Co do zawieszenia to jest kulturka
Mazda MX-6 GE KL 92'
Mechanik po prostu nie dał rady.. Nie byłem przy tym, nie widziałem jak to robił ale ten człowiek od wielu lat siedzi w warsztacie samochodowym i nie jedne zaciski wymieniał. No coś tam musi nie pasować. Może jutro zdejmę koło, odkręcę i sam spróbuję. Jak coś nie będzie halo to pstryknę zdjęcia.
Co do zawieszenia to jest kulturka
Przerosło moje oczekiwania. Sztywno ale dobrze wybiera nierówności. Jestem bardzo zadowolony 
Co do zawieszenia to jest kulturka
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Dawno nie pisałem, tak więc w skrócie:
Silnik uszkodzony, panewki do wymiany, ch. wie co jeszcze, nie był diagnozowany. Uklad chlodzenia jest do obejrzenia przez kogoś, kto się zna na rzeczy. Liczniki zepsute- do wymiany.
Od momentu przegrzania silnika (nie pałowałem, coś się stało z chłodzeniem, jadac na trasie nie wiecej niz 100kmph zaśmierdziało i zadymiło) auto nie było używane.
Ze wzgledu na klopoty finansowe auto jest
Na Sprzedaż
Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę pisać PW.
Sprzedaję w całości+ seryjne zawieszenie+ niezamontowane tarcze na tył+ zaciski Mazdy6 na tył+ felgi 18'' (sa chyba na zdjeciach gdzieś w temacie)+ materiały do wykończenia wnętrza (pseudo skóra i pseudo welur)

Silnik uszkodzony, panewki do wymiany, ch. wie co jeszcze, nie był diagnozowany. Uklad chlodzenia jest do obejrzenia przez kogoś, kto się zna na rzeczy. Liczniki zepsute- do wymiany.
Od momentu przegrzania silnika (nie pałowałem, coś się stało z chłodzeniem, jadac na trasie nie wiecej niz 100kmph zaśmierdziało i zadymiło) auto nie było używane.
Ze wzgledu na klopoty finansowe auto jest
Na Sprzedaż
Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę pisać PW.
Sprzedaję w całości+ seryjne zawieszenie+ niezamontowane tarcze na tył+ zaciski Mazdy6 na tył+ felgi 18'' (sa chyba na zdjeciach gdzieś w temacie)+ materiały do wykończenia wnętrza (pseudo skóra i pseudo welur)
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL

Wielka szkoda, bo ładnie zaczołeś już ją doprowadzać do stanu uzytkowego, kaski troche zainwestowałeś i roboty, a teraz sprzedawać??
Ale cóż czasem tak bywa
Ale cóż czasem tak bywa
Niestety. Ale w takim tempie to bym nie ruszył jej jeszcze przez najbliższy rok.
Ze wzgledu na charakter pracy potrzebuje samochod, ktory przede wszytskim jeździ, ma wieksza przestrzen ladunkowa no i nie pali tyle. Moze jak za pare lat wyjde na prostą to znow kupie sobię MX6.
Może ktoś zechce kontynuowac prace przy tym samochodzie i kiedys auto bedzie tak piekne jak Damiana
Ze wzgledu na charakter pracy potrzebuje samochod, ktory przede wszytskim jeździ, ma wieksza przestrzen ladunkowa no i nie pali tyle. Moze jak za pare lat wyjde na prostą to znow kupie sobię MX6.
Może ktoś zechce kontynuowac prace przy tym samochodzie i kiedys auto bedzie tak piekne jak Damiana
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Wielka szkoda
. ale rozumiem. W końcu samochód który kupiłeś nie był niestety w "idealnym"
stanie i w takim wypadku trzeba sie liczyć ze sporymi kosztami z "zaskoczenia". Przerabiałem taki temat dokladnie. Niemniej chwała ci za to że próbowałeś, w przyszłości ze zdobytym doświadczeniem powinno być łatwiej. Pozdrawiam
Powiem wam moją madzie jak robiłem kapitalny remont silnika to jest z tym tematem dużo pracy nie mówiąc o kosztach który mnie wyniósł 6.000 kafla, ale efekt powiem wam cieszący. Jak ją kupiłem z Japonii to chodziła jak szwajcarski zegarek ale po dwóch latach musiałem zrobić remont. Ja mam mazde mx-6 JDM 2.0 24 V6 a pod nogą ponad 185 koników, rzadko spotykany silnik wręcz nie dostępny, jak by ktoś chciał fotkę mojej madzi to piszcie.
-
wiktorjdm
wiktorjdm napisał(a):Powiem wam moją madzie jak robiłem kapitalny remont silnika to jest z tym tematem dużo pracy nie mówiąc o kosztach który mnie wyniósł 6.000 kafla, ale efekt powiem wam cieszący. Jak ją kupiłem z Japonii to chodziła jak szwajcarski zegarek ale po dwóch latach musiałem zrobić remont. Ja mam mazde mx-6 JDM 2.0 24 V6 a pod nogą ponad 185 koników, rzadko spotykany silnik wręcz nie dostępny, jak by ktoś chciał fotkę mojej madzi to piszcie.
Może lepiej załóż temat a nie śmieć tutaj
Czyżby jakiś zdłubany KF-ZE?? Czy raczej KL a nie wiesz co dokładnie masz
Ja wolałbym zobaczyć raczej wykres
musze powiedziec...ze ostatnio rozmawialem z jkk i autko na sprzedaz nie jest tylko do remontu tak mnie zapewnil:) huraaaa 
Po przeszczepie silnika...chodzi:)
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
- Od: 5 lip 2009, 13:01
- Posty: 20
- Skąd: Nakło nad Notecią
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KLDE
czarny mat :D
Powoli do przodu, trzymamy kciuki 
SILNIK
– pierscienie tłokowe NPR Made in Japan – 385zł/kpl
– uszczelki pod glowice – ELRING – 125zł/szt
– uszczelki pod kolektor ssacy – OE MAZDA 60zł/szt x2 = 120zł/kpl
– uszczelki pod kolektory wydechowe Mazda 626 GE 2.5 V6 – TAKOMA 39zł/szt x2
– uszczelki pod pokrywy zaworów – OE MAZDA 60zł/szt x2 = 120zł/kpl
– zaworek zwrotny pompy oleju – komplet ze sprężynką OE MAZDA = 60zl/kpl
– uszczelniacze zaworowe Takoma 77zł (HIPOL)
– uszczelniacze wałków rozrządu – OE MAZDA 40zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego – OE MAZDA 43zł/szt
– regeneracja/planowanie glowic 500zł/kpl
– Panewki korbowodowe nominał TDC/NPR – 115zł/kpl
– Panewki główne nominał TDC – 150zł/kpl
– sprzęgło kompletne EXEDY/Daikin (oryginał w mazdach) – 525zł/kpl (tarcza, docisk, łożysko wyciskowe)
uszczelniacze na wał korbowy (koło pasowe, koło zamachowe)
– tylny uszczelniacz od strony skrzyni – oryginał OE MAZDA – 110zł/szt
– przedni uszczelniacz od strony rozrządu – oryginał OE MAZDA 43zł/szt
uszczelniacze półosi w skrzyni biegów
– oryginał OE MAZDA 40zł/szt x2 = 80zł/kpl
zaworek ciśnienia pompy olejowej
– oryginał OE MAZDA w komplecie z nową sprężyną = 60zł/kpl
uszczelka misy olejowej
– uszczelka płynna DIRKO – 30zł/tuba
-pompa wody 150zł
UKŁAD WYDECHOWY
– katalizator metalowy, tlumik koncowy x2 kwas, reszta stalowka (cicha) 600zł
UKŁAD DOLOTOWY
– komplet SIMOTA 450zł/kpl
UKŁAD HAMULCOWY
– przewody hamulcowe 370zł/kpl
MALOWANIE
– całość 2500zł
AERODYNAMIKA
– Pakiet Mazdaspeed ?zł
WNĘTRZE I POZOSTAŁE
– tapicerka na fotele 100zł
– obszycie kierownicy 250zł
– plastiki wnętrza 100zł
– liczniki 75zł
– ramki licznikow 50zł
– listwy progów 250zł
– szyby 300zł
Audio
– Radio 400zł
– Głośniki 350zł
– wygłuszenie 300zł
A świnka-skarbonka chuda
Zaczynam zbierac kase!
– pierscienie tłokowe NPR Made in Japan – 385zł/kpl
– uszczelki pod glowice – ELRING – 125zł/szt
– uszczelki pod kolektor ssacy – OE MAZDA 60zł/szt x2 = 120zł/kpl
– uszczelki pod kolektory wydechowe Mazda 626 GE 2.5 V6 – TAKOMA 39zł/szt x2
– uszczelki pod pokrywy zaworów – OE MAZDA 60zł/szt x2 = 120zł/kpl
– zaworek zwrotny pompy oleju – komplet ze sprężynką OE MAZDA = 60zl/kpl
– uszczelniacze zaworowe Takoma 77zł (HIPOL)
– uszczelniacze wałków rozrządu – OE MAZDA 40zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego – OE MAZDA 43zł/szt
– regeneracja/planowanie glowic 500zł/kpl
– Panewki korbowodowe nominał TDC/NPR – 115zł/kpl
– Panewki główne nominał TDC – 150zł/kpl
– sprzęgło kompletne EXEDY/Daikin (oryginał w mazdach) – 525zł/kpl (tarcza, docisk, łożysko wyciskowe)
uszczelniacze na wał korbowy (koło pasowe, koło zamachowe)
– tylny uszczelniacz od strony skrzyni – oryginał OE MAZDA – 110zł/szt
– przedni uszczelniacz od strony rozrządu – oryginał OE MAZDA 43zł/szt
uszczelniacze półosi w skrzyni biegów
– oryginał OE MAZDA 40zł/szt x2 = 80zł/kpl
zaworek ciśnienia pompy olejowej
– oryginał OE MAZDA w komplecie z nową sprężyną = 60zł/kpl
uszczelka misy olejowej
– uszczelka płynna DIRKO – 30zł/tuba
-pompa wody 150zł
UKŁAD WYDECHOWY
– katalizator metalowy, tlumik koncowy x2 kwas, reszta stalowka (cicha) 600zł
UKŁAD DOLOTOWY
– komplet SIMOTA 450zł/kpl
UKŁAD HAMULCOWY
– przewody hamulcowe 370zł/kpl
MALOWANIE
– całość 2500zł
AERODYNAMIKA
– Pakiet Mazdaspeed ?zł
WNĘTRZE I POZOSTAŁE
– tapicerka na fotele 100zł
– obszycie kierownicy 250zł
– plastiki wnętrza 100zł
– liczniki 75zł
– ramki licznikow 50zł
– listwy progów 250zł
– szyby 300zł
Audio
– Radio 400zł
– Głośniki 350zł
– wygłuszenie 300zł
A świnka-skarbonka chuda
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Masz tu uszczelki od Dymka i już oszczędziłeś 60zł
viewtopic.php?f=5&t=128796&view=unread#unread
a po kiego grzyba ?
Co do cen to napisz do Adrana z http://www.Carspeed.pl dla porównania.
Sprzęgła po małym przebiegu do Kla ma Patryk xXx .

JKK napisał(a): zaworek ciśnienia pompy olejowej
– oryginał OE MAZDA w komplecie z nową sprężyną = 60zł/kpl
a po kiego grzyba ?
Co do cen to napisz do Adrana z http://www.Carspeed.pl dla porównania.
Sprzęgła po małym przebiegu do Kla ma Patryk xXx .
DamianMX6 napisał(a):Masz tu uszczelki od Dymka i już oszczędziłeś 60złviewtopic.php?f=5&t=128796&view=unread#unread
JKK napisał(a): zaworek ciśnienia pompy olejowej
– oryginał OE MAZDA w komplecie z nową sprężyną = 60zł/kpl
a po kiego grzyba ?
Co do cen to napisz do Adrana z http://www.Carspeed.pl dla porównania.
Sprzęgła po małym przebiegu do Kla ma Patryk xXx .
Jesteś wielki:)
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Ja również miałem chwilę słabości podczas "renowacji" autka, moja madzia jest niesamowicie zaniedbana i myślałem że nie podołam i ją sprzedam... Ale kocham ten samochód, i wiem że muszę doprowadzić go do zajeb... stanu
Ty też się nie poddawaj bo nie masz jakiegoś pospolitego volksdojcza tylko prawdziwą perełkę motoryzacji i naprawdę warto się poświęcić 
Trzymam kciuki i życzę wytrwałości.
Trzymam kciuki i życzę wytrwałości.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Nie poddawaj się powoli do celu dojdziesz masz super autko i warto trochę serca i kasy włożyc a na koniec satysfakcja i banan na twarzy gwarantowanyNie mogę pogodzić się z myślą o sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość