Mazda MX-6 GE KL '92 – SIMPLY CLEAN!

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Bartg » 14 mar 2014, 13:28

Też chciałem 185/35, ale obejrzałem 2 auta na żywo z tą oponą i stwierdziłem, że nie ma szans na daily nie rozwalić rantu u nas na drogach :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez MX6-CZARNY » 14 mar 2014, 13:55

Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Siw-y » 14 mar 2014, 14:06

Tego się obawiałem...
Z ładnego auta zrobi się pokraka :|
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez People_Hate_Me » 14 mar 2014, 17:41

koza :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Paweł » 14 mar 2014, 17:46

Godocie! Chociaż sam bym tak nie zrobił, to mnie się podoba :P... Multipla też ;).

P.S. Pierwszą stronę wątku sewa masz genialną!
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez kamilspider » 14 mar 2014, 18:19

Każdy lubi co innego, ale dla mnie tak duży naciąg wygląda pokracznie, poza tym nie da się z tym normalnie jeździć po drogach, a na dodatek strach szybciej wejść w zakręt :|
Zgadzam się z MX-Czarnym, że 205 na 8,5J by było ok jak już ktoś lubi naciąg.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez sebekle » 14 mar 2014, 20:23

na takim naciągu stance łatwiej zrobić :D
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Dominator » 14 mar 2014, 21:18

No wlasnie, i sewie chodzi o to by blotnik/rant nadkola wszedl pomiedzy rant felgi a opone :D
To cos nowego u nas w klubie i fajnie ze kombinuje, wiecznie jezdzic z tym nie bedzie i nie musi. Inna sprawa ze lepiej bylo zostawic te opony poprzednie i poszukac meskiego rantu felgi lub innych szerszych :) Wiem, koszty dodatkowe i to nie male.
Ale naciagu zazdroszcze, tylko ze mniejszego :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez sebekle » 14 mar 2014, 22:29

stance na gwincie to będzie rzeźnia. z wyglądu kozackie ale do jazdy podejrzewam, że tylko po znanych drogach. u siebie bym takiego czegoś nie zrobił ale na nie mojej furze po prostu miażdży mózg
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Bartg » 14 mar 2014, 22:42

Na staticu nie wsadzi błotnika między opone a felgę, bo ujedzie 50 metrów :D Chyba, że da tego K-sporta na uber twardo i zawieszenie oprze się na odboju zrobionym z betonu :D Dla mnie 195/40/17 było tutaj idealne, jednak 185 do KL'a to trochę mało, a szkoda by stracić potencjał i moim zdaniem najlepiej brzmiącego KL'a jakiego słyszałem.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Pyton162 » 14 mar 2014, 23:41

idziesz ostro , jak dla mnie bedzie malina, pozdro
Pyton162
 

Postprzez sewa » 14 mar 2014, 23:53

Faktycznie na staticu nie da się wcisnąć rantu między felgę, a oponę. Ale chcę maksymalnie się do tego zbliżyć, stąd poniekąd wybór takiej oponki. Pamiętacie Pajko na Futurach? Chce podobnie, a może nawet lepiej <serduszka> Ma być męsko, na dalszy plan schodzi wygoda, trakcja, itp, itd. Normalka, że trzeba będzie uważać.

Aczkolwiek nawet na wąskich zimówkach nieklejących szczególnie (195) można potencjał wykorzystać, zapewniam Was. ;) Może ułamki sekund będę wolniejszy, ale nie ma to znaczenia na codzień i daje frajdę. Widziałem fury gruuubo mocniejsze od mojej, jeszcze bardziej "upośledzone" obniżeniem i negatywem <faja>

Ps. 205/40 to dla mnie nie jest naciąg :] Miałem tak poprzednim razem..
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez KoRnFUN » 15 mar 2014, 00:12

a ja myslałem ze ja mam naciag przy 195/45 na feldze 16''7,5 J <lol> <lol>
nie no teraz to był zart <glupek2> <glupek2>
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bartg » 15 mar 2014, 00:57

Sewa pewnie, że można zrobić większe pokraki, ale mi by było szkoda auta jak zobaczyłem podwozie takiego stęsowozu po 2 sezonach, pod spodem wyszlifowane wszystko jak szlifierką :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Egoist » 15 mar 2014, 01:10

Według mnie zmienisz zdanie po kilku miesiącach , niestety jesteśmy z Polski i mamy drogi jakie mamy ;) Obym się mylił!

Przy glebie trakcja nie ma znaczenia , bo nie da się na glebie popierdzielać :D Czasem tylko , na pewno nie w mieście :P
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez MariuS » 15 mar 2014, 01:47

Ja czekam na foty, bo mam obawy, że będzie to źle wyglądać- bynajmniej dla mnie :P

Widziałem zieloną 323F BA na gwincie z oponami 195/40/17 na feldze szerokości 8" . Wygląda to moim zdaniem tragicznie już. Felga musiałaby mieć 18-19" jak na taki naleśnik inaczej koło jest śmiesznie małe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Dominator » 15 mar 2014, 09:18

pajko ma 195/40 przod na 8 calach i 205/40 tyl na 9 calach. bez drastycznych naciagow, ze smakiem :)
Sewa chce sprobowac na ostro, rozumiem :)
Nam podobac sie to nie musi, to wlasciciel ma byc zadowolony :)
Zalozylem 205/40 na 8j i nie ma naciagu, to sa problemy :P
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez trzydziech » 15 mar 2014, 16:15

Obrazek

chyba "nasze" audi i vw mogą czuć się zagrożone na spotach ;)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Bartg » 15 mar 2014, 17:35

MariuS napisał(a):Ja czekam na foty, bo mam obawy, że będzie to źle wyglądać- bynajmniej dla mnie :P

Widziałem zieloną 323F BA na gwincie z oponami 195/40/17 na feldze szerokości 8" . Wygląda to moim zdaniem tragicznie już. Felga musiałaby mieć 18-19" jak na taki naleśnik inaczej koło jest śmiesznie małe.


Bez przesady, do małego auta jakim jest mimo wszystko BA 17 na takiej oponie jest w sam raz, ja oglądałem z bliska felgi 8cali na Golfie z oponą 185/35/17, mega mi się podobało, ale potem widziałem go przejeżdżającego przez miasto i masakra :D

Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez MariuS » 15 mar 2014, 20:26

Bartg napisał(a):Bez przesady, do małego auta jakim jest mimo wszystko BA 17 na takiej oponie jest w sam raz,


323F BA ma wielkie nadkola. 17 o profilu 40 i szerokości 205 jest już mała i żeby nie było szpar między oponą a nadkolem trzeba położyć auto gwintem praktycznie na wahaczach.

185/35/17 to wychodzi jakieś 5cm mniejsza średnica koła niż fabrycznie, a to już sporo. A MX-6 ma jeszcze większe chyba wnęki na koła :]

Bartg napisał(a): ja oglądałem z bliska felgi 8cali na Golfie z oponą 185/35/17, mega mi się podobało


Ten golf na foto wygląda ładnie, ale luki w nadkolu nie ma, a moim zdaniem golf 3 ma sporo mniejsze wnęki na koła.

Wiadomo że to ma właścicielowi sprawiać radość, ja tylko wyrażam swoją opinię :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy