Mazda Xedos 6 CA KL '97 CZARNA MENDA!!

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez DamianSzatan666 » 1 maja 2012, 11:09

Przed wczoraj mazda nie chciała odpalić. Gdy odpaliła podczas jazdy chodzi bardzo niepłynnie.
I tu moje pytanie-gdzie znajduje się wpinka do komputera?? czy jest on wgl w tym modelu??

No i druga sprawa, moja Madzia ma focha na gaz... nie pracuje na nim, tylko PB:( na co mnie jakoś nie stać zbyt bardzo...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez JKK » 1 maja 2012, 11:52

LPG + V6 = śmierć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 12:24
Posty: 165
Skąd: N.n.N
Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez sewa » 1 maja 2012, 12:39

JKK napisał(a):LPG + V6 =

zło
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez sylwo » 1 maja 2012, 12:57

JKK napisał(a):LPG + V6 =

40% oszczędności i 60% ekologii :P

DamianSzatan666 napisał(a):gdzie znajduje się wpinka do komputera??

Pod maską jest gniazdo DIAGNOSE a komp masz pod radiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DamianSzatan666 » 1 maja 2012, 22:20

sylwo napisał(a):40% oszczędności i 60% ekologii :P

Pod maską jest gniazdo DIAGNOSE a komp masz pod radiem.


No właśnie o to chodzi że jest oszczędność. I tak ograniczyłem jazdę. Golfikiem przez rok zrobiłem około 60kkm, tym może zrobię między 25-30kkm...


A nie wiesz jaka wtyczka jest?? ta normalna czy japońska??

I jeszcze jedno- sylwo, Ty masz zwykłą czy sekwencję?? gdzie masz parownik??


Dla przeciwników LPG- czy tylko PB o ON nadają się do "lania" w zbiornik?? LPG czy CNG a teraz nawet wodór również się nadają, a jeśli zarabiasz tyle że stać Cię na paliwo ponad 5.90(po tyle dziś tankowałem 95) to może zakup sobie samolot??-bez urazu, oczywiście:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Dominator » 1 maja 2012, 22:30

Jeśli komponenty inst lpg są ok, to odpowiednia regulacja i bedzie miotało Tobą tak, jak masz w nicku :D LPG jest spoko <spoko>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez DamianSzatan666 » 1 maja 2012, 22:45

Do przedwczoraj było dobrze, nie chciała mi odpalić, myślałem że coś ze świecami, wyciągnąłem fajki, no niby dobrze, doszedłem do wniosku że automat ale jak odpaliłem to nie pracował równo. Zauważyłem też że wokół 1,2,3 i 6 świecy jest olej, wyciągnąłem go i jakoś było. muliło na gazie bo się kończył, podjechałem na stacje na PB, zatankowałem najpierw 18l, nie chciał jechać,pomyślałem że małe ciśnienie(głupi ja), podjechałem jeszcze raz i za 20 zalałem no i tak worze dodatkowy ciężar. Gadałem z panny wujem który zajmuje się mechanikom i powiedział że może bezpiecznik się spalił od gazu. Tyle że parownik mam od spodu i muszę kanał wychaczyć...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez sylwo » 2 maja 2012, 10:00

Sekwencja (tylko i wyłącznie!)
DamianSzatan666 napisał(a):A nie wiesz jaka wtyczka jest?? ta normalna czy japońska??

Obrazek

A tu parownik:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DamianSzatan666 » 2 maja 2012, 12:41

U mnie jest zwykły założony. Ale chyba w te wakacje wyleci i coś nowszego sie wsadzi.
U mnie parownik jest tak jakby pod filtrem powietrza, ale pewien nie jestem. Dzięki za fotki. Idę zobaczyć czy u mnie też coś takie go jest...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez sylwo » 2 maja 2012, 13:01

Może to się przyda : viewtopic.php?f=116&t=99250
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DamianSzatan666 » 3 maja 2012, 18:34

Obrazek

Fotka z innego temutu, interesuje mnie wymiana tej "podkowy" która znajduje się z lewej strony lewego białego kółka. Czy ona jest na stałe czy jak??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez sylwo » 4 maja 2012, 10:11

Jeśli chodzi Ci o sygnał dźwiękowy to bardzo łatwo się go wyciąga. Z tego co pamiętam wystarczy zdjąć plastik kryjący chłodnice, odkręcić dwie śruby (10) i jeszcze jakiś kabelek rozpiąć i już <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DamianSzatan666 » 4 maja 2012, 20:25

nie, nie chodzi mi o sygnał tylko o tą rureczkę w kształcie "u" która znajduje sie tuż przy chłodnicy właśnie obok sygnału.
Ostatnio edytowano 12 maja 2012, 22:34 przez DamianSzatan666, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez DamianSzatan666 » 12 maja 2012, 22:33

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez MichałB » 12 maja 2012, 23:02

ten stożek jest nie polecany u nas na forum, zasysa cieple powietrze spod maski.
najlepszy będzie air box/cda chyba tak się to nazywa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez Piotr_ » 13 maja 2012, 00:08

DamianSzatan666 napisał(a):co o tym myślicie
http://moto.allegro.pl/mazda-xedos-6-kf ... 73594.html


ja miałem dolot wyprowadzony podobnie i jak się rozgrzał to strasznie muliło :| najlepiej jak wyprowadzisz dolot pod akumulator wtedy nie ma żadnego mulenia na ciepłym silniku i spadku mocy.polecałbym jeszcze wyciąć kata jak robisz dolot <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DamianSzatan666 » 13 maja 2012, 00:22

czyli że ten od spodu jest lepszy?? A jakby dolot do stożka dorobić??
albo dodatkowo jakąś małą chłodnicę powietrza (intercooler) tak jak przy turbinkach?? Miałem coś takie do golfa przez kilka dni. Dorwałem chłodnicę niewielkich wymiarów, zamontowałem z przodu i do filtra... Tylko to był taki mały eksperyment, ale czy dodało kucy czy momentu to nie wiem :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Piotr_ » 13 maja 2012, 01:16

kucy i momentu to doda tobie dolot i wydech z prawdziwego zdarzenia ale jest to wzrost ok 3-5 % i na pewno więcej nie jesteś w stanie uzyskać <głaszcze> jak chcesz więcej mocy to zrób kapitalkę i wstaw sportowe wałki np od świątka i moc wzrośnie nawet 30 % to prawie kl-ze będzie :P .
ja mogę tobie powiedzieć że po wstawieniu dolotu nie ma na pewno wzrostu mocy,może trochę lepiej się wkręca ale wyciąłem kata jeszcze i poprawiło to wydech na pewno trochę.
KF jest ciężkim silnikiem do modów i nie za wiele idzie z nim zrobić chyba że dysponujesz dość dużym budżetem.same wałki to koszt co najmniej 4 tyś do tego remont u mechaniora kolejne 5tyś to wychodzi ok 10tyś za 190ps :)
ale się rozpisałem,chyba poszedłem po bandzie :P :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DamianSzatan666 » 13 maja 2012, 01:35

nie no, a w razie w wszystko idzie na złom bo nie opłaca się naprawiać. Wpakowałem dość sporo kasy w mk3, ogólnie mechanika i co, dostałem kilka groszy więcej. ponad 3 w plecy. a jeśli mówimy o takich kosztach to nie wiem czy to się mieści, czy nie lepiej 2.3 millera zamontować...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Piotr_ » 13 maja 2012, 09:58

DamianSzatan666 napisał(a):czy nie lepiej 2.3 millera zamontować...


nie ma szans na taki zabieg.za mała komora pod ten motor <nie>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy