
Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
Noooo panie, to już wyjechał z garażu? Nareszcie
Jak zobaczyłem te graty i kilometry kabli to mi się w głowie zakręciło, ale jak widać odpowiedni człowiek się za to zabrał
Super, że już jeździ
Są jakieś silnikowe problemy czy wszystko cacy?


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Był mały problem z wtryskiwaczem na 2 cylindrze- odmówił współpracy co z Maliniakiem w sobotę zdiagnozowaliśmy, a tak to wszystko cacy, pracuje równo i już cicho, bo na początku hydropopychacze dzwoniły ( były myte i czyszczone) dlatego musiały się napełnić olejem.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr delikatnie i do 3500 obrotów i nie daj sie nikomu podpuścic na światłach – bynajmniej na razie 
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Miałem chęć już wyjeżdżając z garażu wprowadzić silnik w odcinkę tak profilaktycznie żeby wiedział kto rządzi ale się powstrzymałem 

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Tak z obrotami z fs-fp na v6 jest duzo zabawy bo i tak nie działają prawidłowo. Zegary z V6 musisz przymierzyć ! pamiętaj jest kilka wersji więc dopasować musisz z czego wiem masz 3 szanse
( 3 typy zegarów) niby niczym się nie różnią ale przekłamania na km bądź rpm oraz diodach informacyjnych. Ps z Automatu nie podejdzie wg
Piotr89 napisał(a):Był mały problem z wtryskiwaczem na 2 cylindrze- odmówił współpracy co z Maliniakiem w sobotę zdiagnozowaliśmy, a tak to wszystko cacy, pracuje równo i już cicho, bo na początku hydropopychacze dzwoniły ( były myte i czyszczone) dlatego musiały się napełnić olejem.
Czyli prawie bezproblemowo
Dobrze Daro gada, tyle roboty, a w parę sekund może się pójść wszystko je... także schowaj swoje zapędy przywódcze (nie mylić z "przy wódce", ale to w PoznaniuDARO MAZDA 323 napisał(a):Piotr delikatnie i do 3500 obrotów i nie daj sie nikomu podpuścic na światłach – bynajmniej na raziePiotr89 napisał(a):Miałem chęć już wyjeżdżając z garażu wprowadzić silnik w odcinkę tak profilaktycznie żeby wiedział kto rządzi ale się powstrzymałem

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Każdy z wymienionych włożył małą lub większą cegiełkę w ten projekt i to się liczy za co jeszcze raz wielkie dzięki
Z newsów jutro przegub uszczelniacz półosi dolewka 75w90 i uszczelka wydechu. Profilaktycznie wymienię łożysko podpory i dokładnie obejrzę przegub wewnętrzny.
Potem zabawa z licznikiem ktory oszukuje. Ale to chyba odłożę. Będę delikatniej jeździł.
W następnej kolejności lampy i xenon z a8.
Zaciski m6 już się malują. Zbieramy zatem graty do zacisków, dodatkowo przewody hamulcowe elastyczne i twarde, sportowy płyn hamulcowy, rozpórka. Polerka i wosk a na koniec jezeli czas pozwoli przed zlotem to oliwa albo już w samym Poznaniu.
Montaż kompletnej elektryki szyb, nabicie klimy, cb-radio i może halogeny zamiast gejlordów i dokładki GT to takie ciche plany. Może się uda...

Z newsów jutro przegub uszczelniacz półosi dolewka 75w90 i uszczelka wydechu. Profilaktycznie wymienię łożysko podpory i dokładnie obejrzę przegub wewnętrzny.
Potem zabawa z licznikiem ktory oszukuje. Ale to chyba odłożę. Będę delikatniej jeździł.
W następnej kolejności lampy i xenon z a8.
Zaciski m6 już się malują. Zbieramy zatem graty do zacisków, dodatkowo przewody hamulcowe elastyczne i twarde, sportowy płyn hamulcowy, rozpórka. Polerka i wosk a na koniec jezeli czas pozwoli przed zlotem to oliwa albo już w samym Poznaniu.
Montaż kompletnej elektryki szyb, nabicie klimy, cb-radio i może halogeny zamiast gejlordów i dokładki GT to takie ciche plany. Może się uda...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Tez tak mi się wydaje. No kto jak nie ja ma to zrobić. Mamy dwa tygodnie
Propos czy 1kkm czy bardziej 1.5kkm docierać delikatnie i wymieniać olej. Jest zalane valvo vr 5w50 czy lać to samo czy 5w30 też valvo?

Propos czy 1kkm czy bardziej 1.5kkm docierać delikatnie i wymieniać olej. Jest zalane valvo vr 5w50 czy lać to samo czy 5w30 też valvo?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
PO 500 km radzilbym nieco go pokrecic wyzej ,zeby sie jednak to dotrało
a po 1kkm zrzucic olej
Na TP 5w30 slaby moglby byc
Jeszcze w tym piecyku przy 25-30C jak bedzie to zrobi sie woda 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Z olejem Ci nie pomogę niestety i z pomocy to tylko piwo Ci przyniosłem, ale tak jak Rafał pisze, zostały pierdoły do zrobienia. Auto chodzi, jeździ, teraz tylko dopieścić. Olej raczej zlej przed zlotem i zalej nowy żeby te wszystkie piłki i reszta syfu wyleciała z silnika

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Co do oleju. Ja latam na CASTROL EDGE TITANIUM FST 10W60 i często kręcę obrotami za czerwone pole ^_^ i chodzi dobrze. Cena trochę spora ale warto po "dotarciu" jak już na taki zmienić.
Hmm my z Maliniakiem na 1 jedzie po wyjechaniu z garażu dawaliśmy w palniki
tak że po 3 km nadkole wypadło
i myśleliśmy że V-łka poszła się jeb....
A tak to przez 700 km docierania go wlałem 4 litry oleju bo tyle mi "spalił" na trasie do domu
( uszczelka pod pokrywa zaworów wywalała olej ciurkiem
) kto by widział. Małe niedopracowanie
Na spokojnie bujaj się a później w palnik ! żeby było widać co do wymiany
Hmm my z Maliniakiem na 1 jedzie po wyjechaniu z garażu dawaliśmy w palniki

A tak to przez 700 km docierania go wlałem 4 litry oleju bo tyle mi "spalił" na trasie do domu
Na spokojnie bujaj się a później w palnik ! żeby było widać co do wymiany
Prawie 500km już zrobione.
Bez większych niespodziewanek, zaczynamy kolejne 500-700km ostrzejszej docierki.
Przyciśnięte raz pod czerwone pole na przekłamującym obrotomierzu dało odczuć na plecach że stadko klaczy pod maską jest całkiem spore i dobrze karmione
Napędy poprawione- Dzięki Maliniak
Do zlotu niespełna tydzień, a do zrobienia zostało:
– usuniecie kilku rdzawek i zaprawki, jak się nie wyrobię, na masce zagości stanik, czy jak kto woli kalesony
– montaż wydechu końcowego z kwasówki Fujitsubo- dzięki Maliniak
– sprawdzenie vrisów
– montaż rozpórki przód- narazie czekamy na nią
-wymiana przewodów hamulcowych stalowych na miedziane tylnych
– wymiana elastycznych przewodów
– montaż przednich zacisków od M6 GG 283mm
– wyważenie i montaż Białych Riali
– wymiana licznika/ obrotomierza bo oszukuje
– regulacja zapłonu, za bardzo wyprzedzony
– przeniesienie aku w docelowe miejsce
– montaż nowych klem ołowianych
– przeniesienie układu dolotowego "na wierzch"
– malowanie i klejenie lamp przednich + xenon
– ciemnienie kierunków przód
– może montaż halogenów przód
– może montaż pakietu GT
-wymiana oleju po 1000km na Valvo 5w50
– czyszczenie środka
– uruchomienie klaksonu- bo niestety nie działa
– wyprostowanie kierownicy bo źle osadzona jest
– polerka nadwozia i twardy wosk
– montaż CB radia- Misiaczki będą mnie dobrze słyszeć
– ogólne sprawdzenie wszystkich szczegółów i drobiazgów
– może uruchomienie klimy
Także ten ... tego... idę się brać bo wstyd takim autem przyjeżdżać
Bez większych niespodziewanek, zaczynamy kolejne 500-700km ostrzejszej docierki.
Przyciśnięte raz pod czerwone pole na przekłamującym obrotomierzu dało odczuć na plecach że stadko klaczy pod maską jest całkiem spore i dobrze karmione



Napędy poprawione- Dzięki Maliniak



Do zlotu niespełna tydzień, a do zrobienia zostało:
– usuniecie kilku rdzawek i zaprawki, jak się nie wyrobię, na masce zagości stanik, czy jak kto woli kalesony
– montaż wydechu końcowego z kwasówki Fujitsubo- dzięki Maliniak

– sprawdzenie vrisów
– montaż rozpórki przód- narazie czekamy na nią
-wymiana przewodów hamulcowych stalowych na miedziane tylnych
– wymiana elastycznych przewodów
– montaż przednich zacisków od M6 GG 283mm
– wyważenie i montaż Białych Riali
– wymiana licznika/ obrotomierza bo oszukuje
– regulacja zapłonu, za bardzo wyprzedzony
– przeniesienie aku w docelowe miejsce
– montaż nowych klem ołowianych
– przeniesienie układu dolotowego "na wierzch"
– malowanie i klejenie lamp przednich + xenon
– ciemnienie kierunków przód
– może montaż halogenów przód
– może montaż pakietu GT
-wymiana oleju po 1000km na Valvo 5w50
– czyszczenie środka
– uruchomienie klaksonu- bo niestety nie działa
– wyprostowanie kierownicy bo źle osadzona jest
– polerka nadwozia i twardy wosk
– montaż CB radia- Misiaczki będą mnie dobrze słyszeć

– ogólne sprawdzenie wszystkich szczegółów i drobiazgów
– może uruchomienie klimy
Także ten ... tego... idę się brać bo wstyd takim autem przyjeżdżać

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Wielkie graty. Nie moge sie doczekac jak zobacze tego potwora na zywo.
licze na mini sesje 2 czerwonych GE
licze na mini sesje 2 czerwonych GE
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Ja to chcę zobaczyć jak to teraz wygląda i porównać z tym co było
Będziesz miał prawy fotel zamontowany w Poznaniu? 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
No niespodziewałem się że moja poczciwa Maździna zmieni się w takiego wymiatacza. Co do oleju – popytaj Adriana z Carspeedu, bo on teraz ma na topie oleje japońskie ENEOS. Nie są tanie,a le efekt jest – ja do Premacy wlałem to co mi polecił i jestem zadowolony – silnik pracuje ciszej i równiej. Może i do tej V-ki coś dopasuje. Muszę kiedyś zobaczyć to co stworzyłeś
.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 10 lis 2007, 16:17
- Posty: 130
- Skąd: Łaziska k/Opola Lubelskiego
- Auto: Jest: M3 BM 2016 sedan; Premacy RF4 2002; Tribute 2.0 2004, było: 626 GE 1.8 94r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości