A GE jest chyba zbyt często spotykana bo w zeszłym roku nie zaakceptowali mojej
www.mazdaspeed.pl

Artek podbudowałeś mnie troszkę. Możenie wszystko stracone. Za rok wyślę zgłoszenie. Do roku postaram się większość w cetce zrobić. Teraz skupiłam się na podłodze. Cała idzie do ponownej konserwacji, potem wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych na miedziane, malowanie proszkowe kołyski, belki, oraz ich piaskowanie, pójdzie wszystko w niebieski kolor. Oraz oczywiście nowy wydech. (walker) już prawie cały skonpletowany. Podłogę muszę mieć igłę.ArteK napisał(a):Malina, z tego co zauważyłem, żeby dostać się na japfest wystarczy mieć ogarnięte auto, nawet w serii. Na pewno liczy się to, że dany model jest niespotykany, ale przecież Cetkę spotkać to prawie jak 6 w totka trafić. Głowa do góry, dbaj o nią i zobaczysz, że pojedziesz.
jak baba się uprze na coś to musi być tak jak ona chce.Dzięki. GE jest po prostu niedoceniana i mało popularna. Co nie zmienia faktu, że może dobrze wyglądać, choćby u CiebieEklerek323f napisał(a):Jest kosiorek, dobrze poustawiać żeby się na placek opuszczała i bedzie![]()
A GE jest chyba zbyt często spotykana bo w zeszłym roku nie zaakceptowali mojejw tym nawet nie próbowałem wysyłać
Grunt to się nie poddawać, reszta sama przyjdziemalina970 napisał(a):Artek podbudowałeś mnie troszkę. Możenie wszystko stracone. Za rok wyślę zgłoszenie. Do roku postaram się większość w cetce zrobić. Teraz skupiłam się na podłodze. Cała idzie do ponownej konserwacji, potem wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych na miedziane, malowanie proszkowe kołyski, belki, oraz ich piaskowanie, pójdzie wszystko w niebieski kolor. Oraz oczywiście nowy wydech. (walker) już prawie cały skonpletowany. Podłogę muszę mieć igłę.jak baba się uprze na coś to musi być tak jak ona chce.
.









Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości