Pomalutku idą, wszystko robię pomału (wiadomo pierwszy raz), już drugi dzień się bawię.
Ten element...Zakleiłem go, lecz urwał się troszkę większy kawałek, razem z gwintem... Nie zwróciłem uwagi iż śrubka jest troszkę dłuższa niż długość gwintu (o dziwo w KF jest identycznie

) no i się urwało... Zakleiłem dość dokładnie sylikonem i spasowałem dokładnie w to samo miejsce.Szukam tu na forum tego, może ktoś to wymontuje i sprzeda, wolał bym całe, bo nie dowierzam w ten sylikon. Jak nie to z X6 będę zmuszony wymontować.
Heh nie potrzebie EGR chciałem odkręcić...rozwiercanko dzisiaj było

Jestem na etapie dokręcania skrzyni AT, ponieważ łosie z pod Łodzi tego nie zrobili i olej sobie ucieka (średnio 1L na 1000km), jak na razie 2 śruby urwane/ukręcone (nie z mojej winy), jutro auto w górę i szukam śrub od spodu, może skręcę już większą część silnika.
Pozdrawiam,
radar88