
Mazda MX-6 GE KL-DE 1995 Heble K sport str.7 :)
I wyjdzie tyle kuni jak u Piotr89
nie no żart oby nie.


- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Raczej nie
silnik przejdzie generalny remont przed rykami kolektory 6 2 1 wydech przelot strojenie ecu masterem wiec na 190+ liczę
w tym momencie na smt6 w probe wykrecil 6.8s który jest cięższy od mxa o ponad 100kg wiec panowie wstydu nie bedzie
. A tak btw tutaj foto kolejnego dawcy dla mxa... Czasu robi sie Malo a pracy ogrom:\
Jest sens pakować się w ZE ? KL – DE po remoncie odzyskuje sporo mocy zbliżonej do seryjnej bądź nawet więcej. ZE wypada słabiej ratuje ecu i strojenie. Pamiętając Julek twój wynik DE to po remoncie ZE i kilkunastu stojeniach zyskasz ile ? 30-40 koni nie no zawsze coś, ale koszta przyrostu tych koni trochę kosztują jak już Wspominał Setritus. Nie odbieraj tego jako atak czy krytykę z mojej strony.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jeździłem już wieloma ZE i DE i uważam, że w pieniądzach które się pakuje w ZE lepiej uturbić DE na korbach z Mili 
Będzie ponad trzysta koni w podobnych pieniądzach, ale każdy robi co chce ze swoim autem
Będzie ponad trzysta koni w podobnych pieniądzach, ale każdy robi co chce ze swoim autem

Powiem tak. Piotr jesli chodzi o turba itd myslalem o tym, ale mx jak wiekszosc mazd ma napęd na przód wiec tez wiele by zabawy z tych 250koni nie bylo. Pozatym mazdowki kl to nie jest zbyt mocna konstrukcja i moim zdaniem srednio wytrzymuje turbo a dla mnie auto ma jeździć i byc zbliżone do serii. Odnośnie dodatków mocy to przy klze nawet jak ma te 180koni jest zupełnie inna bajka niż zwykly kl ma dużo lepszy dol od kla. Silnik przejdzie generalny remont nie rozumiem po co kilkadziesiąt strojen bedzie wystrojony i tyle ile wyjdzie tyle wyjdzie. Silnik ogarnolem za smieszna kase wiec sie nie martwię ze da mi 30km więcej to bede zadowolony:) i fakt posiadania klze mi styknie.
chmielu_KL napisał(a):I wyjdzie tyle kuni jak u Piotr89![]()
nie no żart oby nie.
Śmiejcie się śmiejcie, pragnę dodać że pomiar robiony był na dwóch uszkodzonych sondach lambda i dwóch uszkodzonych solenoidach od Vrisów, których nie ogarnąłem przed zlotem.
Spokojnie niebawem będzie auto hamowane, wykresem się pochwalę.
Maliniak napisał(a):Majac silnik za free ciekawe czy byscie nie montowali?a pozatym Julkowi raczej nie chodzi o jakies super moce a o samo posiadanie KLZE
I takie podejście jest dobre, samo posiadanie ZE których jest mało powoduje banan na gębie.
Julku chętnie pomogę przy przekładce

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości