lepszej świecy ( tej przy korku oleju) mając konkretny zestaw kluczy . Bałem się szarpać na maxa w obawie żeby czegoś nie ukręcić. Ale w końcu się poddała ta pierwsza i pozostałe dwie, które równie ciężko były po dokręcane i zardzewiałe.
Jak już nie raz pisałem, zanim zakupiłem to auto , to wcześniej stało ono przez 4 lata, i nie wiem czy wilgoć bardziej zaatakowała akurat te świece na wierzchu a tylne nie , czy po prostu , kiedyś była uszkodzona uszczelka pod głowicą .
W kązdym razie patrząc na elektrody , wszystkie paliły równiutko , kolorek identyczny na każdej.
A tak wyglądały po wyjęciu.
Zacząłem od tylnej głowicy , bo pomyślałem sobie, że zawsze to trochę trudniej i z dostępem i odkręceniem. Jednak zdziwiłem się że świeczki były bardzo lekko przykręcone , dwie niemal odkręciłem bez użycia siły.Ucieszyło mnie natomiast to, że babcia nie cieknie i wokół świec, nie znalazłem ani grama oleju .
Gorzej było na przedniej głowicy , która miała pójść równie gładko jak pierwsza.
Po ściągnięciu fajki już mi uśmiech zniknął, bo cała końcówka była w rdzy.
I się zaczęło. Za nic nie mogłem ruszyć pierwszej lepszej świecy ( tej przy korku oleju) mając konkretny zestaw kluczy . Bałem się szarpać na maxa w obawie żeby czegoś nie ukręcić. Ale w końcu się poddała ta pierwsza i pozostałe dwie, które równie ciężko były po dokręcane i zardzewiałe.
Jak już nie raz pisałem, zanim zakupiłem to auto , to wcześniej stało ono przez 4 lata, i nie wiem czy wilgoć bardziej zaatakowała akurat te świece na wierzchu a tylne nie , czy po prostu , kiedyś była uszkodzona uszczelka pod głowicą .
W kązdym razie patrząc na elektrody , wszystkie paliły równiutko , kolorek identyczny na każdej.
A tak wyglądały po wyjęciu.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
No no, nieźle przyrdzewiałe, dobrze, że poszły bez żadnego uszkodzenia...
W KLu dostęp do świec jest bezproblemowy na szczęście. Więcej przeżyłem wymieniając w KJ
W KLu dostęp do świec jest bezproblemowy na szczęście. Więcej przeżyłem wymieniając w KJ
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dostęp super , w X6 jest gorzej bo tylna głowica bliżej grodzi i mniej miejsca. A co do :
No powiem Wam, że jak się zaparłem i nagle puściła z wielkim zgrzytem to przez chwile pomyślałem czy aby na pewno wykręcam samą świecę:)
Dobrze że z gwintem z głowicy nie wykręciłeś
No powiem Wam, że jak się zaparłem i nagle puściła z wielkim zgrzytem to przez chwile pomyślałem czy aby na pewno wykręcam samą świecę:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Ładnie. Czujesz jakąś istotną różnicę po wymianie świec ? Moje wyglądały podobnie... Autko z trudem dobijało do wysokich prędkości. Po wymianie świec i przewodów to jakby się przesiąść z 1.6 .
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
No pięknie ją na zlot wyszykowales zarówno w środku jak i na zewnątrz.
Dzięki ze miałem możliwość prowadzenia bo po prostu nią się płynie nie jedzie
Dzięki ze miałem możliwość prowadzenia bo po prostu nią się płynie nie jedzie

Nightfallówna
Odkopałem temat:) Po przeczytaniu kilku ciekawych wypowiedzi w wątku zlotowym postanowiłem zejść ze złej drogi ( degustatora piwa) bo do wiosny muszę sie wyrobić z odzwyczajeniem się spożywania tego trunku , bo jeszcze mnie na zlot nie wpuszczą:) i kase zainwestować w Xedka.
Zakupione:)
-tarcze hamulcowe jakiejś polskiej podobno dobrej firmy (160 zł szt) Carspeed
-klocki TRW (260 zł komplet) Carspeed
-wahacz górny ( 305 zł oryginał) Carspeed
Do tego potrzebuję zakupić używany oczywiście podłokietnik bo skóra mojemu zeszła:)
Zdjęcia będą jak przyjdzie paczka i w czasie montażu.
Zakupione:)
-tarcze hamulcowe jakiejś polskiej podobno dobrej firmy (160 zł szt) Carspeed
-klocki TRW (260 zł komplet) Carspeed
-wahacz górny ( 305 zł oryginał) Carspeed
Do tego potrzebuję zakupić używany oczywiście podłokietnik bo skóra mojemu zeszła:)
Zdjęcia będą jak przyjdzie paczka i w czasie montażu.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości