
Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT Platinum Silver Metallic (22R) BIPPU
deejay27 napisał(a):Yoki szybko idą Ci te mody:)
Rok w "6-tkach" czegoś mnie nauczył
A tak na serio jak są pomysły na "tanie" zmiany i jest trochę czasu to aż szkoda nic nie pomodzić.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Z nowości przyciemniłem szyberdach (nie ma co pokazywać) to dopiero pierwszy krok być może pod przyszły mod. Dziś na spocie nastąpiła przymiarka airboxa simoty, jeszcze trzeba to dopracować ale efekt najważniejszy został osiągnięty, KL jest zdrowy bo go słychać.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki napisał(a):to dopiero pierwszy krok być może pod przyszły mod
czyżby solary były w planach?
Yoki napisał(a):KL jest zdrowy bo go słychać
ładnie oddycha

Jakby miały być solary to nie musiałbym foliować.
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Karbowana rura zmieni się na silikon bo mniej się nagrzewa a karbowana rura (oczywiście inna) trafi z drugiej strony airboxa w okolice dolnych partii zderzaka. Jeszcze się zastanawiam gdzie dać czujnik temperatury, na razie patentem trafił jako zatyczka do podciśnienia 
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki im więcej łączników i gumy tym gorszy dźwięk v-ki.
Co do czujnika to powinien być wpięty przed przepływką .
Jeżeli zamkniesz air boxa to stracisz bardzo dużo na dźwięku a mocy z pewnością nie przybędzie
Co do czujnika to powinien być wpięty przed przepływką .
Jeżeli zamkniesz air boxa to stracisz bardzo dużo na dźwięku a mocy z pewnością nie przybędzie
Tak wiem, o tym. Dlatego chcę przymierzyć jeszcze alu rurę dolotu od 6 podejrzewam, że będzie pasować, utnę tylko ten fragment gdzie się dawało przepływkę.
Ogólnie dolot ma składać się z 4 elementów: rury silikonowej, przepływki, airboxa, karbowanej rury doprowadzającej zimne powietrze do airboxa. A później będą testy: temperatury doprowadzanego powietrza a w drugiej kolejności dźwięku. Będzie dobrze.
Ogólnie dolot ma składać się z 4 elementów: rury silikonowej, przepływki, airboxa, karbowanej rury doprowadzającej zimne powietrze do airboxa. A później będą testy: temperatury doprowadzanego powietrza a w drugiej kolejności dźwięku. Będzie dobrze.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Trochę spy photo, czas płynie tak szybko jak wypływają pieniądze z portfela.
I zagadka jaka jest różnica (w zadeklarowanej wadze) pomiędzy drugim zdjęciem a trzecim.
I zagadka jaka jest różnica (w zadeklarowanej wadze) pomiędzy drugim zdjęciem a trzecim.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Skąd tarcze i ile placiles? Bo tez jestem przed wymiana i sie zastanawiam co zamówić:p
Tarcze z firmy Rotinger prosto, cena 227 zł za sztukę. Jedyne nacinane i nawiercane tarcze jakie znalazłem w Polsce od ręki w rozmiarze 296 mm.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Pudełko z drugiego zdjęcia było o wiele cięższe. Przekonała się o tym moja dziewczyna jak odbierała paczkę
Tarcze, klocki i szczęki na tył są lżejsze od samych tarcz na przód, zgadłem ?
Dawaj znać jak tam postępy przy dolocie bo też już kombinuję jak u siebie to rozwiązać. Nie wiem dlaczego ale u mnie ktoś zdemontował cały układ spod puszki filtra i jest po prostu dziura.
Dawaj znać jak tam postępy przy dolocie bo też już kombinuję jak u siebie to rozwiązać. Nie wiem dlaczego ale u mnie ktoś zdemontował cały układ spod puszki filtra i jest po prostu dziura.
mardek napisał(a):Tarcze, klocki i szczęki na tył są lżejsze od samych tarcz na przód, zgadłem ?
Zgadłeś ale miałeś podpowiedź można się zdziwić na przód tarcze 16 kg, cały komplet na tył i klocki na przód- 15 kg.
Dolot koncepcyjnie już mam rozgryziony, brakuje mi w realu tylko jednego elementu i zastanawiam się czy czekać miesiąc na przesyłkę z Chin czy jeszcze coś pokombinować.
Dolot będzie wyglądał następująco:
Przepustnica, silikonowy łącznik 70 mm, aluminiowy łącznik 70 mm z możliwością podpięcia odmy 25 mm (tego właśnie mi brakuje), silikonowe kolanko 67 lub 90 stopni z redukcją z 70/76 mm, przepływka, silikonowy reduktor prosty 76/70 (custom z podciśnieniem i czujnikiem temperatury), airbox simoty, silikonowy reduktor prosty 70/76 mm, rura karbowana do zderzaka, łącznik silikonowy 76 mm, chwytak powietrza ze zderzaka.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Teoretycznie mógłbym ale jak to w internecie opinii jednoznacznych nie ma. Nawet nie chodzi o ekologię tylko o ciśnienie które jest wyrównywane (ponoć)
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości