Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez szumki44 » 29 sty 2016, 21:33

nie no poluje na rx-7 :( ale coz pozoastaje mi mx :D Sylwek Bujaj sie ;P juz mnie nastraszyli ze dawales 700 zl :P za kolektor :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 16 lut 2016, 20:48

:P trzeba się pochwalić :D
12698234_962156417200065_6080477084574811850_o.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez KUZAJ » 16 lut 2016, 22:57

Tylko tak zamontowany stożek trochę w oczy razi :]
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 673 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez szumki44 » 17 lut 2016, 01:00

bedzie inaczej :P spokojne to tylko do odpalenia bylo :P czekam na orurowanie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez krzysek71 » 17 lut 2016, 22:00

Kapa zaworowa poszła
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez julek » 17 lut 2016, 23:42

jak tam mój licznik się sprawuję? :D
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez szumki44 » 18 lut 2016, 02:31

hu.. licznik :P trzeba bylo poprawiac :P ogolnie to bije lilometry tobie :P tak do 400 000 musze dobic :p pozniej ci oddam :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez sylwo » 18 lut 2016, 20:00

Że się tak wyrażę: miód maliniak <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez szumki44 » 19 lut 2016, 01:23

ahahaha :P taaa... tu kolektor a tam gdzies osprzet ;p poskladaj sobie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 29 lut 2016, 21:15

12810382_1100979009947513_266226164_o.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Papi » 1 mar 2016, 13:01

KUZAJ napisał(a):Tylko tak zamontowany stożek trochę w oczy razi :]




Zgadzam sie :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez szumki44 » 1 mar 2016, 21:44

Papi napisał(a):
KUZAJ napisał(a):Tylko tak zamontowany stożek trochę w oczy razi :]




Zgadzam sie :D :D


kurka ;p buduje dolot :P narazie jest bym mogl sie poruszac :D
pokrywa tez wymieniona :P na spokojnie panowie byście nie oślepli :P jutro dopinka komory :) i rozpórki bo szpetna na hama :D

Dopisano 1 mar 2016, 21:47:

znów regeneracja zacisków i przy okazji tarcze poszły pod nóż :)
(zaciski w ocynku )

12787525_970234506392256_1924335450_o.jpg
12071325_970234306392276_1027881737_n.jpg
12809980_970234273058946_1398887994_o.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 6 mar 2016, 02:38

Szybkie mycie autka ;D
20160305_140714.jpg
20160305_140132.jpg
037.JPG
050.JPG
055.JPG
064.JPG
071.JPG
084.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Papi » 6 mar 2016, 08:58

Ten wydech :P jakiś taki skromny na zdjęciu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez szumki44 » 6 mar 2016, 11:36

a swoje robi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Papi » 6 mar 2016, 17:26

mówisz mały ale wariat :D końcówkę bym wymienił:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez sylwo » 6 mar 2016, 19:17

Odczułeś jakąś zmianę na tym kolektorze? Wróble dolot wciąga? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez szumki44 » 7 mar 2016, 10:44

niestety Sylwo na twoje nieszczescie <głaszcze> TAK I TO SPORE <serduszka> <serduszka>

miedzy xedos 9 kwadratowe kanaly a tym .
xed 9 – akustyka na stozku jest inna bardziej basowy gleboki dlugi dzwiek .
kl-ze – na stozku zaczol bardziej ryczec wysoko metalicznym podglosem krutki dzwiek ale glosniejszy jazgot .

Jazda:
xed 9 lepszy moment z dolu bylo czuc ze od 1000-4000 vris 1 (ciagle otwarty) dawal rade lepiej nie przymulao go tak powyzej 4000 auto szlo ale nie bylo czuc az takiego Kopa przy vris 2 ale ciagnol rowno do 6000 i pozniej spadek .

kl-ze tu z vris 1 czyli do 3000 pogorszylo sie minimalnie . powyzej 4000 i jak sie vris zalaczy 2 to jest odczuwalne mega strzał w dolot i czuc ze leci jak wariat do 6000 obrotow nagle zmul lapie chwile pozniej znow kop do 7800 i dol .

roznica jest taka miedzy nimi ze xed 9 nadawal sie do spokojniejszej bardziej wysilonej masowo jazdy czyli jak mamy cos napakowanie w aucie. Kl-ze traci wlasciwosci towarowe :D jest do zabawy trzeba bardziej krecic silnik w porownaniu do xed 9 .

Podsumowanie:
jest przyrost mocy w pewnych zakresach obrotow o wiele wiecej niz w xed9 . Wartosc modyfikacji jak dla mnie nie wiecej niz 500 zl :p bo za te pieniadze mozna kupic ECU mastera i miec lepsze efekty niz kolektor :) . Rozcnica w mocy Sporo tu wrzuce filmiki xed 9 vs kl-ze :D .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Piotr89 » 7 mar 2016, 11:07

Ładnie te polerowane pokrywy z kolektorem się zgrywają <spoko>
Swoją drogą ciekawe podsumowanie dotyczące różnicy w kolektorach.
Tak więc jeżeli większość z nas ma takie autko jako daily car to raczej niekonieczna jest inwestycja w kolektor -ze.
Pozostawiam to ocenie innych.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez sylwo » 7 mar 2016, 11:48

Mądre ludzie gadają, że zmiana na ten kolektor bez portingu nie ma sensu. Ale widocznie nauka nie obejmuje wszystkiego <co?>

U mnie kolektor z KL z prostą szyją jest potrzebny żeby było jak w oryginale z KF. Jedyna opcja to wymiana na KLZE ale czy warto...?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy