Mazda 626 GE FP 95r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Gandol » 21 sie 2017, 20:14

Eklerek323f napisał(a):2 tygodnie bez wnetrza jezdzilem jak sie suszyło :D u mnie tubka kleju i uzupelnienie braków wystarczyło <spoko>


Zajrzę do tego pewnie w weekend o ile starczy czasu bo jadę po fotele :P Ale jestem dobrych myśli bo to wychodzi tylko przy naprawdę mocnych ulewach :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Adoz » 21 sie 2017, 22:59

W mojej GE kiedyś tak było że przez nawiew leciała woda miałem zapchany kanalik odpływowy. Wiesz możesz miećlekko przytkany i dlatego leci tylko przy dużych ulewach bo się przelewa na wszelki wypadek możesz przepchać no ale u mnie było właśnie mokro bardziej w ,,głębi". Fotele jakie kupiłeś ? ori ? Jak nie spodobają sie te po której jedziesz to mam fotele do GE welurki z wersji 2.5 v6
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 518 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 01:02

Też kanaliki na pewno sprawdzę ;) co do foteli to jade po nie w sobote i już jestem dogadany żeby je kupić :p Myślę, że sprzedawca jest uczciwy więc nie będzie przeciw wskazań żeby je kupić, a zwłaszcza że to zakupy przez forum :D tak wyglądaja, też od 626 2.5 ale szczerze powiedziawszy to takich nie widziałem jeszcze a kierowcy dodatkowo jest sterowany elektrycznie a tego to już wcale w 626 nie widziałem <serduszka>
DSC_0476.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez Eklerek323f » 22 sie 2017, 01:20

Gandol napisał(a):tego to już wcale w 626 nie widziałem

Vki chyba wszystkie miały <oczko> chmielu ma w czarnej skórze ja w szarej :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 01:39

No właśnie u Chmiela widziałem skóry i mega ładnie to wygląda ale jak dla mnie nie praktyczne :/ w zime ziębi a w lato zbyt gorące dlatego wole material :p ale elektrycznego sterowania chyba Chmielu nie ma, chyba że się nie chwalił :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 22 sie 2017, 06:26

Jak się ma grzanie <dupa> to zima mi nie straszna, a latem tylko parzy jak skóra w słońcu będzie na kilka minut :D
Sterowanie elektryczne posiadam :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1841 (8/19)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 06:48

Zanim się nagrzeje to też trochę mija :p Tak czy siak wolę materiał :p ooo to się nie chwaliłeś albo nie doczytałem :D na obu fotelach czy na jednym? :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 22 sie 2017, 06:50

Tylko kierowcy, nie spotkałem się z tym bym w 626 był sterowany el. fotel pasażera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1841 (8/19)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Biniu » 22 sie 2017, 06:59

Gandol napisał(a):No właśnie u Chmiela widziałem skóry i mega ładnie to wygląda ale jak dla mnie nie praktyczne :/ w zime ziębi a w lato zbyt gorące dlatego wole material :p ale elektrycznego sterowania chyba Chmielu nie ma, chyba że się nie chwalił :D


To takie typowe stereotypy na temat skóry w aucie. U siebie nie zauważam ani jednego ani drugiego.

Za to łatwość utrzymania skóry w czystości to sprawa nie do przecenienia
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Adoz » 22 sie 2017, 10:32

Identyczne fotele mam :] swego czasu ogłaszałem się na forum że oddam za bezcen :p Moje też sterowane elektrycznie ale wymieniłem je na jasną skórę :D
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 518 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 11:46

Biniu777 napisał(a):To takie typowe stereotypy na temat skóry w aucie. U siebie nie zauważam ani jednego ani drugiego.

Za to łatwość utrzymania skóry w czystości to sprawa nie do przecenienia


To raczej nie stereotyp a moje prywatne zdanie :p Mieszkam w bloku i nie mam garażu ani nic takiego więc nawet mając zwykły materiał to po połowie dnia na słońcu ciężko mi wsiadać do auta bo tak parzy :(

Dopisano 22 sie 2017, 11:50:

Adoz napisał(a):Identyczne fotele mam :] swego czasu ogłaszałem się na forum że oddam za bezcen :p Moje też sterowane elektrycznie ale wymieniłem je na jasną skórę :D


No niestety szkoda, że nie wiedziałem :( Ale też w sumie dopiero teraz mogę sobie pozwolić na jakieś większe wydatki na auto bo wcześniej chodziłem do szkoły to ciężko było cokolwiek kupić :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez dj4xm » 22 sie 2017, 15:02

Podziwiam i podziwiam i...zazdroszczę trochę :(
Co prawda mam GF, ale też 1.8 90km i pytanie czy dużo takie 17" spowolniły 1.8 i magiczne 90km? (chyba, że nie zauważyłem wątku o swapie, ale czytałem od początku dzisiaj i nie zauważyłem, jeśli był to przepraszam)
i czy zawiecha obniżona strasznie telepie? Mieszkam na zadupiu dziurawym także boję się, że będę co pół roku wymieniał wszystko ;/
Ewentualnie może głupie pytanie, ale może same 17" bez obniżania by były ok? Nie chcę żeby mnie z tego forum wyrzucili za takie coś xD żarcik

Ale Twoja Magda wygląda pięknie no i widać ogrom prac!
Pozdrawiam z Konina ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 19:24
Posty: 260 (88/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 15:33

dj4xm napisał(a):Podziwiam i podziwiam i...zazdroszczę trochę :(
Co prawda mam GF, ale też 1.8 90km i pytanie czy dużo takie 17" spowolniły 1.8 i magiczne 90km? (chyba, że nie zauważyłem wątku o swapie, ale czytałem od początku dzisiaj i nie zauważyłem, jeśli był to przepraszam)
i czy zawiecha obniżona strasznie telepie? Mieszkam na zadupiu dziurawym także boję się, że będę co pół roku wymieniał wszystko ;/
Ale Twoja Magda wygląda pięknie!
Pozdrawiam z Konina ;–)


Dzięki wielkie za miłe słowa <spoko> Swapu nie było i raczej nie będzie bo jak już swapować to tylko 2.5 v6 :P Ale ja bardziej zastanawiam się nad zakuciem i założeniem kompresora <serduszka> Niestety jest to już grubszy wydatek więc na pewno zanim bym go realizował to trochę czasu upłynie ale wydaje mi się to lepsza opcją niż swap KL'a i jeszcze nie daj boże jego remont <nie powiem> No i na pewno ciekawsza <czarodziej> Zobaczymy co czas pokaże, póki co to chcę ja doprowadzić lakierniczo do ładu no i oczywiście parę pobocznych rzeczy się znajdzie :P Ogólnie to chodziło mi po głowie żeby zmienić autko ale patrząc ile włożyłem w nią pracy, nie ma opcji żeby mi się pieniądze zwróciły i jeszcze jak sobie pomyśle, że ktoś miałby zajechać już coraz rzadziej spotykane auto to po prostu szkoda więc raczej zostanie :) Co do felg i "gleby" to na 17- tkach jest o wiele większy komfort jeżdżąc po normalnych drogach i lepiej trzyma się w zakrętach ale niestety trzeba uważać na dziury no i przyspiesza też minimalnie gorzej ale żeby to była jakaś przepaść to bym nie powiedział ;) Nie wiem jak w GF ale w GE na serii kumple śmiali się ze mnie, że jeżdżę terenówką bo tak wysoko stała hahaha Tak więc te -4cm u mnie dużej gleby nie dały i spokojnie na tym można jeździć po wioskach bo często gdzieś wyjeżdżam to nie mam problemu ale trzeba powolutku :P Pewnie zawiecha minimalnie szybciej dostaje po pupie ale żebym co chwile to samo wymieniał to się nie zdarza więc do przyjęcia :P Tak więc u mnie te -5cm byłoby idealne, myślałem żeby uciąć po zwoju ze sprężyn ale nie wiem jak to wpłynie na bezpieczeństwo i pewnie większość na forum za takie coś by mnie zjadła <killer> <rotfl> Przepraszam, że się tak rozpisałem ale czasem trzeba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez dj4xm » 22 sie 2017, 16:42

Dzięki za info, tak zapytałem bo myślałem o 17" w swojej, ale żeby nie było dziwnie wolę zapytać czy same 17" się nadadzą i czy silnik wyrobi :P czy jednak musi być opuszczona w dół ;) bo opinie są różne z opuszczaniem, jak sprężyny to i amorki a wtedy to już po dziurach taczka ;/
Też tak właśnie bym wolał w swojej zakuć i turbo :D to by był ogień :D :D :D
Będę obserwował Twoją bo jest na co popatrzeć naprawdę, moją to wstyd na jakiś zjazd jechać... (ale po cichu bo moja Madzia się obrazi a tego bym nie chciał) ;)
626 Power!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 19:24
Posty: 260 (88/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 17:21

Powiem tak, możesz założyć 17-tki na oryginalne zawieszenie, też to pojedzie a czy będzie się podobać to już od twoich upodobań zależy :P Ja mam kupione tylko sprężyny obniżające i założone na seryjne amortyzatory, jeżdżę i nic się nie dzieje ale na pewno amory przy takich springach dostają szybciej po pupie :P Turbo o wiele droższe niż kompresor bo więcej trzeba zmieniać :P Nie śpię na pieniądzach więc wolałbym kompresor ale tak jak mówię najpierw są ważniejsze rzeczy do zrobienia :P Też tak jakiś czas temu mówiłem ale na zlot zawsze można pojechać, ja spróbowałem byłem na torze Poznań i moja nawet nie wypadała najgorzej a myślałem, że będzie odwrotnie ;) Przy okazji można poznać na prawdę sporo fajnych osób, będę musiał jeszcze kiedyś się wybrać na spocik regionalny w Poznaniu bo miałem już dawno się zjawić ale zawsze czasu brakuje :( Do mojego wątku zapraszam co jakiś czas coś wrzucam jak dłubie przy autku, będziesz jedną z kilku osób która śledzi tu cokolwiek <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez dj4xm » 22 sie 2017, 19:23

Gandol napisał(a):Powiem tak, możesz założyć 17-tki na oryginalne zawieszenie, też to pojedzie a czy będzie się podobać to już od twoich upodobań zależy :P Ja mam kupione tylko sprężyny obniżające i założone na seryjne amortyzatory, jeżdżę i nic się nie dzieje ale na pewno amory przy takich springach dostają szybciej po pupie :P Turbo o wiele droższe niż kompresor bo więcej trzeba zmieniać :P Nie śpię na pieniądzach więc wolałbym kompresor ale tak jak mówię najpierw są ważniejsze rzeczy do zrobienia :P Też tak jakiś czas temu mówiłem ale na zlot zawsze można pojechać, ja spróbowałem byłem na torze Poznań i moja nawet nie wypadała najgorzej a myślałem, że będzie odwrotnie ;) Przy okazji można poznać na prawdę sporo fajnych osób, będę musiał jeszcze kiedyś się wybrać na spocik regionalny w Poznaniu bo miałem już dawno się zjawić ale zawsze czasu brakuje :( Do mojego wątku zapraszam co jakiś czas coś wrzucam jak dłubie przy autku, będziesz jedną z kilku osób która śledzi tu cokolwiek <nie powiem>


Ja mimo wszystko stwierdzam, że po prostu skromnie oceniasz swoją Magdę moja jak zakonnica wygląda przy takiej jak Twoja :D a nie mówię o innych egzemplarzach które widzę na forum :O Dlatego na zlot to mogę podjechać pociągiem i ocenić inne piękności haha
Najbliższe zloty mam chyba właśnie w Poznaniu.

Przy 17" się boję, że bardzo umrze mi Madzia w dynamice i dużo wzrośnie spalanie, a z kolei sprężyny wykończą zawiechę na dziurach, bo codziennie 2km jeżdżę takimi dziurskami.
Czytałem o kompresorze i turbo, i wiem, że turbo choć droższe to więcej opcji i lepsze :D oczywiście zależy jak chcesz jeździć i co uzyskać ;) ja też kasowo muszę zbierać długo do przodu, dlatego wolę o wszystko wypytać zanim wydam taki szmal na same koła ;P
Oj nie jeden śledzi postępy, bo masz dużo rozwiązań w swojej Magdzie także warto podglądać! :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 19:24
Posty: 260 (88/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Postprzez chmielu_KL » 22 sie 2017, 20:21

Duzo wzrośnie spalanie ?
hmmm, wierz mi lub nie, jeżdżę różnie i spalanie mam takie samo jak na 15stkach na balonie :D 2 sezon na nich latam i z zawiasu nic jeszcze nie poszło.
A mam nowe amory i jest bardzo twardo, po prostu uważam jak jeżdżę i gdzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1841 (8/19)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 22 sie 2017, 21:04

Może i skromnie ale jeszcze wiele trzeba w niej zrobić żebym był w pełni zadowolony :D Nie przesadzaj już z tym pociągiem :P Najbliższy jest w Rykach na samym początku września ale nie wiem czy jeszcze są zapisy ale raczej wątpię bo już późno :/ Także następny taki duży będzie w Poznaniu :P Tak jak Chmielu mówi wystarczy, że uważasz i jeździsz z głową to wszystko będzie ok <spoko> Pewnie, zawsze warto wypytać przed zakupem ja też pytałem :P Tylko też jakbyś felgi kupował to musisz dobrze ET dopasować chyba, że chcesz się bawić w dłuższe szpilki i dystanse, Chmielu nie jest zadowolony z tego rozwiązania co zresztą opisuje u siebie a ja jestem zadowolony i nie mam problemów ale to już zależy na jakie felgi trafisz :P Co do spalania to maks może wzrosło o 0.5 – 1l na 100km :P Ale może po prostu bardziej butowałem i mi się tak wydało, nie wiem ale nawet taka różnica na gazie to jest nic tak na prawdę ;) Pomysłów mam sporo, czasem sobie myślę że aż za dużo tylko pieniędzy brak na to wszystko <glupek2> <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 23 sie 2017, 07:01

Gandol napisał(a):Tylko też jakbyś felgi kupował to musisz dobrze ET dopasować chyba, że chcesz się bawić w dłuższe szpilki i dystanse, Chmielu nie jest zadowolony z tego rozwiązania co zresztą opisuje u siebie


Ja niestety trafiłem na jakiegoś idiotę, który próbował mi wmówić, że felgi się skrzywiły podczas transportu, <glupek2>
tak zachwalał że były odnawiane i jak to zawsze bywa że nigdy nie wiadomo jak, a u niego ponoć cud malina, po czasie się okazało że były owszem, farbą z puszki lekko pukniesz i ślady, tak nieudolnie je pomalował że od środka widać inny kolor <lol> ...miał lecieć na czarną listę, ale już... także z felgami trzeba uważać i z góry odradzam zakupów u marek219 :D po tych doświadczeniach odradzam zabawy w dłuższe szpilki itp, lecz znaleźć coś ładnego z odpowiednim ET to jakiś koszmar.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1841 (8/19)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 23 sie 2017, 07:06

Ty masz złe doświadczenia a ja wręcz odwrotnie :p Jeśli ma się dobre felgi to dłuższe szpilki wtedy nie są żadnym problemem :p Ale niestety różnie się w życiu dzieje :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy