Mazda MX-6 GE KL-DE '96 Mazdaspeed wannabe
TUM TU RUM!!!! Nadeszła ta wielka chwila, w której oficjalnie prezentuje Wam, moje najnowsze dziecko
Mazda MX-6 2.5v6, 1992r. (choć niewiele w tym aucie pozostało z tego rocznika). W tej chwili na wyposażeniu same rarytasy takie jak wycieraczki, spryskiwacze, fotel, pasy i jedna elektryczna szyba
Auto w tym roku zostało odrestaurowane od podstaw. Począwszy od pełnego zadbania o blachę i nowego lakieru z młodszej siostry RX-8 (kolor Velocity Red Mica). Na aucie założony pakiet Mazdaspeed (przednia dokładka, boczne dokładki, spojler), lampy i halogeny JDM. silnik wsadzony z mojej poprzedniej MX-6 (viewtopic.php?f=314&t=169686), który chodził idealnie, trzymał 164km i nie palił grama oleju. Przeżył dzwon i ma się dobrze Auto składane od podstaw, łącznie z położeniem i podłączeniem wszelakiej elektryki.Na tą chwilę wymienione części:
– felgi od rx-7 FD wymalowane w biały xeralick
– opony Dunlop sp sport maxx rt 16 205/55
– nowa przednia szyba
– kompletny rozrząd
– kompletne sprzęgło (nowy docisk i łożysko oporowe, tarcza obita kevlarem)
– lekkie koło zamachowe (4,8kg)
– nowe uszczelki pod dekle (ori) + malowanie kap
– nowe uszczelki pod kolektor ssący
– nowa tylna (grodziowa) poduszka silnika (ori od 626 Fs)
– nowa lewa poduszka silnika (zamiennik)
– kolektory 6-2-1 owinięte bandażem + środkowy przelot + końcowy Mazdaspeed
– sprężyny H&R + plus utwardzony amortyzator ze skróconym tłoczkiem
– dolot CAI
– hamulce przód od Mazdy 6 GH 299mm
– nowe kable i świece NGK
– skrzynia biegów od KF + świeży olej
– silnik zalany Eneosem 10w40
– świeży płyn hamulcowy i wspomagania
– nowe tylne łączniki stabilizatora
I wiele wiele innych, których nie pamiętam. Auto kosztowało mnie i kilka innych osób dużo nerwów, a już na pewno dzień przed zlotem, na który niestety nie dojechałem tym oto autem, a 323F Z5 mojej dziewczyny. W tym miejscu chciałbym najbardziej podziękować Faji, który pomógł mi podczas części mechanicznej i udzielił miejsca na składanie auta. Xedowi, który również spędził ze mną kilka nocy w garażu i właściwie dokonał pierwszego uruchomienia silnika Dorocie, która powstrzymała wszelkie nerwy podczas gdy nie widziała mnie jakieś dwa miesiące przed zlotem w domu, gdzie tok życia wyglądał następująco: praca>garaż>krótki sen. Miedziakowi, najbardziej oddanemu i pozytywnemu mechanikowi, który udostępniał mi swój warsztat i całą wiedzę No i całemu regionowi Wlkp, którzy dzielnie mnie wspierali
Plany:
– montaż poliuretanów, które już czekają na stole
– złożenie do kupy całego środka
– montaż Car Audio, które czeka w szafie
– strojenie- dobrze jeżeli wypowiedziałby się ktoś, kto ogarnia temat i wie czy jest sens wstawiać Det3 pod KLDE
Mazda MX-6 2.5v6, 1992r. (choć niewiele w tym aucie pozostało z tego rocznika). W tej chwili na wyposażeniu same rarytasy takie jak wycieraczki, spryskiwacze, fotel, pasy i jedna elektryczna szyba
Auto w tym roku zostało odrestaurowane od podstaw. Począwszy od pełnego zadbania o blachę i nowego lakieru z młodszej siostry RX-8 (kolor Velocity Red Mica). Na aucie założony pakiet Mazdaspeed (przednia dokładka, boczne dokładki, spojler), lampy i halogeny JDM. silnik wsadzony z mojej poprzedniej MX-6 (viewtopic.php?f=314&t=169686), który chodził idealnie, trzymał 164km i nie palił grama oleju. Przeżył dzwon i ma się dobrze Auto składane od podstaw, łącznie z położeniem i podłączeniem wszelakiej elektryki.Na tą chwilę wymienione części:
– felgi od rx-7 FD wymalowane w biały xeralick
– opony Dunlop sp sport maxx rt 16 205/55
– nowa przednia szyba
– kompletny rozrząd
– kompletne sprzęgło (nowy docisk i łożysko oporowe, tarcza obita kevlarem)
– lekkie koło zamachowe (4,8kg)
– nowe uszczelki pod dekle (ori) + malowanie kap
– nowe uszczelki pod kolektor ssący
– nowa tylna (grodziowa) poduszka silnika (ori od 626 Fs)
– nowa lewa poduszka silnika (zamiennik)
– kolektory 6-2-1 owinięte bandażem + środkowy przelot + końcowy Mazdaspeed
– sprężyny H&R + plus utwardzony amortyzator ze skróconym tłoczkiem
– dolot CAI
– hamulce przód od Mazdy 6 GH 299mm
– nowe kable i świece NGK
– skrzynia biegów od KF + świeży olej
– silnik zalany Eneosem 10w40
– świeży płyn hamulcowy i wspomagania
– nowe tylne łączniki stabilizatora
I wiele wiele innych, których nie pamiętam. Auto kosztowało mnie i kilka innych osób dużo nerwów, a już na pewno dzień przed zlotem, na który niestety nie dojechałem tym oto autem, a 323F Z5 mojej dziewczyny. W tym miejscu chciałbym najbardziej podziękować Faji, który pomógł mi podczas części mechanicznej i udzielił miejsca na składanie auta. Xedowi, który również spędził ze mną kilka nocy w garażu i właściwie dokonał pierwszego uruchomienia silnika Dorocie, która powstrzymała wszelkie nerwy podczas gdy nie widziała mnie jakieś dwa miesiące przed zlotem w domu, gdzie tok życia wyglądał następująco: praca>garaż>krótki sen. Miedziakowi, najbardziej oddanemu i pozytywnemu mechanikowi, który udostępniał mi swój warsztat i całą wiedzę No i całemu regionowi Wlkp, którzy dzielnie mnie wspierali
Plany:
– montaż poliuretanów, które już czekają na stole
– złożenie do kupy całego środka
– montaż Car Audio, które czeka w szafie
– strojenie- dobrze jeżeli wypowiedziałby się ktoś, kto ogarnia temat i wie czy jest sens wstawiać Det3 pod KLDE
Coco Jumbo i do przodu...
Dominator napisał(a):Troczhe baloniasto, ale jest ok
Skad dorwales tylny spoiler, i dlaczego zalales takim gestym olejem?
Nie wiedziałem czy silnik przeżył wypadek. Pomimo tego że wszystko z zewnątrz było si to nie nie ściągalismy głowic. Zresztą po roku stanie chciałem go przepłukac. Niedługo wpadnie Eneos 5w30
Spojler pozostanie tajemnicą internetów :p
Coco Jumbo i do przodu...
Ladna będzie więcej dodatków jdm, czy tylko co widać z wierzchu? Chlapacze z tyłu będą?
Kawał ładnej mx6-óstki Halogen dało rade posklejać? Dokladki sa sklejone i zaszpachlowane czy jak? I płukać silnik olejem 10w40 zmieniaj na 5w30 dopiero wtedy sie wyplucze Szczerze moim zdaniem opona nie balon jak dla mnie 16" chyba najlepiej pasuje mxowi wygląda klasycznie i ze smakiem:) I Ost pytanie czy auto smigasz na codzien:?:?:?:?
jacobs napisał(a):Świetnie wygląda Trudno odróżnić od poprzedniej
Skąd dorwałeś felgi? Drogo Cię wyszły? Aktualnie leżą jedne na olx, ale cena i stan niezachęcający.
Felgi były na mx-6,którą kupiłem od grzegorzjuby jakieś dwa lata temu
jarek43_16 napisał(a):Ladna będzie więcej dodatków jdm, czy tylko co widać z wierzchu? Chlapacze z tyłu będą?
Chłopaczy nie zakładam, co najwyżej dokładki Mazdaspeed jeżeli uda mi się upolować
julek napisał(a):Kawał ładnej mx6-óstki Halogen dało rade posklejać? Dokladki sa sklejone i zaszpachlowane czy jak? I płukać silnik olejem 10w40 zmieniaj na 5w30 dopiero wtedy sie wyplucze Szczerze moim zdaniem opona nie balon jak dla mnie 16" chyba najlepiej pasuje mxowi wygląda klasycznie i ze smakiem:) I Ost pytanie czy auto smigasz na codzien:?:?:?:?
Tak, mam lakiernika magika, który takie tematy ogarnia i nawet nie paruje :p Autem śmigam na codzień, gdyby była to rx-7 to z pewnością sprawy miałyby się zupełnie inaczej:)
Coco Jumbo i do przodu...
Nie było tylnych dokładek MS A co z tymi jdm dodatkami?
Dokładnie – srebrna MS, która krąży po sieci ma dokładki tylnego zderzaka od Mitsu Mirage Asti
Piękna sztuka! Widzę, że w okolicach Poznania MXy mają spore powodzenie
Piękna sztuka! Widzę, że w okolicach Poznania MXy mają spore powodzenie
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Bardzo nie lubię tego samochodu
Ale jak tyko do niego wsiądę to niechęć mija
Kamil w mexa wsadził kupę roboty i serca zresztą widać to na załączonych obrazkach, a autko zap...la aż miło
Zostało jeszcze troszkę do ogarnięcia, ale to [tiiit]
Jeszcze raz graty zioom
Ale jak tyko do niego wsiądę to niechęć mija
Kamil w mexa wsadził kupę roboty i serca zresztą widać to na załączonych obrazkach, a autko zap...la aż miło
Zostało jeszcze troszkę do ogarnięcia, ale to [tiiit]
Jeszcze raz graty zioom
To teraz ja
Nie skłamię jak powiem, że bardzo długo wyczekiwałam tego wątku Widziałam ile zachodu trzeba było,czasu, pracy i niejednokrotnie podniesionego ciśnienia aby doprowadzić to auto do stanu w jakim jest obecnie. I już jest super ...a będzie jeszcze lepiej jak zamontujesz całą resztę Było mi bardzo przykro kiedy mimo dużych starań nie udało Ci się przyjechać nią na zlot...ale myślę, że w Rykach to sobie odbijesz Emiks w idealnych rękach człowieka z zacięciem motoryzacyjnym, prawdziwą pasją, który naprawdę wsiadając do swojego auta tworzy z nim jedność-miło popatrzeć Naprawdę cieszę się, że nareszcie możesz czerpać tą przyjemność z jazdy bo długo na to czekałeś i życzę Tobie szerokości i przyczepności oczywiście...świrze
Aaa...kolor w słońcu wygląda obłędnie
Nie skłamię jak powiem, że bardzo długo wyczekiwałam tego wątku Widziałam ile zachodu trzeba było,czasu, pracy i niejednokrotnie podniesionego ciśnienia aby doprowadzić to auto do stanu w jakim jest obecnie. I już jest super ...a będzie jeszcze lepiej jak zamontujesz całą resztę Było mi bardzo przykro kiedy mimo dużych starań nie udało Ci się przyjechać nią na zlot...ale myślę, że w Rykach to sobie odbijesz Emiks w idealnych rękach człowieka z zacięciem motoryzacyjnym, prawdziwą pasją, który naprawdę wsiadając do swojego auta tworzy z nim jedność-miło popatrzeć Naprawdę cieszę się, że nareszcie możesz czerpać tą przyjemność z jazdy bo długo na to czekałeś i życzę Tobie szerokości i przyczepności oczywiście...świrze
Aaa...kolor w słońcu wygląda obłędnie
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5500 (436/229)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
A no racja, co ja sobie myślałem – Faja, wydoroślałeś Ja ostatnio widziałem Twoją facjatę, to chyba jeszcze prawka nie miałeś
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Auto wygląda i zapewne jeśli tak samo jak poprzednie zasuwa prze miło;) ja również wypatrywałem od dawna Twojego topiku aż w końcu, a jeżeli chodzi o strojenie to sądzę że nie wiele byś ugral bo w końcu masz ecu pod kl'a prawda?
przy najbliższej okazji mogę liczyć na sparing?
Faja Ty z tym napojem wyglądasz jak serwisant walący fuchy po godzianch
a do Ciebie Ksedziu mam pytanie, przychodzą do Ciebie koledzy z wiertarkami?
przy najbliższej okazji mogę liczyć na sparing?
Faja Ty z tym napojem wyglądasz jak serwisant walący fuchy po godzianch
a do Ciebie Ksedziu mam pytanie, przychodzą do Ciebie koledzy z wiertarkami?
Gratulejszyn Bardzo ładnie ogarnięta madzka i doprowadzona do jedynej słusznej wersji jdm.
Dokładki progowe ponownie zespoliłeś na stałe z nadwoziem? Wrzuć jakieś foty wnętrza.
Jakie kolejne plany związane z autem? Kolejne j-specowe fanty?
Dokładki progowe ponownie zespoliłeś na stałe z nadwoziem? Wrzuć jakieś foty wnętrza.
Jakie kolejne plany związane z autem? Kolejne j-specowe fanty?
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
Kamil wielkie gratki ze masz już swoje najnowsze dziecko
Kolor bajka no I białe fele
Wiadomo ile z chlopakami poswieciliscie nerwów i czasu ale efekt końcowy powala na kolana
Zdjęcia super – Faja jak z programu będzie pan zadowolony a Xed ma taki szatański wzrok jak tylko co by tu zmajstrowac
Super super i jeszcze raz super. Korzystaj i upalaj a ja oblookam na żywo jak się gdzieś spotkamy
Kolor bajka no I białe fele
Wiadomo ile z chlopakami poswieciliscie nerwów i czasu ale efekt końcowy powala na kolana
Zdjęcia super – Faja jak z programu będzie pan zadowolony a Xed ma taki szatański wzrok jak tylko co by tu zmajstrowac
Super super i jeszcze raz super. Korzystaj i upalaj a ja oblookam na żywo jak się gdzieś spotkamy
Nightfallówna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości