Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez noxes » 4 lip 2011, 23:08

to teraz nam pokaż co zrobiłeś z dolotem;)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Dawidoski » 4 lip 2011, 23:14

MOMENT Obrotowy 224.5 przy 1199 Rpm

To jest jakiś żart :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez DamianMX6 » 5 lip 2011, 00:12

Obrazek no to ja wymiękam bo w KLu jest tylko 212Nm i to przy 4500rpm <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez onyx » 5 lip 2011, 00:39

Dawidoski napisał(a):
MOMENT Obrotowy 224.5 przy 1199 Rpm

To jest jakiś żart :P


hahaha zmień hamownie, albo Panów hamownisiów ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez onyx » 5 lip 2011, 00:46

MOMENT Obrotowy 224.5 przy 1199 Rpm




btw, źle dobrali przełożenie i odcinkę – zakres obr. dla diesel'a ;) stad ten moment tak nisko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 01:44

znaczy sie ciagnie ostro ale zapomnialem dodac ze EGR odlaczony a zdjecia dolotu jutro jak go zrobie. test byl robiony 2 razy sprawdzali ustawienia wszystko ok ale to max moment:) na wykresie wszystko ladnie pokazane . dolot seria do przeplywomierza pozniej od przeplywomierza zwyzka z 70 na 76 rure stozek zamontowany w prawym dolnym rogu(patrzac z przodu auta) wrzuce zdjecia jutro a tu z hamowni Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 02:02

zapomnialem dodac Paliwo vpower sheel racing to kurest..wo 100 okt? jakos tak ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 02:24

http://www.youtube.com/watch?v=fpgmiBxEt5o
wyzej link youtube dzwieku stozka w fabrycznym wydechu naprawde fabryczny . nagrywane przy otwartych oknach. autko rozpedzanie tylko na 2 biegu od 0do 80. nie moglem zmienic biegu i nagrywac oraz popierd. przez miasto 120:) z palcem zabandazowanym <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Lukas007 » 5 lip 2011, 06:08

Nie sadzisz, ze to troche dzwine, ze moment zwiekszyl sie o ... 2500% wzgledem mocy, bedac z fizycznego punktu widzenia jej pochodna ?? ... podjedz na normalna hamownie, gdzie potrafia dobrac przelozenia i bedziesz mial miarodajny wynik – teraz to jedna wielka bajka nad ktora szkoda dyskutowac. Co do przyspieszenia to postaraj sie zrobic film na ktorym widac zegary, wtedy bedzie mozna cos ocenic. Autko ladne, silnik wbrew pozorom tez daje cos z siebie wycisnac, ale niestety szykuj sie na wieksze wydatki niz 100-200zl na modernizacje dolotu ...

Pozdrawiam
Lukasz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 11:48

dolot 300 zl :) izolacje termiczne drobna zabawa w komorze silnika z owiewem powietrza itp td. co do momentu to wiesz to byl moj 1 test na hamowni wiec sie nie znam pokazuje to co dostalem :) a co do filmiku przyspieszenia to jak znajde pasarzera to nagram wraz ze stoperem bo telefon i youtube czasy potrafia zwolnic badz przyspieszyc o 1-2 s ;] zdjecie dolotu jutro pokaze mi nie chodzilo o MOC ANI MOMENT ale zakladajac stozek spodziewialem sie efektu akustycznego i taki uzyskalem na tym mi zalezalo :) jak bym chcial moc i moment to bym bral 2.5 v6 ^_^ i na taki wlasnie poluje :P Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez piwo » 5 lip 2011, 13:12

moment przy aktualnych obrotach = moc x 7000/ aktualne obroty
M (przy 1500obrotow)= 45x7000/1500KM= 210nm
czyli wszystko sie zgadza.moc odpowiad momentowi.po p[rostu ktos wpisal zleprzelozenia skrzyni biegow najprawdopodobniej (wystarczy zobaczyc gdzie jest odcinka -5500 obrotow).jesli by moment wlasnie pomnozyc przez 5500 i podzielic przez wlasciwa nie wiem powiedzmy 6500 to juz wyjdzie mooment wlasciwy kolo 186nm
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 14:20

to czyli co mam prawo isc i sie reklamowac ? o niewlasciwe zmierzenie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez onyx » 5 lip 2011, 14:25

piwo napisał(a):moment przy aktualnych obrotach = moc x 7000/ aktualne obroty
M (przy 1500obrotow)= 45x7000/1500KM= 210nm
czyli wszystko sie zgadza.moc odpowiad momentowi.po p[rostu ktos wpisal zleprzelozenia skrzyni biegow najprawdopodobniej (wystarczy zobaczyc gdzie jest odcinka -5500 obrotow).jesli by moment wlasnie pomnozyc przez 5500 i podzielic przez wlasciwa nie wiem powiedzmy 6500 to juz wyjdzie mooment wlasciwy kolo 186nm

onyx napisał(a):
MOMENT Obrotowy 224.5 przy 1199 Rpm




btw, źle dobrali przełożenie i odcinkę – zakres obr. dla diesel'a ;) stad ten moment tak nisko


Przeciez to juz napisalem troche wyzej :P

szumki44 napisał(a):to czyli co mam prawo isc i sie reklamowac ? o niewlasciwe zmierzenie ?


Jak najbardziej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 17:57

ok jutro podskocze do nich i zareklamuje niech mi tym razem poprawnie wyliczy :) bo ten test jest praktycznie nic nie wart <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 20:40

Uklad dolotowy :) jeszcze w budowie ale tak usytulowany. jutro kontowniki do zamocowania przeplywomierza oraz reszty zeby mialo rece i nogi . Jedyna wada jaka zauwazylem na dzien dobry to to ze te orurowanie strasznie sie nagrzewa . Stozek zimny a dolot goracy wiec dalej bede walczyc nad oslona termiczna.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 21:03

A tu filmik przyspieszenia. nie mialem jak wiec przykleilem telefon do kierownicy hahaha przyspieszenie od 0 do 120. pozniej mozna troche filmiku pominac do momentu 1:35 bo wtedy zaczynam przyspieszac od 50 do 100 na 4biegu Pedal Gazu do oporu. ocencie uzytkownicy 2.0 jak to smiga bo ja nie mam porownania:) Teoretycznie jak bym nie przeciagnol go 2x to by zszedl ponizej 9. "TEORETYCZNIE" bo nie mialem stopera wg Youtube i tel Szajsunga avila wychodzi ok 9s.
http://www.youtube.com/watch?v=ELIrKRQc ... ll&list=WL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 5 lip 2011, 22:24

Fajne buty :D Jak na moje oko to przyspieszenie jest bardzo dobre :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 5 lip 2011, 22:40

masz :) nie wycinalem ani nie przerabialem filmiku chciaelm pokazac od 0-100 oraz 50-100 na 4 biegu zeby moment wykorzystac NM.. a co do butow jak juz to Obrazek skehers usa :) cena 129 usd opinia ? po 8 dniach uzytkowania w usa byly idealne po 10 dniu (2 dni w polsce) podeszwy sie rozeszly :D normalnie smialem sie do upadlego ze nawet chodniki mamy dziurawe i buty sie psuja nawet :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez piwo » 6 lip 2011, 07:19

kolo 7 do setki i 11 do 120.bardzo dobre czasy jak na ta moc.gratulacje.jest mega dobrze.masz seryjne opony?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez szumki44 » 6 lip 2011, 14:12

"piwo" jak wspomnialem nie ma sie co sugerowac czasami z filmikow bo nie sa 100% wiarygodne trzeba stoper miec :) ale ogolnie lepiej sie zbiera niz na seryjnym dolocie. jest odczowalna roznica. a co do opon to nadal na 14'calach 195/65 zimowki :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy