Mazda Xedos 9 TA KL '98 MT 123kW by szkodnik
Dzisiaj przed złotem miałem tylko umyć auto
Okazało się jednak
że silikon dekla od piątego biegu nie jest szczelny, i ledwo ledwo udało to się ogarnąć
Mam nadzieję że wszystko na tor będzie cacy
Dodatkowo przed złotem zaaplikowalem zestaw torowy
Zestaw na tor
Okazało się jednak
że silikon dekla od piątego biegu nie jest szczelny, i ledwo ledwo udało to się ogarnąć
Mam nadzieję że wszystko na tor będzie cacy
Dodatkowo przed złotem zaaplikowalem zestaw torowy
Zestaw na tor
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Wcześniej było 5w30 ale taki jeden olejowy spec powiedział mi że 5w40 dla mojej charakterystyki jazdy będzie lepszy
Do tej pory lałem motorcraft teraz wsparłem naszego sponsora
Do tej pory lałem motorcraft teraz wsparłem naszego sponsora
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
mx-3lover napisał(a):Szybki jest ten X9, na prostej w cale tak łatwo nie dawał się wyprzedzać.
Nie da się ukryć
by dejneks

mx-3lover napisał(a):Szybki jest ten X9, na prostej w cale tak łatwo nie dawał się wyprzedzać.
Dzięki serdeczne
generalnie było widać, że twój silnik też daje rade i miałem wrażenie, że masz krótszą skrzynie
mi niestety nie wchodził drugi bieg na torze więc cały czas jeździłem na trójce – pod koniec prostej wchodziło tylko 4 czyli miałem jakieś 180km / godzinę
miałem jeszcze problem z ostatnim zakrętem – do samego końca miałem wrażenie, że zbyt zachowawczo w niego wjeżdżam i przez to prędkość była trochę mniejsza
generalnie – chciałem sobie troszkę pojeździć po torze Poznań i to się udało – spinana się na najlepszy czas nie miałem – zresztą przez pierwsze dwie sesje nie liczyło mi czasu
najważniejsze, że auto całe wróciło – teraz trzeba zając się kwestią braku 2 biegu pod obciążeniem, mam nadzieje, że to tylko kwestia odpowietrzenia sprzęgła – lub powrót na normalny płyn hamulcowy – zobaczymy
widzę, że sporo zdjęć x9 mam ze zlotu więc muszę je wszystkie przejrzeć i zamieścić w temacie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
a synchronizator się może nie kończy? i co na to Podgórze?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Będzie się denerwował ta kwestia jak znajdzie czas a z tym na Podgórzu nie jest łatwo
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):mi niestety nie wchodził drugi bieg na torze
Bo X9 często mają już zajechane synchronizatory. Także przy poganianiu trzeba redukować z międzygazem
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
szkodnik_byd napisał(a):generalnie było widać, że twój silnik też daje rade i miałem wrażenie, że masz krótszą skrzynie
Mam skrzynię z K8, gdybym miał skrzynię od KL'a to pewnie nie dogoniłbym Cb.
Pamiątkowa fota:
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Takie spyphoto jak się ogarnę z czasem to będzie więcej zdjęć i krótki opis prac


–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
To są po prostu brudne drzwi – chodziło o to, że w odwodnieniach widać końcówki mat wygłuszających przednie drzwi,
Więc w końcu po kilku miesiącach oczekiwania na półce zamontowałem przednie głośniki, siedząc z żalu w domu zamiast być na zlocie postanowiłem chociaż ten czas spędzić przy aucie
wykorzystane elementy:
maty butylowe 2mm
maty butylowe 1mm
głośniki pioneer dwudrożne 17cm midbas + tweeter
dystanse mdf 5x7 na 17cm
denaturat bezbarwny
kilka godzin pracy
co mnie zaskoczyło pozytywnie Xedos ma zewnętrzne blachy idealnie dopasowane do prostokątnych mat – udało się wcisnąć do końca każdego profilu i elementu,
wygłuszenie samych blach dało już piorunujący efekt w postaci dźwięku zamykanych drzwi, jednak na tym nie poprzestałem drzwi zostały wygłuszone ze wszystkich stron
niestety w trakcie montażu okazało się, że dystanse MDF są za grube i musiałbym zrezygnować z fabrycznych maskownic czego nie chciałem, więc pomysłowy Dobromir szkodnik znalazł kawałki grubej blachy nierdzewnej i przy pomocy wyrzynarki udało się polepić nowe dystanse, wklejone oczywiście na silikon dla poprawienia trzymania i eliminacji drgań, co i tak nie uchroniło boczków przed delikatna kastracją jednak oryginalne maskownice pozostały na swoich miejscach,
pomysł na tweetery był inny jednak tam gdzie chciałem je zamontować były wzmocnienia drzwi, potem plan był schować je w maskownicy lusterka tak aby jak najmniej wystawały i w nocy dziurawiąc sam plastik wydawało się idealnie, jednak w praktyce okazało się, że z lusterka wystaje jedna śruba i też przeszkadza, nie zrażając się tym zastosowałem rozwiązanie tymczasowe – dające mi możliwość ustawienia kierunku emisji dźwięku i teraz organoleptycznie sprawdzam sobie jak jest najlepiej aby za jakiś czas połączyć już na stałe obudowę głośnika i blendę lusterek
a więc cały zabieg wyglądał tak:
Dodatkowo w tak zwanym międzyczasie udało się postawić pomnik obok pomnika
I w tak zwanym innym międzyczasie w okolicy moich urodzin, żona porwała mi auto i takie oto ujęcie pojawiło się na płótnie w salonie o wymiarach 2x1 w metrach,
Więc w końcu po kilku miesiącach oczekiwania na półce zamontowałem przednie głośniki, siedząc z żalu w domu zamiast być na zlocie postanowiłem chociaż ten czas spędzić przy aucie
wykorzystane elementy:
maty butylowe 2mm
maty butylowe 1mm
głośniki pioneer dwudrożne 17cm midbas + tweeter
dystanse mdf 5x7 na 17cm
denaturat bezbarwny
kilka godzin pracy
co mnie zaskoczyło pozytywnie Xedos ma zewnętrzne blachy idealnie dopasowane do prostokątnych mat – udało się wcisnąć do końca każdego profilu i elementu,
wygłuszenie samych blach dało już piorunujący efekt w postaci dźwięku zamykanych drzwi, jednak na tym nie poprzestałem drzwi zostały wygłuszone ze wszystkich stron
niestety w trakcie montażu okazało się, że dystanse MDF są za grube i musiałbym zrezygnować z fabrycznych maskownic czego nie chciałem, więc pomysłowy Dobromir szkodnik znalazł kawałki grubej blachy nierdzewnej i przy pomocy wyrzynarki udało się polepić nowe dystanse, wklejone oczywiście na silikon dla poprawienia trzymania i eliminacji drgań, co i tak nie uchroniło boczków przed delikatna kastracją jednak oryginalne maskownice pozostały na swoich miejscach,
pomysł na tweetery był inny jednak tam gdzie chciałem je zamontować były wzmocnienia drzwi, potem plan był schować je w maskownicy lusterka tak aby jak najmniej wystawały i w nocy dziurawiąc sam plastik wydawało się idealnie, jednak w praktyce okazało się, że z lusterka wystaje jedna śruba i też przeszkadza, nie zrażając się tym zastosowałem rozwiązanie tymczasowe – dające mi możliwość ustawienia kierunku emisji dźwięku i teraz organoleptycznie sprawdzam sobie jak jest najlepiej aby za jakiś czas połączyć już na stałe obudowę głośnika i blendę lusterek
a więc cały zabieg wyglądał tak:
Dodatkowo w tak zwanym międzyczasie udało się postawić pomnik obok pomnika
I w tak zwanym innym międzyczasie w okolicy moich urodzin, żona porwała mi auto i takie oto ujęcie pojawiło się na płótnie w salonie o wymiarach 2x1 w metrach,
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Fajny prezent
Jak wrażenia z odsłuchu?Ja tez oklejałem i rzeczywiście fajnie to idzie maty wchodza w każdą szczeline.Jak pamietam to wpasowałem głośniki w ori dystanse.
Twetery można próbować w ori zaślepki z polifta upchnąć.Tylko pilnuj na zlotach bo mi jeden pierścień trzymający tweeter w Rykach zniknął
Jak wrażenia z odsłuchu?Ja tez oklejałem i rzeczywiście fajnie to idzie maty wchodza w każdą szczeline.Jak pamietam to wpasowałem głośniki w ori dystanse.
Twetery można próbować w ori zaślepki z polifta upchnąć.Tylko pilnuj na zlotach bo mi jeden pierścień trzymający tweeter w Rykach zniknął
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/83)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Wrażenia z odsłuchu pozytywne zakładając brak suba nawet bardzo pozytywne, radyjko daje rade jednak mam wrażenie że docelowo i tak jakaś mocniejsza końcówka będzie potrzebna,
Jednak w pierwszej kolejności sub
Jednak w pierwszej kolejności sub
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jak cos to zalegaja mi w garazu jakieś przewody do suba wyjęte z trójki. Jak Ci podpasuja to się mozemy dogadać ;–)

Przywieź zobaczymy czy starczy na długość
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
A ja pozwolę sobie powrócić do starego tematu mocy oraz hamowni. Czy sprawdzałeś na innej hamowni jak wygląda te ponad 180KM?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jeszcze nie było okazji wjechać na inne rolki więc niestety mam tylko 2 pomiary z agmy wiosenny i letni z zeszłego roku
Jednak znam kilka aut (w tym moje poprzednie 626 i żony m6) które były sprawdzane tu i tu i było niemal identycznie
Jednak znam kilka aut (w tym moje poprzednie 626 i żony m6) które były sprawdzane tu i tu i było niemal identycznie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość