Mazda Premacy CP RF '00 CC900 szogun

CW / CR / CP / LW / LV

Postprzez Łukasz » 24 sie 2007, 13:12

Po rozstaniu z 323 protege przyszedł czas na Premacy.
To co posiada seryjnie : 4 szyby w elektryce,
Lusterka też w elektryce
Klimatyzację ,ABS ,4 poduszki powietrzne
Welurową tapicerkę
Halogeny
Aluski 15" -orginalne ( Enkei )
Czujniki cofania itp itd.
Przebieg teraz 190000km.Posiada silnik DITD o mocy 90KM.

Zmiany,które dotychczas przeprowadziłem:
-przyciemnione szyby (Galeria Tonów)
-boczne białe kierunki
-wymiana wszystkich płynów i filtrów
-wymiana rozrządu (Jaksa)
-wygłuszenie drzwi
-zmiana audio
-milion innych pierdułek :]



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mały tuning drzwi :–) (pomaga)
Obrazek
;)
Ostatnio edytowano 20 lut 2013, 16:39 przez Rafał_, łącznie edytowano 17 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez cob_ra » 24 sie 2007, 13:15

bardzo ładnie wygląda z tym lakierkiem no i troche hak przeszkadza, ale za to jak ktoś sie na niego nadzije to biada mu <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 15:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez Cukierek » 24 sie 2007, 13:15

Ładna Madzia z fajnym jasnym wnętrzem!
Zaczynają mi się podobać takie rodzinne autka! :D
Łukasz napisz coś więcej o autku,jaki przebieg,itp.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 20:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Łukasz » 24 sie 2007, 13:17

Sorry,że nie umyłem do zdjęć .Troszkę się wypicuje i wstawię ładniejsze i wyrażniejsze.Ale dzięki ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez Jaksa » 24 sie 2007, 18:41

Piękna ( widziałem na zywo ) <serce> Gratuluje , duzy moze więcej ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/3 2015 2.2 SKY-D / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 24 sie 2007, 21:05

Łukasz świetna furka <spoko> ładnie sie prezentuje... no i konkretny motor pod maska :D :P

P.S
Który rok? 00?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5581 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Łukasz » 24 sie 2007, 22:11

Riki napisał(a):Który rok? 00?
– tak,rocznik 2000 :) Jak dla mnie to i tak prawie nowe auto :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez Riki » 25 sie 2007, 22:31

Łukasz napisał(a):tak,rocznik 2000


Widac po modelu hihi :)


Łukasz napisał(a):Jak dla mnie to i tak prawie nowe auto


No no świeża bryka! ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5581 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez .:MarciN:. » 27 sie 2007, 08:13

Bardzo miło się prezentuje i jak widać – przeszedłeś na coś bardziej "statecznego" ;). Wygląda na bardzo zadbany egzemplarz. Brakuje tylko ładnych kół.

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 375 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez NBR » 13 wrz 2007, 20:14

bardzo ładna :) i fajny patent z tymi oddzielnymi fotelami z tyłu – czy każdy z osobna można przesuwać/składać/wyjmować? a jak się sprawuje na drodze, osiągi/komfort jazdy?

życzę bezproblemowego użytkowania DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2006, 20:46
Posty: 492
Skąd: W-Wa | Izabelin
Auto: M323F/BJ/FP

Postprzez Łukasz » 11 paź 2007, 07:54

dodałem parę nowych fotek,kurcze nigdy nie mogę trafić na ładną pogodę i scenerię,ach....
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez seba323f » 11 paź 2007, 14:41

Ładna seria w ładnym kolorku :)
Łukasz napisał(a):W planach są ładne felgi ,może na wiosnę....

Pieknie by wyglądaly tutaj fele z ciemnym srodkiem i polerowanym rancikiem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:24
Posty: 1233 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Baha » 14 paź 2007, 18:38

Zajebiaszcze autko. Szukam takiego dla siebie. Napisz jak sie sprawuje i ile pali?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 maja 2006, 12:58
Posty: 7
Skąd: Kielce
Auto: Byla 323F BA, jest Carisma II

Postprzez Gość » 20 paź 2007, 05:41

ładna furka..
no i motor jak w mojej :]
a i prawie po sąsiedzku mieszkamy też rejestracja WL <jupi> <jupi>
pozdrawiam może się zobaczymy w trasie...
Gość
 

Postprzez Łukasz » 20 paź 2007, 07:01

Tapir napisał(a):a i prawie po sąsiedzku mieszkamy też rejestracja WL
-widzę,że jesteś z Serocka.często tam bywam na ulicy Niskiej.Może się stykniemy kiedyś ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez pestek » 20 paź 2007, 08:37

bardzo ładna mazdeczka i super że zrobiłeś przyciemnione szyby wygląda super.
Pozdrawiam
"Kabura-ya Signal arrow"
Nowy projekt DOHC TURBO już ukończony :) Frajda niesamowita :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2005, 13:10
Posty: 510
Skąd: MALBORK
Auto: MAZDA mx3 BP-T

Postprzez addams3 » 12 lis 2007, 13:58

Witam. Nastał w moim życiu moment, w którym czas się rozglądnąć za własnym autkiem. Gdy zobaczyłem Mazdę Premacy to po prostu oszalałem na jej punkcie. I chciałem zapytać jak Tobie się jeździ tym autem? A przede wszystkim chciałem spytać o silnik, gdyż wiele osób uważa silnik DITD za kiepski i awaryjny. Jaki on jest w rzeczywistości? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję. Pozdrawiam addams3
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2007, 12:49
Posty: 28
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Premacy 2.0 DiTD

Postprzez Green » 12 lis 2007, 14:16

bardzo ladne autko :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 09:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez wac_ns » 15 lip 2008, 16:10

łukasz jak i gdzie Ci się udało zdobyć białe kierunkowskazy boczne ?
[img]http://www.wac.zum.pl/mazdaspeed1.jpg[/img]

MOJA MADZIA.... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=60481&highlight=premacy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2008, 08:22
Posty: 375
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda Premacy 2005(74KW-104KM)

Postprzez Mev » 15 lip 2008, 16:25

wac_ns napisał(a):łukasz jak i gdzie Ci się udało zdobyć białe kierunkowskazy boczne ?

http://www.mtuning.pl

lub allegro :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 13:16
Posty: 5790 (0/2)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy