Mazda Xedos 6 CA KF < KL-DE 93' Sprzedana. Do zamknięcia
Szkoda, że w tym samym czasie mnie nie było na miejscu byś miał fotkę z moją 626 (chociaż jak na razie to nie ma co robić fot bo trzeba odrdzewić, żeby jakoś wyglądała) i bym się spotkał z kimś z forum przy okazji ;–) Moja też dzielnie w te upały zawiozła i przywiozła nad morze :–)
No to elegancko:) pordzewiała czy nie, każda ma tam jakieś wady, grunt że kawał fajnego auta – wiem bo miałem jeszcze będzie okazja się spotkać na pewno a moja Mazda podwójnie dała radę bo w trasie bez uwag, a jak wczoraj po półtorej tyg wyciągnąłem z garażu to ledwo odpalił, a później przygasł na wolnych obrotach i już nie odpalił – aku wysiadł. Naładowałem i to samo. Pewnie alternator albo coś w kablach pogmatwane a miałem tam ostatnio trochę szperane przy montażu halogenów, albo w ogóle losowa sytuacja. Zobaczymy Grunt, że na wyjeździe się to nie zdarzyło. Na razie auto u wujka, sprawdza elektrykę. Jak nic nie znajdzie to alternator będę musiał wymontować i do regeneracji. Dobrze mieć drugie auto hehe.
Dopisano 17 sie 2018, 20:30:
Dopisano 17 sie 2018, 20:30:
Matthew90 napisał(a):No to elegancko:) pordzewiała czy nie, każda ma tam jakieś wady, grunt że kawał fajnego auta – wiem bo miałem jeszcze będzie okazja się spotkać na pewno a moja Mazda podwójnie dała radę bo w trasie bez uwag, a jak wczoraj po półtorej tyg wyciągnąłem z garażu to ledwo odpalił, a później przygasł na wolnych obrotach i już nie odpalił – aku wysiadł. Naładowałem i to samo. Pewnie alternator albo coś w kablach pogmatwane a miałem tam ostatnio trochę szperane przy montażu halogenów, albo w ogóle losowa sytuacja. Zobaczymy Najważniejsze, że na wyjeździe się to nie zdarzyło. Na razie auto u wujka, sprawdza elektrykę. Jak nic nie znajdzie to alternator będę musiał wymontować i do regeneracji. Dobrze mieć drugie auto hehe.
Auto oblukane, jednak bez żadnych złudzeń – winny był alternator. W zasadzie już na wakacyjnym wyjeździe można było odczuć pewne nieprawidłowości, choćby niezapalające się kontrolki przy włączeniu zapłonu, czy spadek mocy samochodu, nieznaczny ale jednak.
Dalszy ciąg pracy
Spy Photo
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Po roku poszukiwań w końcu się udało i to zaledwie 20 km ode mnie.
2.0 136 koni wersja exclusive + LPG bo o to mi chodziło w autku na co dzień, no i sprawna klima.
Brak widocznych oznak korozji, podłoga zakonserwowana.
2.0 136 koni wersja exclusive + LPG bo o to mi chodziło w autku na co dzień, no i sprawna klima.
Brak widocznych oznak korozji, podłoga zakonserwowana.
Matthew90 napisał(a):Podziękował
Spoko, polecam się. Założyłeś już? To Pochwal się.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
-wóz "za rozsądną cenę" czyli auto familijne?
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Tak jest. Kopyto też ma niezłe no i oszczędność. Dokładnie takiej wersji szukałem, koleżanki dla Xedosa. Teraz Yarisek będzie musiał iść na sprzedaż Wątek już założony, jest w poczekalni.
209800 km – wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył ATE, oraz zacisków regenerowanych przez kolegę risto77 – dobra robota
209900 km – wymiana prawej linki ręcznego, ponieważ pomimo wymiany zacisku koło dalej się blokowało.
Z racji tego, że 4tego stycznia kończy się przegląd podjechałem dziś na SKP, żeby zweryfikować hamulce i od razu zrobić badanie techniczne. Niestety system im padł i nie mógł mnie wpisać, ale autko sprawdził i wszystko wyszło pomyślnie. Niedługo formalnie podjadę z wydrukiem, sprawdzi jeszcze zawieszenie, ale nie spodziewam się jakichś problemów.
Miło usłyszeć dobre słowo od diagnosty na temat prawie 26 letniego samochodu. W moich rękach im starszy tym lepszy, bo jaki był 3 lata temu po zakupie widać na początku tego wątku:)
209900 km – wymiana prawej linki ręcznego, ponieważ pomimo wymiany zacisku koło dalej się blokowało.
Z racji tego, że 4tego stycznia kończy się przegląd podjechałem dziś na SKP, żeby zweryfikować hamulce i od razu zrobić badanie techniczne. Niestety system im padł i nie mógł mnie wpisać, ale autko sprawdził i wszystko wyszło pomyślnie. Niedługo formalnie podjadę z wydrukiem, sprawdzi jeszcze zawieszenie, ale nie spodziewam się jakichś problemów.
Miło usłyszeć dobre słowo od diagnosty na temat prawie 26 letniego samochodu. W moich rękach im starszy tym lepszy, bo jaki był 3 lata temu po zakupie widać na początku tego wątku:)
No nareszcie
Myślałem, że zardzewieją zanim Założysz
Czekały jakoś od lata chyba
Myślałem, że zardzewieją zanim Założysz
Czekały jakoś od lata chyba
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Nowy potworek zawitał dzisiaj w garażu. Piszę to tutaj, ponieważ w związku z tym Xedos w niedługim czasie idzie na sprzedaż. Tymczasem jest tam gdzie dostał nowe życie, czyli w Teklinowie:)
Na na na na ence pence Xedos trafi ręce pence
Ładnie
Chrysler porobiony jeździłem tym zwierzem kiedyś modelem 300C i 300M
ryczy jak wściekłe xD Oczywiście nie obyło się bez jazdy legendarnym 5.7 HEMI który pali lacza na 285 oponie przy 20 calach
Odwalone kawał solidnej roboty łapa w górę za to!!!
Ładnie
Chrysler porobiony jeździłem tym zwierzem kiedyś modelem 300C i 300M
ryczy jak wściekłe xD Oczywiście nie obyło się bez jazdy legendarnym 5.7 HEMI który pali lacza na 285 oponie przy 20 calach
Odwalone kawał solidnej roboty łapa w górę za to!!!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości