Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44
Że się tak wyrażę: miód maliniak 

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
KUZAJ napisał(a):Tylko tak zamontowany stożek trochę w oczy razi
Zgadzam sie
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Papi napisał(a):KUZAJ napisał(a):Tylko tak zamontowany stożek trochę w oczy razi
Zgadzam sie![]()
kurka ;p buduje dolot
pokrywa tez wymieniona
Dopisano 1 mar 2016, 21:47:
znów regeneracja zacisków i przy okazji tarcze poszły pod nóż
(zaciski w ocynku )
Ten wydech
jakiś taki skromny na zdjęciu 
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
mówisz mały ale wariat
końcówkę bym wymienił:P
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Odczułeś jakąś zmianę na tym kolektorze? Wróble dolot wciąga? 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
niestety Sylwo na twoje nieszczescie
TAK I TO SPORE
miedzy xedos 9 kwadratowe kanaly a tym .
xed 9 – akustyka na stozku jest inna bardziej basowy gleboki dlugi dzwiek .
kl-ze – na stozku zaczol bardziej ryczec wysoko metalicznym podglosem krutki dzwiek ale glosniejszy jazgot .
Jazda:
xed 9 lepszy moment z dolu bylo czuc ze od 1000-4000 vris 1 (ciagle otwarty) dawal rade lepiej nie przymulao go tak powyzej 4000 auto szlo ale nie bylo czuc az takiego Kopa przy vris 2 ale ciagnol rowno do 6000 i pozniej spadek .
kl-ze tu z vris 1 czyli do 3000 pogorszylo sie minimalnie . powyzej 4000 i jak sie vris zalaczy 2 to jest odczuwalne mega strzał w dolot i czuc ze leci jak wariat do 6000 obrotow nagle zmul lapie chwile pozniej znow kop do 7800 i dol .
roznica jest taka miedzy nimi ze xed 9 nadawal sie do spokojniejszej bardziej wysilonej masowo jazdy czyli jak mamy cos napakowanie w aucie. Kl-ze traci wlasciwosci towarowe
jest do zabawy trzeba bardziej krecic silnik w porownaniu do xed 9 .
Podsumowanie:
jest przyrost mocy w pewnych zakresach obrotow o wiele wiecej niz w xed9 . Wartosc modyfikacji jak dla mnie nie wiecej niz 500 zl :p bo za te pieniadze mozna kupic ECU mastera i miec lepsze efekty niz kolektor
. Rozcnica w mocy Sporo tu wrzuce filmiki xed 9 vs kl-ze
.



miedzy xedos 9 kwadratowe kanaly a tym .
xed 9 – akustyka na stozku jest inna bardziej basowy gleboki dlugi dzwiek .
kl-ze – na stozku zaczol bardziej ryczec wysoko metalicznym podglosem krutki dzwiek ale glosniejszy jazgot .
Jazda:
xed 9 lepszy moment z dolu bylo czuc ze od 1000-4000 vris 1 (ciagle otwarty) dawal rade lepiej nie przymulao go tak powyzej 4000 auto szlo ale nie bylo czuc az takiego Kopa przy vris 2 ale ciagnol rowno do 6000 i pozniej spadek .
kl-ze tu z vris 1 czyli do 3000 pogorszylo sie minimalnie . powyzej 4000 i jak sie vris zalaczy 2 to jest odczuwalne mega strzał w dolot i czuc ze leci jak wariat do 6000 obrotow nagle zmul lapie chwile pozniej znow kop do 7800 i dol .
roznica jest taka miedzy nimi ze xed 9 nadawal sie do spokojniejszej bardziej wysilonej masowo jazdy czyli jak mamy cos napakowanie w aucie. Kl-ze traci wlasciwosci towarowe
Podsumowanie:
jest przyrost mocy w pewnych zakresach obrotow o wiele wiecej niz w xed9 . Wartosc modyfikacji jak dla mnie nie wiecej niz 500 zl :p bo za te pieniadze mozna kupic ECU mastera i miec lepsze efekty niz kolektor
Ładnie te polerowane pokrywy z kolektorem się zgrywają
Swoją drogą ciekawe podsumowanie dotyczące różnicy w kolektorach.
Tak więc jeżeli większość z nas ma takie autko jako daily car to raczej niekonieczna jest inwestycja w kolektor -ze.
Pozostawiam to ocenie innych.

Swoją drogą ciekawe podsumowanie dotyczące różnicy w kolektorach.
Tak więc jeżeli większość z nas ma takie autko jako daily car to raczej niekonieczna jest inwestycja w kolektor -ze.
Pozostawiam to ocenie innych.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mądre ludzie gadają, że zmiana na ten kolektor bez portingu nie ma sensu. Ale widocznie nauka nie obejmuje wszystkiego
U mnie kolektor z KL z prostą szyją jest potrzebny żeby było jak w oryginale z KF. Jedyna opcja to wymiana na KLZE ale czy warto...?

U mnie kolektor z KL z prostą szyją jest potrzebny żeby było jak w oryginale z KF. Jedyna opcja to wymiana na KLZE ale czy warto...?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości