Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
]Witam ponownie
Po przygodzie z subaru ,zakupie Premacy (wątu o niej pewnie nie będzie-ot zwykły polift 1.8 101hp który ma bezawaryjne i wygodnie wozić familię .Jedyna fanaberia to zakupiona już przednia dokładka zdeerzaka sportive.Dalszych modów w planie brak) przyszła pora na coś dla taty
Opcji było mnóstwo,najbardziej jakiś eMiX ,najlepiej 6 ale jak wiadomo zdrowych jak na lekarstwo.
Znalazłem autentyczna perełkę blisko Poznania-MX3 k8 od 97 roku w jednych rękach,70kkm przebiegu(głównie stał-o czym póżniej) w pięknym grafitowym kolorze.Totalna seria,ZERO rdzy i wogóle bajka,oblukana przez Xeda,Mariusa i Kamila(wielkie podziękowania za fatygę).Ale...ale ja potrzebuje auta na duże przeloty(900 km w jedna stronę do pracy) a jak wiadomo auto które długo stało strzela póżniej rozmaite fochy(co potwierdziła już w dniu podpisania umowy),a awaria na autobahnie do tanich nie należy,więc umowa została podarta.Następna była mx3 z KLZE po kapitalnym remoncie(klubowa) ale tu znów spalanie i koszta utrzymania a gazować jej nie miałbym sumienia.
No i tu pojawia się rzeczona bohaterka wątku -BeAta
Wypatrzył ją Reiss,a dzięki uprzejmości klubowej braci(jeszcze raz podziękowania dla Misiaka i Pytona)
została dogłebnie sprawdzona:
ZERO rdzy,oryginalne blachy i lakier prócz tylnych prawych drzwi(dodatkowa warstwa lakieru).Podłoga,progi,podłużnice,nadkola wszystko w stanie fabrycznym.
Wnetrze nie zmęczone(prócz smrodu fajek i piwska)
Wszystko działa(nawet el.antena)
Silnik pracuje normalnie,nie kopci,po przejechaniu 200km ubytku oleum brak.
Tak więc umowa podpisana,kasa zapłacona i wio do domu
Wyposażenie:
-el szyby x4
-el i podgrz lusterka(jedno z polifta )
-ABS
-wspoma
-2x Airbag
-alu 14''
Modyfikacje
Nadwozie
-Pełen pakiet GT/V6
-Wylot powietrza na masce z Focusa2 RS
-Oklejenie w barwy RM CUSTOMS
-HID
-Felga enkei 15'mx5 na zimę/tor
-Felga BBS 16'' 7J ET35 lato
Zawieszenie
-Sprężyny Fk -30mm
-rozpórka przednia górna GT
-rozpórka przednia dolna
Silnik
Seryjny BP ,wersja 114hp
-Kolektor klatkowy/skrzynkowy by NPAG
-Turbo TD04 BMW 2,5tds
-DP 3'
-Wydech 2,5'--2,0'--2,5'' na dwóch tłumikach przelotowych,końcowy Turbo Works 2,5''
-Dolot cały pospawany z nierdzewki z minimalną ilością łączników silikonowych by NPAG
-IC Turbo Works
-BOV ProPerfekt TYP1
Hamulce
-Tarcze przód Mikoda GTnacinane grubsze dedykowane do BJ
-Klocki Kashyama mieszanka twarda
-Większe serwo i pompa z Xedosa 9
Wnetrze
Seryjne
-wskażnik Boost
-wskażnik temp oleju (w trakcie)
Elektronika/sterowanie
-DET3 z mapsensorem w trybie FIT
-Strojenie by MAYK
Aktualna moc
195,9hp/5872rpm
278,6nm/3955
Plany:
-Ogarnąc hamulce , tarcze przód 280 lub 300mm,zaciski mazda6 GH
-amortyzaory utwardzić i skrócić skok
-Ogarnąć wydech na 2,5' po całości
-uruchomić LPG
-Grubsze staby z V6 plus gumy z poli
-procedura startu
Po przygodzie z subaru ,zakupie Premacy (wątu o niej pewnie nie będzie-ot zwykły polift 1.8 101hp który ma bezawaryjne i wygodnie wozić familię .Jedyna fanaberia to zakupiona już przednia dokładka zdeerzaka sportive.Dalszych modów w planie brak) przyszła pora na coś dla taty
Opcji było mnóstwo,najbardziej jakiś eMiX ,najlepiej 6 ale jak wiadomo zdrowych jak na lekarstwo.
Znalazłem autentyczna perełkę blisko Poznania-MX3 k8 od 97 roku w jednych rękach,70kkm przebiegu(głównie stał-o czym póżniej) w pięknym grafitowym kolorze.Totalna seria,ZERO rdzy i wogóle bajka,oblukana przez Xeda,Mariusa i Kamila(wielkie podziękowania za fatygę).Ale...ale ja potrzebuje auta na duże przeloty(900 km w jedna stronę do pracy) a jak wiadomo auto które długo stało strzela póżniej rozmaite fochy(co potwierdziła już w dniu podpisania umowy),a awaria na autobahnie do tanich nie należy,więc umowa została podarta.Następna była mx3 z KLZE po kapitalnym remoncie(klubowa) ale tu znów spalanie i koszta utrzymania a gazować jej nie miałbym sumienia.
No i tu pojawia się rzeczona bohaterka wątku -BeAta
Wypatrzył ją Reiss,a dzięki uprzejmości klubowej braci(jeszcze raz podziękowania dla Misiaka i Pytona)
została dogłebnie sprawdzona:
ZERO rdzy,oryginalne blachy i lakier prócz tylnych prawych drzwi(dodatkowa warstwa lakieru).Podłoga,progi,podłużnice,nadkola wszystko w stanie fabrycznym.
Wnetrze nie zmęczone(prócz smrodu fajek i piwska)
Wszystko działa(nawet el.antena)
Silnik pracuje normalnie,nie kopci,po przejechaniu 200km ubytku oleum brak.
Tak więc umowa podpisana,kasa zapłacona i wio do domu
Wyposażenie:
-el szyby x4
-el i podgrz lusterka(jedno z polifta )
-ABS
-wspoma
-2x Airbag
-alu 14''
Modyfikacje
Nadwozie
-Pełen pakiet GT/V6
-Wylot powietrza na masce z Focusa2 RS
-Oklejenie w barwy RM CUSTOMS
-HID
-Felga enkei 15'mx5 na zimę/tor
-Felga BBS 16'' 7J ET35 lato
Zawieszenie
-Sprężyny Fk -30mm
-rozpórka przednia górna GT
-rozpórka przednia dolna
Silnik
Seryjny BP ,wersja 114hp
-Kolektor klatkowy/skrzynkowy by NPAG
-Turbo TD04 BMW 2,5tds
-DP 3'
-Wydech 2,5'--2,0'--2,5'' na dwóch tłumikach przelotowych,końcowy Turbo Works 2,5''
-Dolot cały pospawany z nierdzewki z minimalną ilością łączników silikonowych by NPAG
-IC Turbo Works
-BOV ProPerfekt TYP1
Hamulce
-Tarcze przód Mikoda GTnacinane grubsze dedykowane do BJ
-Klocki Kashyama mieszanka twarda
-Większe serwo i pompa z Xedosa 9
Wnetrze
Seryjne
-wskażnik Boost
-wskażnik temp oleju (w trakcie)
Elektronika/sterowanie
-DET3 z mapsensorem w trybie FIT
-Strojenie by MAYK
Aktualna moc
195,9hp/5872rpm
278,6nm/3955
Plany:
-Ogarnąc hamulce , tarcze przód 280 lub 300mm,zaciski mazda6 GH
-amortyzaory utwardzić i skrócić skok
-Ogarnąć wydech na 2,5' po całości
-uruchomić LPG
-Grubsze staby z V6 plus gumy z poli
-procedura startu
Ostatnio edytowano 16 lis 2017, 19:48 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 2 razy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kolorek wymiata
Niżej, jakaś 17stka i będzie malina
Niżej, jakaś 17stka i będzie malina
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jest lalka
Bo_Lo naprawdę trafiłeś rozumiem że to ostatnie zdjęcia "dziewiczej" eFki? czekam na rozwój, bo zapowiada się naprawdę ciekawie
Wchodze do NM 323 zeby znalezc Twoj stary temat Bj-oty bo chcialem sie z niego dowiedziec jakich farbek uzyles do kloszy kierunkow i halogenow a tu patrze temat na wierzchu, wchodze patrze a tu taka ladna BA. Wielkie gratki no i BP a nie zaolejone Z5.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Sam jestes zaolejony... Myslisz ze Bp to tak idealy?? Jak leja ludzie gowno a nie olej i wymianaja co 5lat to wszystko wkoncu sie dojedzie. O jeden i drugi silnik wystarczy dbac jak ksiazka pisze i bedzie jezdzil bez problrmowo i bez picia oliwy.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Sam jestes zaolejony... Myslisz ze Bp to tak idealy?? Jak leja ludzie gowno a nie olej i wymianaja co 5lat to wszystko wkoncu sie dojedzie. O jeden i drugi silnik wystarczy dbac jak ksiazka pisze i bedzie jezdzil bez problrmowo i bez picia oliwy.
Hamuj synek. Bylo to napisane dla zartu i mysle ze Bo_Lo i inni ktorzy mnie znaja to zalapali/zalapia. Zawsze musi sie znalezc ktos czepialski ktorego uwiera cos w
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Jak swieci sie tak na żywo jak na zdjeciach to gratuluje,myślałem ze takich egzemplarzy już nie ma
A tylna blenda nie jest czasami z polifta?Przedlift miał chyba dużą dziurę z przyciskiem jak dobrze pamiętam.
A tylna blenda nie jest czasami z polifta?Przedlift miał chyba dużą dziurę z przyciskiem jak dobrze pamiętam.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Dzięki wszystkim za dobre słowo.Blenda i jedno lusterko są z polifta.Dlaczego-nie wiem.Ogólnie auto przemierzone miernikiem i tylko jedne tylne drzwi mają dodatkową warstwę lakieru.
Co do modów to na pewno będą ,tylko na razie zastój z finansami bo muszę się przeprowadzić w DE na inne mieszkanie co kosztuje,poza tym priorytetem są wakacje.
Co do kół to najbardzioej widzi mi się OEM z BA GT ale niestewty Gt ma piastęna 5 śrub.
Mako farbkę kupiłem w artystycznym na Królowej Jadwigi
Na pewno na zlot na TP przyjedzie doprowadzona do idealnej serii plus jak trafią się w pasztetowej cenie to spęzyny i koło.
Co do modów to na pewno będą ,tylko na razie zastój z finansami bo muszę się przeprowadzić w DE na inne mieszkanie co kosztuje,poza tym priorytetem są wakacje.
Co do kół to najbardzioej widzi mi się OEM z BA GT ale niestewty Gt ma piastęna 5 śrub.
Mako farbkę kupiłem w artystycznym na Królowej Jadwigi
Na pewno na zlot na TP przyjedzie doprowadzona do idealnej serii plus jak trafią się w pasztetowej cenie to spęzyny i koło.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Wychodzi na to, że jak się poszuka i poczeka to fajną serię idzie zdobyć. Przyjemności i 5cm na dół. Bo teraz aż kłuje w oczy
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości