Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez chmielu_KL » 8 mar 2016, 16:52

Springi powinny się ułożyć.
Mi już ładnie siadły, ale tył jakoś nie bardzo :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez risto77 » 8 mar 2016, 17:11

Wrzuć 2 worki ziemniaków... hahaha
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Barthek » 8 mar 2016, 23:19

jedrzej07 napisał(a):No ładnie to wyszło. Pokaż jak wygląda wydech od dołu :>
W zderzaku tylko wycinałeś trochę miejsce na drugą rurę czy coś jeszcze tam więcej modziłeś?

Tak, w zderzaku została wycięta symetryczna dziura jak po drugiej stronie.
Fotkę zrobię przy okazji dla potomności.

risto77 napisał(a):Kurza twarz. Ale połysk, zazdroszczę :>
Rzeczywiście trochę wysoko stoi.

Połysku to jeszcze nie ma, światło korzystnie padło ;)
Temat wgniotek przesunie się o tydzień to i detailing musi chwilę zaczekać.

D@m$on napisał(a):Lalka:) jeszcze lampy z białymi kierunami:p

Powiem Ci, że ciągle mam mieszane uczucia co do białych – mam wrażenie, że go postarzają.

risto77 napisał(a):Zrób czerwone ;) jak u mnie

Ale, że jak? :) Pewnie dużo z tym roboty?

chmielu_KL napisał(a):Springi powinny się ułożyć.
Mi już ładnie siadły, ale tył jakoś nie bardzo :(

Długo to trwało? Na razie przejechałem 250km więc pewnie za mało ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez risto77 » 8 mar 2016, 23:27

Max 30 min. A efekt ?? Mam takie jako jedyny. Na razie :D
PS.
Jeśli naprawdę Jesteś na to gotów to Pisz PW.
Ostatnio edytowano 8 mar 2016, 23:28 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Barthek » 8 mar 2016, 23:28

:> jest opis u Ciebie w temacie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez chmielu_KL » 8 mar 2016, 23:37

Jakoś po dobrych 300-350 km siadły zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Nadal mnie zastanawia ten tył czemu tak <dupa> owato wyszło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez risto77 » 8 mar 2016, 23:38

Na 13 stronie u mnie dobrze to widać. Lakierowane sprayem do lamp za 15PLN.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Barthek » 9 mar 2016, 14:27

Dzięki za wskazówkę, przemyślę – choć w Xedzie chcę zachować jak najwięcej oryginalnych
części w jak najlepszym stanie – co przeczy jednak kilku poczynionym modyfikacjom ;P

Dopisano 09 mar 2016 21:17:

Ps. Ktoś wie jak zmienić guzik od ręcznego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Barthek » 21 mar 2016, 19:11

Help – potrzebuję Waszej pomocy.
Po wymianie filtra paliwa przez mechanika auto ciężko pali i nierówno pracuje.
Sprawdziłem wszystkie wtyczki i podciśnienia, ale wszystko jest na miejscu.
Nagrałem filmik z kodami błędów – pomożecie w diagnozie i interpretacji?
Wydaje mi się, że wyskoczyły błędy 12, 11 i 14 – tylko, że w dziwnej kolejności...
12 – to czujnik TPS, 14 to czujnik ciśnienia (ale jakiego) i gdzie on się znajduje?
11 – nie ma takiego czegoś podobno... czy źle je odczytuję?

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez krzysek71 » 22 mar 2016, 00:10

Skasuj błędy pojeźdzji i jeszcze raz odczytaj a tak swoją drogą zgodnie z przepływem paliwa założył nowy filtr pytam bo i takie przypadki znam no i zobacz czy z pod opasek nie sączy się paliwo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Barthek » 22 mar 2016, 07:57

Skasowałem, pojeździłem i to samo. Filtra nie da się założyć odwrotnie, paliwa też nie czuć. Silnikiem szarpie i faluja obroty aż przygasa na wolnych. O dziwo moc i przyspieszenie sa w normie, tylko na wolnych obrotach cos nie halo. Dziś jadę na poprawkę...macie jeszcze jakieś pomysły?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez risto77 » 22 mar 2016, 08:48

Przepustnica i krokowiec czysty?
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez jedrzej07 » 22 mar 2016, 08:52

Tak nagle by się nie zabrudziły i w jednej chwili nie pojawiłyby się problemy, chociaż i to warto przy okazji sprawdzić. Ale popatrzyłbym jeszcze raz dokładnie na podciśnienia i wszelkie kostki, może jest nie dociśnięta kostka przepływki albo jakaś inna (też miałem taką sytuację, że kostka niby była założona ale nie dociśnięta i na wolnych obrotach się różne dziwne rzeczy działy, i na wyższych też)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Barthek » 22 mar 2016, 10:28

Dzięki wszystkim za pomoc, po lekturze schematów i zdjęć silnika okazało się że jednak trzy podciśnienia mechanik pozamieniał – te przy filtrze powietrza i przy zaworku pod przepustnicą. Teraz śmiga aż miło <jupi> tylko muszę upewnić się i sprawdzić błędy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez jedrzej07 » 22 mar 2016, 10:31

<spoko> a jednak <oczko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez krzysek71 » 22 mar 2016, 11:32

Kurde a po co on to wypinał żeby wymienić filtr paliwa ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez jedrzej07 » 22 mar 2016, 11:36

Ja właśnie dlatego przestałem oddawać auto mechanikom i co mogę to robię sam <spoko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez risto77 » 22 mar 2016, 12:21

Odpioł, bo jak miał się dostać do filtra paliwa ??
A że pamięć juz nie ta, to zapomniał jak było wpięte hahaha
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez krzysek71 » 22 mar 2016, 13:58

jedrzej07 napisał(a):Ja właśnie dlatego przestałem oddawać auto mechanikom i co mogę to robię sam <spoko>
No i to jest podejście <spoko>u mnie tylko lakiernik ma robotę i to tylko samo lakierowanie bez szpachlowania i przygotowania pod lakier mechanikę ogarniam sam . A jak miał się dostać w bardzo prosty sposób wyciągnąć obudowę filtra powietrza w którym idzie tylko jedne podciśnienie nie licząc elektrozaworu od regulatora ciśnienia paliwa który jest przykręcony na jedną śrubkę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Barthek » 22 mar 2016, 21:39

Właśnie tu był pies pogrzebany, jeśli odpowiednio przewody się ułożą to można je spokojnie zamienić.
Też sam bym to zrobił, ale do wymiany miałem termostat i chciałem zmienić płyn a nie mam kanału.
Wymiana filtra była przy okazji, mam znowu nauczkę żeby jednak wszystko robić samemu :)
W nagrodę za zaangażowanie macie kilka fotek :
Tu z wymiany filtra paliwa :| – a na serio to mała modyfikacja plecionki wydechu.
1.jpg


A tutaj fotki z młodszym bratem, codziennie dzielnie wozi mnie do pracy.
Jest cichy, wygodny, dobrze się prowadzi, mało pali, rdzewieje i jest nudny :P
2.jpg

3.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy