
Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
Jesli dolot wyladuje tam gdzie bylo mowione bedzie dopiero pieknie gadał
Juz teraz slychac zayebiscie jak przyspiesza przy delikatnym kreceniu a jak sie otworzy przepustnica na full i wkreci na obroty 

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
1 z rozpórką będzie problem
musisz sam wyspawać.
2 im krótszy dolot tym większa moc powyżej 4k
3 vris sprawdzisz na postoju wciskając do dechy
4 cb radio ? jak byś miał SSB to by można było spróbować komunikować się
5 tarcze hamulcowe – TYLKO NIE BOSCH !
6 nie wiem czemu ale mi na Valvoline zaczął stukać głośniej silnik i brać go zaczął. Najlepiej mi chodził na castrol 10w zwykłym tym w białej butelce ^_^ może to przez to że 0-5w nie za bardzo do mazdy pasują ?
nie masz problemu z wentylatorami jak się chłodzi ? falowania obrotów na ciepłym? tzn trzyma po 30 sek raz 1000 a raz 750 ? i jak masz po odpaleniu zimnego ? bo ja walczę z zagadką
że po odpaleniu zimnego mam 1000
równe.
2 im krótszy dolot tym większa moc powyżej 4k
3 vris sprawdzisz na postoju wciskając do dechy
4 cb radio ? jak byś miał SSB to by można było spróbować komunikować się
5 tarcze hamulcowe – TYLKO NIE BOSCH !
6 nie wiem czemu ale mi na Valvoline zaczął stukać głośniej silnik i brać go zaczął. Najlepiej mi chodził na castrol 10w zwykłym tym w białej butelce ^_^ może to przez to że 0-5w nie za bardzo do mazdy pasują ?
nie masz problemu z wentylatorami jak się chłodzi ? falowania obrotów na ciepłym? tzn trzyma po 30 sek raz 1000 a raz 750 ? i jak masz po odpaleniu zimnego ? bo ja walczę z zagadką
1. Niekoniecznie- z tyłu za kolektorem jest duuużo miejsca.
2. Dolot skrócony u wepchnięty w miejsce aku. Aku między przepustnicą a kielichem( to może być przeszkoda dla rozpórki). Dolot się odzywa jak przycisnę czyli jest dobrze.
3. Spanikowałem. Vris się przywiesił ale już mu przeszło.
4. Jakiś president z anteną ml155.
5. Tarcze Textar już zamówione.
6. Silnik miał łatwo nie będzie więc lejemy valvoline 5w50.
Mi nic nie cyka. Castrol to zależy z jakiego źródła, trafiają się podróbki.
7. Obrotomierz nie zmieniony wiec ciężko mi cokolwiek powiedzieć żeby nie oszukać.
Po odpaleniu obroty wskakują na 2300rpm potem od razu spadają do 1500rpm a po dogrzaniu trzymają 1000rpm. Delikatnie falują czasami. Wentylator włącza się co jakiś czas.
Kornfun. Bardzo chętnie. W miarę możliwości zrobimy sesję.
Freezoneq jak mogłem zapomnieć o Tobie. Też miałeś wkład nie mały w ten projekt i motywowanie mnie do ukończenia go. Dziękuję
Krótko i na temat. Reasumując. Część listy z poprzedniej strony zrobiona
Aku, dolot, klakson, wydech, lampy pomalowane czekają na montaż.
Dzisiaj trochę została mazda przegoniona i... Naprawdę chce to jechać. Co bardzo cieszy.
Dopisano 10 kwi 2016, 04:09:
1. Niekoniecznie- z tyłu za kolektorem jest duuużo miejsca.
2. Dolot skrócony u wepchnięty w miejsce aku. Aku między przepustnicą a kielichem( to może być przeszkoda dla rozpórki). Dolot się odzywa jak przycisnę czyli jest dobrze.
3. Spanikowałem. Vris się przywiesił ale już mu przeszło.
4. Jakiś president z anteną ml155.
5. Tarcze Textar już zamówione.
6. Silnik miał łatwo nie będzie więc lejemy valvoline 5w50.
Mi nic nie cyka. Castrol to zależy z jakiego źródła, trafiają się podróbki.
7. Obrotomierz nie zmieniony wiec ciężko mi cokolwiek powiedzieć żeby nie oszukać.
Po odpaleniu obroty wskakują na 2300rpm potem od razu spadają do 1500rpm a po dogrzaniu trzymają 1000rpm. Delikatnie falują czasami. Wentylator włącza się co jakiś czas.
Kornfun. Bardzo chętnie. W miarę możliwości zrobimy sesję.
Freezoneq jak mogłem zapomnieć o Tobie. Też miałeś wkład nie mały w ten projekt i motywowanie mnie do ukończenia go. Dziękuję
Krótko i na temat. Reasumując. Część listy z poprzedniej strony zrobiona
Aku, dolot, klakson, wydech, lampy pomalowane czekają na montaż.
Dzisiaj trochę została mazda przegoniona i... Naprawdę chce to jechać. Co bardzo cieszy.
2. Dolot skrócony u wepchnięty w miejsce aku. Aku między przepustnicą a kielichem( to może być przeszkoda dla rozpórki). Dolot się odzywa jak przycisnę czyli jest dobrze.
3. Spanikowałem. Vris się przywiesił ale już mu przeszło.
4. Jakiś president z anteną ml155.
5. Tarcze Textar już zamówione.
6. Silnik miał łatwo nie będzie więc lejemy valvoline 5w50.
Mi nic nie cyka. Castrol to zależy z jakiego źródła, trafiają się podróbki.
7. Obrotomierz nie zmieniony wiec ciężko mi cokolwiek powiedzieć żeby nie oszukać.
Po odpaleniu obroty wskakują na 2300rpm potem od razu spadają do 1500rpm a po dogrzaniu trzymają 1000rpm. Delikatnie falują czasami. Wentylator włącza się co jakiś czas.
Kornfun. Bardzo chętnie. W miarę możliwości zrobimy sesję.
Freezoneq jak mogłem zapomnieć o Tobie. Też miałeś wkład nie mały w ten projekt i motywowanie mnie do ukończenia go. Dziękuję

Krótko i na temat. Reasumując. Część listy z poprzedniej strony zrobiona
Aku, dolot, klakson, wydech, lampy pomalowane czekają na montaż.
Dzisiaj trochę została mazda przegoniona i... Naprawdę chce to jechać. Co bardzo cieszy.
Dopisano 10 kwi 2016, 04:09:
1. Niekoniecznie- z tyłu za kolektorem jest duuużo miejsca.
2. Dolot skrócony u wepchnięty w miejsce aku. Aku między przepustnicą a kielichem( to może być przeszkoda dla rozpórki). Dolot się odzywa jak przycisnę czyli jest dobrze.
3. Spanikowałem. Vris się przywiesił ale już mu przeszło.
4. Jakiś president z anteną ml155.
5. Tarcze Textar już zamówione.
6. Silnik miał łatwo nie będzie więc lejemy valvoline 5w50.
Mi nic nie cyka. Castrol to zależy z jakiego źródła, trafiają się podróbki.
7. Obrotomierz nie zmieniony wiec ciężko mi cokolwiek powiedzieć żeby nie oszukać.
Po odpaleniu obroty wskakują na 2300rpm potem od razu spadają do 1500rpm a po dogrzaniu trzymają 1000rpm. Delikatnie falują czasami. Wentylator włącza się co jakiś czas.
Kornfun. Bardzo chętnie. W miarę możliwości zrobimy sesję.
Freezoneq jak mogłem zapomnieć o Tobie. Też miałeś wkład nie mały w ten projekt i motywowanie mnie do ukończenia go. Dziękuję

Krótko i na temat. Reasumując. Część listy z poprzedniej strony zrobiona
Aku, dolot, klakson, wydech, lampy pomalowane czekają na montaż.
Dzisiaj trochę została mazda przegoniona i... Naprawdę chce to jechać. Co bardzo cieszy.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Na rozporke jest w ciul miejsca , mysle ze nawet nad kolektorem przeszłoby to 
Dolot nie dolot, sam stozek im blizej tym lepiej
Oleje 5w30 sa zalecane a nie 10w40, wynika to z konstrukcji pierscieni (nie tylko KL , tylko tyczy sie wszystkich silnikow mazdy) i hla sie nie zasyfiaja i nie klekoczą jak bociany
Noo to widac ,ze przeklamuje dosc sporo, a im wyzej krecisz tym przeklamanie jeszzcze wieksze
Podjerzewam ,ze odciecie obrotomierz pokaze gdzies tak jak dobije znow do 0

Dolot nie dolot, sam stozek im blizej tym lepiej
Noo to widac ,ze przeklamuje dosc sporo, a im wyzej krecisz tym przeklamanie jeszzcze wieksze
Podjerzewam ,ze odciecie obrotomierz pokaze gdzies tak jak dobije znow do 0
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ale bede macał na poznaniu
Szybko sie uwinąłeś z robotą. Jak byś sie nie ogarnął z licznikiem do zlotu to mam jeden od KLa tylko w milach liczony
Działaj bo już tylko 5 dni do "dnia zero"


- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dzisiaj zaczęły się problemy... Ech wyjazd do Posen stoi pod znakiem '?'...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Co tam wyniknelo?
Dasz rade
Dasz rade
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Tu co co oleju
(manual mazda kl-de )
Rozpórka górą ?
sorki przerabiałem temat ^_^ trzeba z tyłu na wpych. Dużo do zamknięcia maski nie ma
A problem pewnie taki że paliwa brakło
? Pewnie kostka masowa przy skrzyni biegów dała swoje znaki 
Rozpórka górą ?

Problemem jest to że potwór którego zbudowałem nie chce się dać okiełznać...
Szumki auto będzie przy każdej okazji upalane więc w grę wchodzi tylko 5w50. 5w30 w tym piekarniku będzie za bardzo wodnisty... A pani Ewka odezwie się bardzo szybko
Szumki auto będzie przy każdej okazji upalane więc w grę wchodzi tylko 5w50. 5w30 w tym piekarniku będzie za bardzo wodnisty... A pani Ewka odezwie się bardzo szybko

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Przecie pod machą jest full miejsca na rozpórkę chyba ze będzie inna/robiona na wymiar.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Ale masz inny kolektor i tam własnie gdzie idzie ci rozpórka to u Piotra jest komora vrisa-2 z takim otworem rewizyjnym co przeszkadza wiec taka rozpórka nie podejdzie (tak mi się wydaje na 90%) 
Panie Ty tam nie świruj bo ja przejechać się będę tym chciał
Uwijasz się lepiej niż pszczoła w ulu, albo rolnik podczas żniw
Uwijasz się lepiej niż pszczoła w ulu, albo rolnik podczas żniw

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Taaa... Szykuje kurna chyba na lawecie jako auto pokazowe...
A no Mateusz nie pierdziel bo zawsze możesz przyjechać.
Fajnie by było.
A no Mateusz nie pierdziel bo zawsze możesz przyjechać.
Fajnie by było.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Głupoty gadasz, dasz radę
zresztą silnik prawie dotarty, a reszta to kosmetyka 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
A no niestety mało... problemów
Kurde do zlotu tylko dwa dnia a tu klops...

Kurde do zlotu tylko dwa dnia a tu klops...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Czemu od zlotu cisza w temacie ?
(mam nadzieje ze nie zajezdziles juz motoru
) A tak serio to jak testy jakie rezultaty itd itp jakieś hamowanie? Pozatym zaloz jakies ludzie sprezyny bo auto mocno za nisko 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości