Mazda Xedos 6 CA KL '96 black by Sebo
...i po ponownej próbie na hamowni okaże się iż...
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Przesuniecie zapłonu o 4 stopnie ktoś byl zdlony.
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze
KUZAJ napisał(a):Przesuniecie zapłonu o 4 stopnie ktoś byl zdlony.
Dolot na duży plus, myślę że jak bys za puszka założył kolanko z otworem w kierunku jazdy to ładnie by zaczęła zaciągać chłodne powietrze
Dokładnie! Rurę elastyczną połącze z airboxem i wsadzę w którąś osłonę silnika
Ostatnio edytowano 2 sie 2018, 12:20 przez s3bo, łącznie edytowano 1 raz
Ja bym nie wsadzał w osłone, trochę za nisko i zacznie to działać jak odkurzacz bezworkowy
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot
KUZAJ napisał(a):Ja bym nie wsadzał w osłone, trochę za nisko i zacznie to działać jak odkurzacz bezworkowy
Może masz miejsce żeby wyprowadzic rurę przed chlodnice.
A w ostateczności wywalić halogen i w jego miejsce zrobić wlot
pożyjemy, zobaczymy
Dolot, którego zazdroszczę
Fajnie wszystko spasowane
Śledzę wątek z zaciekawieniem.
Fajnie wszystko spasowane
Śledzę wątek z zaciekawieniem.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jeżeli nie odczułeś żadnych zmian dupohamownią to chyba trochę szkoda jechac na prawdziwą hamownie. Dobrze zbudowany dolot w Klu daje sporo mocy, ale aby naprawdę dobrze zbudować dolot musiałby być prostszy niż jest tutaj. Średnica jest dobra bo chyba 3 cale dobrze widzę? czy 70mm tylko?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Sprawdzałeś wydech czy nie jest przytkany ? Jeśli tak to jak to sprawdzałeś bo muszę sprawdzić też u siebie, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić
- Od: 24 kwi 2014, 18:11
- Posty: 395
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r
marcinowozniako napisał(a):Jeżeli nie odczułeś żadnych zmian dupohamownią to chyba trochę szkoda jechac na prawdziwą hamownie. Dobrze zbudowany dolot w Klu daje sporo mocy, ale aby naprawdę dobrze zbudować dolot musiałby być prostszy niż jest tutaj. Średnica jest dobra bo chyba 3 cale dobrze widzę? czy 70mm tylko?
Odczułem różnicę w sumie to codziennie odczuwałem bo najpierw była wymiana sond, potem czyszczenie przepustnicy, ustawienie zapłonu i na końcu dolot. Moim zdaniem troszkę się elastyczność poprawiła. Od przepustnicy do przepływki 70/76/89 potem od przepływki 70/76 i rura fi 76.
Gandzia napisał(a):Sprawdzałeś wydech czy nie jest przytkany ? Jeśli tak to jak to sprawdzałeś bo muszę sprawdzić też u siebie, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić
jeszcze nie miałem okazji ale sprawdzę.
No czyli ładnie na 3 calach tak jak u mnie. Tylko u mnie o wiele mniej zagięć no i sam dolot jest dłuższy. Jeżeli faktycznie wcześniej coś nie domagało i czujesz różnicę faktycznie na drodze a nie efekt placebo bo to trzeba jakieś pomiary porobić aby można było mówić o jakieś poprawie to warto na hamownie podskoczyć. Może być nawet +10KM albo jeszcze więcej
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):No czyli ładnie na 3 calach tak jak u mnie. Tylko u mnie o wiele mniej zagięć no i sam dolot jest dłuższy. Jeżeli faktycznie wcześniej coś nie domagało i czujesz różnicę faktycznie na drodze a nie efekt placebo bo to trzeba jakieś pomiary porobić aby można było mówić o jakieś poprawie to warto na hamownie podskoczyć. Może być nawet +10KM albo jeszcze więcej
jeszcze sprawdzę ten wydech faktycznie i wtedy się wybiorę
Pokaż mi fotki jak masz oczywiście najlepiej jakoś po zakupie auta i teraz po poprawnym ustawieniu zapłonu. Chodzi mi o położenie aparatu zapłonowego, czyli fotki spod maski.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Pokaż mi fotki jak masz oczywiście najlepiej jakoś po zakupie auta i teraz po poprawnym ustawieniu zapłonu. Chodzi mi o położenie aparatu zapłonowego, czyli fotki spod maski.
przed ustawieniem
po ustawieniu
A jeżeli chodzi o czyszczenie wydechu a raczej jego sprawdzenie to podjadę do gości którzy mi robili wydech i powinni to ogarnąć. Zastanawiam się w ogóle czy nie wywalić kata
Tak myślałem, wychodzi więc na to że mam fest przestawiony aparat u siebie a mimo to auto podaje jak głupie.... Dzięki za foty.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Piękna!
Madzia niedawno przeszła zmianę oleju po 10 tyś km. Jestem szczęśliwy bo pomiędzy wymianą zrobiłem jedną dolewkę i wynosiła ona 300ml Dzisiaj nagrałem filmik z przyspieszenia tylko niestety trochę w jednym momencie mi ręka zeszła ale szacuje, że około 9 sekund do setki. Chyba zdrowy motur, nie?
Madzia niedawno przeszła zmianę oleju po 10 tyś km. Jestem szczęśliwy bo pomiędzy wymianą zrobiłem jedną dolewkę i wynosiła ona 300ml Dzisiaj nagrałem filmik z przyspieszenia tylko niestety trochę w jednym momencie mi ręka zeszła ale szacuje, że około 9 sekund do setki. Chyba zdrowy motur, nie?
Ostatnio edytowano 14 lis 2018, 11:13 przez s3bo, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości