Czytałem opinie i bardzo polecane są.
Mazda Xedos 6 CA KF 1993r – projekt Xedos
Zainwestuj w Yokohamy
Czytałem opinie i bardzo polecane są.
Czytałem opinie i bardzo polecane są.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mam na 15kach Michellin Alpin
Naprawdę polecam z czystym sumieniem.
Jak wcześniej jeździłem na SAVA to miałem lęki przed każdym łukiem na drodze. Po prostu kompletnie żadnej przyczepności, od razu przód wyjeżdżał, o tył nie musiałem się martwić bo gonił za przodem ...
Widziałem YOKOHAMĘ co prawda letnią po 60kkm, pomimo iż bieżnika jeszcze sporo oponę rozerwało.
Jak kolega jeszcze nie wyrzucił z garażu to cyknę fotkę.
Naprawdę polecam z czystym sumieniem.
Jak wcześniej jeździłem na SAVA to miałem lęki przed każdym łukiem na drodze. Po prostu kompletnie żadnej przyczepności, od razu przód wyjeżdżał, o tył nie musiałem się martwić bo gonił za przodem ...

Piotr89 napisał(a):Zainwestuj w Yokohamy![]()
Widziałem YOKOHAMĘ co prawda letnią po 60kkm, pomimo iż bieżnika jeszcze sporo oponę rozerwało.
Jak kolega jeszcze nie wyrzucił z garażu to cyknę fotkę.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Też posiadam Alpin 4 na 15tkach, ale są mega głośne, przy czym, ta przyczepność... coś niesamowitego. Zależy mi na ciszy i w miarę przyczepności, priorytet to cisza. Wczoraj zrobiłem Mazdą około 100km i po przesiadce z czołgów z dieslami jest tak aksamitnie
Opony trochę biły, teraz może minimalnie... Przewód WN po wyczyszczeniu aparatu przestał póki co iskrzyć, wpiąłem go na nowo i problem zniknął. Może syf na aparacie coś przewodził – nie wiem. Na tygodniu kombinuję gumy.

- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Czy Wasze nieobniżone Xedosy też stoją z przodu odrobinę wyżej niż z tyłu ? Po zamontowaniu KYB z tyłu zrobił się leciutki negatyw i stoi w miarę nisko – tak jak ma być. Kupiłem ją na amortyzatorach z 626 i nie dość, że tył sterczał jak 4 litery kozy, to jeszcze koła były pod kątem jak w maluchu. Teraz zastanawiam się, czy wymieniać też przód, bo komicznie to wygląda, a amortyzatory nie są w złym stanie, tylko nie mam pojęcia co jest tam zamontowane.
Zamówiłem półosie, wycieraczki, olej, korek od chłodziwa, opony zimowe r17.
Zamówię jeszcze tarcze (bo trochę biją), klocki, przewody WN i może świece.
No i przed świętami jadę do Buska na przegląd nitro turbo lpg.
Pasowało by jeszcze poustawiać to i tamto pod maską, bo albo jest misz masz, albo ssie gdzieś lewe powietrze – często nie schodzi z obrotów i trzyma pow. 1k rpm. No i jałowe za nisko, jak już opadną, bo 500-600 rpm utrzymuje.
Zamówiłem półosie, wycieraczki, olej, korek od chłodziwa, opony zimowe r17.
Zamówię jeszcze tarcze (bo trochę biją), klocki, przewody WN i może świece.
No i przed świętami jadę do Buska na przegląd nitro turbo lpg.
Pasowało by jeszcze poustawiać to i tamto pod maską, bo albo jest misz masz, albo ssie gdzieś lewe powietrze – często nie schodzi z obrotów i trzyma pow. 1k rpm. No i jałowe za nisko, jak już opadną, bo 500-600 rpm utrzymuje.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
freezoneq napisał(a):Czy Wasze nieobniżone Xedosy też stoją z przodu odrobinę wyżej niż z tyłu ?
U mnie na JAMEXach wręcz odwrotnie. Przód niżej od tyłu.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Hmm, możliwe, by amortyzatory przez zużycie tak wyciągnęło do góry? Może to zabawne, ale pytam całkiem serio.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Raczej nie , przez zużycie na pewno się nie wyciągną:) Z drugiej strony ciekawi mnie to że tak szybko padły , wniosek który mi się nasuwa to, albo ktoś jeździ jak popadnie nie omijając żadnej dziury, albo Kayaba to słaby wyrób. U mnie w X9 są jeszcze oryginalne amortyzatory ,i auto prowadzi się rewelacyjnie sztywno i reaguje momentalnie na szybkie ruchy kierownicą. Wczoraj miałem okazję poujeżdżać teścia Vectra B i tam mimo już dwukrotnej wymiany amorów , auto kladzie się w zakrętach , a prowadzi się jak okręt .

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
chyba amortyzatory były dobre, ale gleba zrobiła swoje, miałeś eibachy a one dużo obniżały, wg mnie stanowczo za dużo na seryjne amory i dlatego się szybko skończyły.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
deejay27 napisał(a): Z drugiej strony ciekawi mnie to że tak szybko padły , wniosek który mi się nasuwa to, albo ktoś jeździ jak popadnie nie omijając żadnej dziury,
Jeszcze nie padły, aczkolwiek pokracznie Mazda stoi, co skłoniło mnie do podejrzeń
Też mi się wydaje, że po tych Eibachach jest spustoszenie z przodu. Co prawda całe zawieszenie jest sztywne i nie ma luzów, bo praktycznie wszystko zostało wymienione, ale jak piszesz Adam, auto stało bardzo nisko, odboje były w strzępach, no i samochód jeździł po Łodzi, a każdy kto był ten wie, jak wyglądają tam drogi. Ja na Eibachach zrobiłem nie więcej niż 500km.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Nagle problemy z obrotami i mocą zniknęły...
Przyszły też zimówki, Nexen Winterguard Sport 205/50/R17. Czekam jeszcze na półosie.
Pytanko – brać nawiercane tarcze Mikoda od producenta + jakieś klocki, czy komplet tarcz i klocków Textara ?
Przyszły też zimówki, Nexen Winterguard Sport 205/50/R17. Czekam jeszcze na półosie.
Pytanko – brać nawiercane tarcze Mikoda od producenta + jakieś klocki, czy komplet tarcz i klocków Textara ?
Ostatnio edytowano 31 gru 2014, 18:27 przez freezoneq, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Wymieniliśmy półosie (uf...), olej z filtrem, filtr powietrza, paliwa – dzięki Piotr. Wsiadać i jeździć.
Zostało zajrzeć do tylnych zacisków, klocki kupione, pozbyć się (tymczasowo) rdzy i można zacząć bawić się w mody i wnętrze, bo już w zasadzie nie ma co naprawiać.
Zostało zajrzeć do tylnych zacisków, klocki kupione, pozbyć się (tymczasowo) rdzy i można zacząć bawić się w mody i wnętrze, bo już w zasadzie nie ma co naprawiać.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
To nie amerykański film... ( z tymi nogami )
PS. Dobry olej
Też leję LM ale 10W60. Świece też mam Denso ale irydówki.
A Powiedz mi Kolego. Ile kosztowały Cię przewody WN

PS. Dobry olej

A Powiedz mi Kolego. Ile kosztowały Cię przewody WN
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
A to miła niespodzianka
Widzę że imprezka też przed telewizorem w domu


Widzę że imprezka też przed telewizorem w domu

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Busko zaliczone, serwis gazu zrobiony – wszystko jak w szwajcarskim zegarku, dzięki bananmin. Dodatkowo dzisiaj zamontowane nowe przeguby, na sprawne półosie... mam nadzieję, że od dziś zapomnę o zmienianiu przegubów co roku. Dzięki Piotr89 za pomoc. Niedługo strzeli 300 tyś km, z tego co dzisiaj usłyszałem, to chyba pierwsze 300tyś bo silnik pracuje cichutko i równo. Generalnie każdy kto miał okazje słyszeć – zawsze zwraca na to uwagę 
Ostatnio edytowano 6 sty 2015, 01:40 przez freezoneq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
silnik pracuje cichutko i równo
Sam dwu krotnie próbowałem odpalić już odpalony silnik w tym X6 po wymianie rozrządu i pasków klinowych:) Mój Kl pracuje zdecydowanie głośniej niż kiedyś Twój KF:) A skoro mówisz że nadal tak jest to tylko świadczy o tym że jest dalej w dobrej formie.
A tak z ciekawości zapytam , to potrafi puścić chmurę niebieską , czy nadal nie dymi ? Oczywiście na zimnym i ciepłym.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Na mineralnym pracował troszkę głośniej, no i troszkę słychać alternator szczególnie siedząc za kierownicą. Prawie niewidoczną chmurkę puszczał przy odpalaniu na zimnym, gdy był zalany valvo, odkąd wlewany jest LM jest bajka. Szczególnie ten z dwusiarczkiem, może wygląda jak budyń, ale podczas przyspieszania, gdy silnik jest obciążony, wyraźnie ciszej mruczy, po odpaleniu jest cichutko, jestem zadowolony
Teraz tylko pozbyć się rdzy i można myśleć o modach.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości