Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez szumki44 » 11 cze 2011, 16:12

Witam przychodzi wiosna wiec trzeba zrobic porzadki na forum :)

Nauczylem sie juz korzystac z forum i dodawac posty zdjecia etc za wasza pomoca dziekuje za do <piwo> dla was. To nie zmienia faktu ze nie bede truc wiecej :P

A teraz tak Oto moja mazda mx-6 jak wiadomo chce pokazac mniej wiecej co zdrobilem i jak zrobilem mieszkajac w bloku i dlubiac w piwnicy wysluchujac skarg lokatorow ze smierdzi farba oraz znosic upierdliwosc sasiadow ktorzy marudza ciagle ze zawsze cos robie przy aucie .....

1 zdjecie przedstawia mazde jaka zakupilem w grudniu 2009 za cene 5000zl :)
mazda 0.JPG


MX-6 1993r 2.0 fs pakiet basic :)
– 1 air bag
– Welur
– Abs 4xtarcze ham.
-Centralka na klucz
-Brak klimy
2 zdjecie pokazuje autko na stan dzisiejszy :) Przebieg rzeczywisty 300k km z haczkiem na dzien 10 Marca 2013

Obrazek
______________________________________________________________________________________________
A teraz postaram sie opisac liste modow:


Silnik:
-Zmiana kolektora wydechowego 4-2-1
-Strumienica zamiast katalizatora
-Nowy srodkowy tłumik przelotowy
-Koncowy tlumik 2 rurowy wygluszajacy cichy
-Swiece zaplonowe Pulstar
-Kable wysokiego napiecia samodzielnie zarabiane
-Filtr stozkowy + oslona termiczna
-Dołożenie drugiego wiatraka do chlodnicy
-Zaslepienie EGR
-wywalenie odmy i wrzucenie filterka
-Wymiana zaworka pompy oleju (cisza popychaczy ! )
-Przekladka skrzyni biegow na 1.8 Fp co daje dluzsze przelozenia i ekonomiczniejsze zurzycie paliwa
-Olej 5w60
-Moc 128 HP
-Minimalne spalanie 90km/h spokoja jazda 6,2l Trasa
-Normalne spalanie 90-150 7.5l Trasa
-Max spalanie 90-180-200 9l Autostrada 160-200 12l
-Przyspieszenie ok ponizej 9s do 100


Układ hamulcowy <------ ZDJECIA KLIK ------>
ZDJECIA --->http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=2553096#p2553096<---ZDJECIA
-Swap przednich tarcz na 283MM
-Zaciski M6 + regeneracja
-Zaciski tylne seryjne +regeneracja
-4 Tarcze boscha
-4 Klocki boscha
-Dot 4


Car Audio
-2 wysokotonowe glosniki peing PYAL25A
-2 przednie peiying 5x7 3drozne peiying(nie pamietam jaki model od Sylwo :)
-2 tylne peiying Alien PY-BG694T6 6x9 3drozne
-Subwoofer aktywny peiyng ALIEN PY-BA300X
– Wzmacniacz ALPINE MRA-350 45W Kanał 5kanalowy
-okablowanie sygnalowe ekranowane 3x
-Zasilajacy kabel 25mm2 :)


Body Kit Mazdaspeed + USDM +EU
-lusterka USDM
-halogeny EU+kierunkowskaz w halogenie
-Chlapacze tylne
-Progi Mazdaspeed
-Dokladka zderzaka przedniego Mazdaspeed
-Spoiler tylny Mazdaspeed
-Spryskiwacze opel tigra na reflektory
-Felgi 17 cali Alutec opony 205/45/17
-Nowy znaczek Mazda na masce :)

Oswietlenie zewnetrzne
-Xenon kolor chyba 6000K
-Postojowki led jasne http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=2552950#p2552950
-Dodadkowy kierunkowskaz w halogenie
-Zmiana zarowek w halogenach na ultrabright i wywalenie zoltych kondonikow
-Długie swiatla ultrabright
-Podswietlenie Led tablicy rej.
-Podswietlenie drzwi przy otwarciu czerwone
-Zmiana lamp tylnych na USDM
-Dolozenie swiatla tylnego przeciwmgielnego do klosza USDM


Wnetrze
-Malowanie podsufitki na czarno
-Dodatkowa lampka podsufitka tylna z Citroena C4 (nie polecam )
-Standardowe Zarowki
-Zmiana oslonek przeciw slonecznych na oslonki z mazdy xedos 6 lusterka plus podswietlenie
-Lusterko Fotochromatyzne z BMW 5 samosciemniajace sie .
– Podswietlenie:
* pod nogi czerwone led przednie
* pod drzwi przy otwarciu czerwone listwa led
* schowka led bialy
* bagaznika listwa led biala
* licznika zarowki standard ale zdjete kondoniki
-Wyzerowanie licznika
-Skrocenie drazka zmiany biegow (nie mylic z short shifterem !) + malowanie ukladu skrzyni na raczce
-Dywaniki guma i material Biedronka :)
-Czuszczenie układu wentylacji hemikaliami :)
-Zegarek mazdy z zamontowanym ukladem informujacym o stanie ładowania spadku napiecia i slabym stanem akumulatora..
-wygłuszenie przednich drzwi bagaznika tylnej czesci samochodu i sufitu :)
Załączniki
mazda photoshp.jpg
Ostatnio edytowano 19 lip 2014, 18:31 przez szumki44, łącznie edytowano 36 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Ania_TM » 11 cze 2011, 17:40

Popraw fotki i git będzie <faja>
Ania_TM
 

Postprzez szumki44 » 12 cze 2011, 12:55

chyba teraz zadzialaja :) fotki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Ania_TM » 12 cze 2011, 13:08

szumki44 napisał(a):chyba teraz zadzialaja :) fotki


format JPG, tak ma się kończyć link <spoko>
Ania_TM
 

Postprzez szumki44 » 12 cze 2011, 20:45

juz chyba bedzie ok :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez People_Hate_Me » 13 cze 2011, 11:09

Prawie :P bo w temacie musza byc wieksze :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez aaemek » 13 cze 2011, 18:47

Szumki, robisz ten sam błąd co ja robiłem, a zobacz jakie to proste :)
Obrazek
szybko wyjaśnię Ci w czym rzecz, gdy już jesteś w imegeshacku naciśnij prawy przycisk myszy na wybranej fotce, w okienku które Ci sie wyświetli wybierz "pokaż obrazek" i dopiero ten adres skopiuj i wklej w nawiasy Img
a teraz działaj <ok>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez szumki44 » 13 cze 2011, 19:29

Ha :D wielkie dzieki :) masz u mnie piwko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Radex » 13 cze 2011, 20:44

ładne autko, brakuje tylko jakiś konkretnych feli <faja>

ale za awatar masz u mnie 11/10 <czarodziej> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez aaemek » 13 cze 2011, 21:14

szumki44 napisał(a):Ha :D wielkie dzieki :) masz u mnie piwko :)

spoks, Ty już jesteś w dziale a ja nadal siedzę w poczekalni :[
samochodzik masz ładny ale jak patrzę na te alusy to oko mi podbijają, projektował je chyba ktoś naprawdę wstawiony, za to fotele w mx6 wyglądają piekielnie dobrze
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez szumki44 » 14 cze 2011, 17:00

nad felgami nadal rozwazam :) ale mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia :) te autko sprzedaje ojcu we wrzesniu wiec narazie wstrzymuje prace nad nim :) a jemu obojetnie co byle by sie toczylo :) a mam zamiar kupic 2.5 mx-6 :) bo troche zamalo mocy wczesniejsze atuko 250 koni i przesiadajac sie na 114 to jednak nie da rady ..:( .. a faktycznie co do projektanta felg <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 14 cze 2011, 17:05

hah a co do foteli :P to chcialem je zabarwic na czarno wiec nakupilem 30 barwnikow. teoretycznie powinno wystarczyc na 15 kg materialu do barwienia . Welur zdjelem z foteli i gotowalem w beczce 200 litrowej nad ogniskiem przez 2h ! i efekt :P czarne jak noc ! a najlepsze z tego to to ze jak zaczelem przeplukiwac je woda :P To wrocily do pierwo-stanu :( wiec jak by nie bylo stracilem tydzien czasu na zabawe i jedyne co je wypralem wygotowalem i odkazilem :D <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez aaemek » 14 cze 2011, 18:36

jakie to autko miało 250 kucy?
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez szumki44 » 14 cze 2011, 19:27

acura legend 1993 r 3.2 v6 type 1 pozniej typ 2 :D silnika zajedzilem go wpizd u :) tzn mial wade fabryczna ze uszczelki pod glowica padaly i ciagle sie przegrzewal. Konstrukcja calego ukladu chlodzenia byla do bani doslownie wymienilem prawie cala komore silnika wraz z silnikiem :P i problem nadal powracal wiec darowalem sobie :) Co do Legenda to linki na jutube :)
Film dlugi i nudny :) http://www.youtube.com/watch?v=2L97Ceim-2c
a tu jak mruczal :) http://www.youtube.com/watch?v=x45LcP4qxUc
ale mniejsza z nim i tak poszedl jako dawca :) wiele pracy wlozone na marne.
Teraz chce kupic mazdy v6 bo nie umiem przyzwyczaic sie do tego dzwieku rzedowej 4 :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez aaemek » 14 cze 2011, 23:25

ładny wóz ale trochę za wielki i za ciężki jak dla mnie, zdziwiłeś mnie z tą awaryjnością legenda, bo o hondach mam nawet lepsze zdanie jak o mazdach
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez szumki44 » 15 cze 2011, 18:10

ja stracilem moze ich rzedowki albo inne ale silnik z legenda 3.2 v6 to naprawde jeden wielki niewypal dlatego wolalem mazde niz honde ;) a autko naprawde bylo super ale ten silnik ..... mniejsza z honda tu mazda :D teraz musze dopracowac te o to czerwona strzale :) a pozatym mx-6 lepiej sie prowadzi:) bardziej przewidujacy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez aaemek » 15 cze 2011, 21:24

tu się zgodzę, zachowanie mazd mimo że są zbyt miękkie jest piękne. A tak na marginesie to mamy identyczne zawieszenie. Jakby Ci się trafił jakiś sportowy zawias a sam byś nie chciał to trąb <wazuuup>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez szumki44 » 16 cze 2011, 15:42

ja wlasnie czekam i szukam sportowego zawieszenia :) a moje stare wyladuje w magazynie czyli w piwnicy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 1 lip 2011, 22:23

kolejne zdjecia tutaj w sloneczku :) Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 4 lip 2011, 17:40

Witam Dzisiaj bylem na hamowni po zamontowaniu stozka :) i delikatnej przerobce calego dolotu:) i che sie pochwalic wynikami a mianowicie
WYNIKI:
MOC 116.4 koni przy 4256RPM
MOMENT Obrotowy 224.5 przy 1199 Rpm

Test byl robiony 2x!! poniewaz
2,0 l (1991 cm³) FS R4 114 hp (88 kW) 168 N·m

zamontowanie stozka dalo 2konie oraz bagatela 50NM!! srednio moment utrzymuje sie na poziomie 210 do 4000 obrotow skan wykresu wrzuce jutro jak skaner naprawie pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy