Widzę znowu małe zainteresowanie tematem ale to nic

W sobotę tyle ile mogłem to podłubałem przy autku, udało się wymienić kierownice na tą z M6

Chciałem też podłączyć halogeny ale najpierw muszę skleić ramki do halogenów bo są połamane mocowania plastikowe w halogenach

No i muszę też wsadzić w konsole przycisk do halogenów a szczerze powiedziawszy nie wiem jak rozebrać ten plastik od dechy bo widziałem, że tunel środkowy go trzyma a środkowy z kolei nie wiem jak zdjąć także robią się schody bo ja jak mam plastiki w maździe ściągać to jestem chory i zabieram się za to miesiąc bo boje się, że coś połamie

Myślę, że niedługo to ogarnę bo pogoda coraz gorsza

Nadal czekam też na zdjęcia dokładek więc kiedy je kupię, nie wiem

Wracając do kiery elektryk ze mnie również marny także wiedziałem, że coś zrobię źle

(cieszę się jak mam do zrobienia mechanikę bo to umiem

) Kierownica jak ściągałem była prosto koła również ale jednak jak złożyłem wszystko do kupy to okazało się, że jadąc prosto mam kierownice krzywo

No i mruga mi kontrolka airbagu

Ale nie ma się co załamywać na błędach się człowiek uczy i trzeba je popełniać! Także poprawie to na dniach kierownice zrobię na prosto a mrugająca kontrolka jest pewnie przez złe zlutowanie albo coś, sprawdzę połączenia albo zrobię je na nowo i zobaczymy co będzie

A tu mogę dać taką małą foto relacje jakby ktoś też chciał w GE wymienić kiere na tą z M6

Multifunkcja podobno mogłaby działać gdyby użyło się taśmę kierownicy z M6 ale dla mnie to już za duży próg do przeskoczenia na ten moment

No i stwierdziłem, że pobawię się w taką operacje jak zrobię swapa i będę miał tempomat to przy okazji wykorzystam wszystkie funkcje steru

No a więc do rzeczy bo znowu wyszło wypracowanie
1. Pierwszy krok to wiadomo odłączenie akumulatora, zdjęcia nie mam bo chyba każdy umie to wykonać
2. Odkręcacie 4 śrubki od poduszki które znajdują się z tyłu kierownicy (dwie zaznaczone na zdjęciu, dwie kolejne z drugiej strony)
3. Wyciągacie lekko poduszkę i odczepiacie kostki od klaksonu i poduszki
4. Następnie trzeba odkręcić nakrętkę trzymającą kierownicę, jest mocno przykręcona więc dobrze trzeba się zaprzeć albo poprosić kogoś o przytrzymanie, ja to robiłem sam więc chwilę się męczyłem
5. Jak to zrobicie będzie widoczna taśma kierownicy z 626 którą zostawiacie (jeśli zależy wam tylko na samej kierownicy a jeśli na wszystkich jej funkcjach to trzeba już bardziej na rzeźbić i podłączyć wszystko z taśmą od M6) Niebieska kostka od poduchy, pomarańczowa od klaksonu a biała nie wiem od czego ale podejrzewam, że od tempomatu
6. Taśma i poduszka od M6
7. Trzeba uciąć starą wtyczkę od poduchy i klaksonu od kolumny kierowniczej i połączyć z jedną kostką od poduchy z M6, ja połączyłem pomarańczową bo podobno ma silniejszy wystrzał od żółtej. Wtyczke od klaksonu też ucinacie zarabiacie konektorek i podłączacie w miejsce pokazane strzałką w nowej kierownicy
8. Kierownica z M6 różni się mocowaniem od tej z 626 co jest pokazane na zdjęciu. Trzeba wywiercić dwie dziurki w zaznaczonych miejscach ( zaznaczone poglądowo! kiera od 626 do góry, M6 na dole)
Po prostu musi wejść na te dwa "bolce" żeby odbijały kierunkowskazy
9. Po tym wszystkim nakładacie kierownice, dokręcacie ją mocno byle by taśma była na znakach prosto i kierownica również, potem podpinacie wszystkie wtyczki, skręcacie poduchę już tylko na dwie śrubki, podłączacie aku i cieszycie się nowym widokiem
Podsumowując: Jak dla mnie kierownica z 626 do ładnych nie należy a ta z M6 moim zdaniem wręcz odmładza wizualnie wnętrze tego samochodu. Po prostu bardziej mi się widzi

Jest na pewno sporo lżejsza pomimo, że ma identyczny wymiar a myślałem, że jest mniejsza to dodatkowo miałem wrażenie, że łatwiej mi się nią kręci ale może to tylko mi się wydaje bo nie wiem czy to możliwe skoro ma takie same wymiary

Pomimo, że muszę co nieco poprawić to i tak uważam mod za udany
