Ja u siebie w 2.5 miałem serię 171 KM (inny producent) po zmianie wałków było 190 KM, ale tej różnicy nie było wogóle czuć bo po prostu auto odżyło powyżej 5500 obr, na stoperze było widać poprawę, po zmianie ECU na odpowiedni pojawiło się dodatkowe 10 KM i około 15 Nm w całym zakresie obrotów i to faktycznie poczułem. Ale też myślę że zwykłe powiększenie pojemności do 3.0 dałoby u mnie bardziej odczuwalne efekty i tyle
Mazda Xedos 6 CA KL '97 CZARNA MENDA!!
Ja nie wiem ile ma KL ale widziałem wykres kilka lat temu Siwego – miał 150 KM i 186 Nm
A i tak jechał poniżej 16 sekund ET na 1/4. Generalnie im większa pojemność tym więcej ciosu z dołu i się jeździ fajniej, wszystko o czym piszesz zabiera raczej z góry i to jak nie dokręcasz co chwilę do czerwonego to nie jest zbyt odczuwalne.
Ja u siebie w 2.5 miałem serię 171 KM (inny producent) po zmianie wałków było 190 KM, ale tej różnicy nie było wogóle czuć bo po prostu auto odżyło powyżej 5500 obr, na stoperze było widać poprawę, po zmianie ECU na odpowiedni pojawiło się dodatkowe 10 KM i około 15 Nm w całym zakresie obrotów i to faktycznie poczułem. Ale też myślę że zwykłe powiększenie pojemności do 3.0 dałoby u mnie bardziej odczuwalne efekty i tyle
Ja u siebie w 2.5 miałem serię 171 KM (inny producent) po zmianie wałków było 190 KM, ale tej różnicy nie było wogóle czuć bo po prostu auto odżyło powyżej 5500 obr, na stoperze było widać poprawę, po zmianie ECU na odpowiedni pojawiło się dodatkowe 10 KM i około 15 Nm w całym zakresie obrotów i to faktycznie poczułem. Ale też myślę że zwykłe powiększenie pojemności do 3.0 dałoby u mnie bardziej odczuwalne efekty i tyle
Stała pod ścianą prężąc kakao
Widziałem wykres z hamowni pewnej osoby, która ma identycznie zrobione jak ja i wydmuchało 170kM i 200nm.
Ale skończmy ten temat gdyż to jest rzeka.
Ale skończmy ten temat gdyż to jest rzeka.

No to jak ci xedos jedzie tak samo jak x9 to juz masz odp ze brakuje mu mocy 
gdybym miał zmienić ecu to na jaki?? bo widzę, że kilka rodzai jest...

bo xedy to są piękne auta i każdy coś przy nich robi 

No kazdy ja czekam na silnik z x9 kla ;p Tez moze kiedys bede sie bawil w turbo, ale jak bede mial trzecie auto na codzien 
auto to podstawa. Ja mam dwa jednoślady- skuter do 3km od domu i diversion na każdą dalszą. Auto to podstawa. Mam na tyle dobrze, że luba ma Yarisa i mogę go użytkować.
Ostatnio edytowano 30 lis 2014, 16:53 przez DamianSzatan666, łącznie edytowano 1 raz

julek napisał(a):No to jak ci xedos jedzie tak samo jak x9 to juz masz odp ze brakuje mu mocy
Julek rok temu seryjny X9 z Kl i manualną skrzynią, objeżdzał RX-8 na zlocie. A przecież X9 nie jest absolutnie stworzone do jakichkolwiek wyścigów , a patrząc na RX-8 to fajnie by było żeby tak jechał jak wygląda. Dodatkowo duże znaczenie ma oczywiście kierownik:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
DamianSzatan666 napisał(a):mam dwa jednoślady- skuter do 3km od domu i diversion na każdą dalszą. Auto to podstawa. Mam na tyle dobrze, że luba ma Yarisa i mogę go użytkować.
A co MPV już się pozbyłeś?
-
goju10
Autobus w Niemczech jest 

Dziwie się ze jeszcze nie zmieniłeś kompa
Czasami można wyrwać pasujący za 40zł
a wszystko zależy z którego roku masz silnik
łatwo to poznać po ilości czujników temperatury. Jeśli masz dwa 2-pinowe to spokojnie kl05 z 626 czy kl07 z probe
A jak silnik nowszy to i nowszy komp.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
ale to wtedy trzeba też immo przekładać chyba – mam na myśli nowsze roczniki
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Dlatego bardziej się opłaca założyć starszego kompa który imo nie miał 
Z tego co widze po zdjęciu silnika masz starszy typ z dwoma czujnikami 2pinowymi
wiec kupujesz kompa kl05, kl07 czy coś podobnego i tylko dodajesz jeden przewód do tego czujnika 
Z tego co widze po zdjęciu silnika masz starszy typ z dwoma czujnikami 2pinowymi
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Klamki od radara? Miałem je brać w zeszłym tygodniu ale jakoś mi przeszło 
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Tak, od Kamila
Nie wiedziałem co chcę pod choinkę od panny więc decyzja zapadła 


To daj potem znać jak z montażem
Czy da rade wsadzić cały mechanizm czy trzeba zdejmować samą klamkę i montować ją na Xedosowy mechanizm.
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
jak odbiorę mazdę od lakiernika to będę wsio montował. Mam kilka pomysłów co do podświetlenia wnętrza i zamontowania dodatkowych gniazd 12V bo rozgałęźnik mnie bardzo irytuje. Przewody wiszą, przeszkadzają i są nieestetyczne.
Edit: 18.12.14r. 00:35
I chu. wsio strzelił. Byłem u lakiernika. Czekałem od 20:00 do 23:00. Nie zjawił się. Dzwoniłem nie odbierał. Gdy wyjeżdżałem z Łodzi napisał esa że mieli wypadek.
Ale mniejsza o to. Najważniejsze jest to, że podobnież lakier się waży co stawia niekorzystne światło na reinkarnacje, powrót do żywych itp...
Edit: 18.12.14r. 00:35
I chu. wsio strzelił. Byłem u lakiernika. Czekałem od 20:00 do 23:00. Nie zjawił się. Dzwoniłem nie odbierał. Gdy wyjeżdżałem z Łodzi napisał esa że mieli wypadek.
Ale mniejsza o to. Najważniejsze jest to, że podobnież lakier się waży co stawia niekorzystne światło na reinkarnacje, powrót do żywych itp...

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości