Chciałem zaprezentować Wam Mazdę 323f BA Z5 z 1994 roku, która jest z nami już chwilę
Zakupiona została w Słomnikach koło Krakowa praktycznie zaraz po przyjeździe do kraju.
Na formu jestem już chwilę i zawsze powtarzałem sobie, że założę temat... i wreszcie
Fasolka zostaja w rodzinie, nie mamy zamiaru sie z nią rozstawać;)
Dbamy najlepiej jak potrafimy i jak czas pozwala. Nigdy nas nie zawiodła
Troszkę dokładniej:
Manufacturer: Mazda Motor Corporation
Number of beds: 4
Exterior Color: 11R Sparkle greeen metallic
Interior Color: BJ4 Turquoise
Manufactured for: Europe
Destination Country: Germany
Place of origin: Japan
Production date: 09.05.1994
Model: 323F
Body Code: BA (first generation 04.1994-08.1995)
Body type: the five-door hatchback
Drive Type: Front
Steered wheels: front
Silnik:
Code Z5
Volume (cc) 1489
Number of cylinders 4
Power (HP) 88
type gasoline injector (EGI)
note DOHC
Manual, 5-speed
Wyposażenie:
Elektryczna antena
Dwa głośniki
Wspomaganie
Regulowana kolumna kierownicy
Elektryczne szyby przód
Wyposażenie dla krajów z zimnym klimatem
Kilka zdjęć...
W dniu zakupu:
W tzw. między czasie:
Nowe koła + chlapacze z GT:
Wydech sebring:
Co zostało zrobione:
– eksploatacja (płyny, oleje, filitry zawsze na czas, świece NGK, kable WN NGK)
– założona instalacja LPG IV generacji (jak do tej pory przebieg 30 tys bez żadnych problemó)
– dokupione koła OZ z mazdy MX-3/5 (nie pamiętam dokładnie)
– uszczelniona miska olejowa
– wymiana oringu na aparacie zapłonowym
– tarcze ATE, klocki ATE
– wymiana szczęk z tyłu
– zestaw naprawczy do zacisków z przodu
– konserwacja calości zaraz po zakupie
– dokupione chlapacze z pakietu GT
– wymieniony zbiorniczek płynu do spryskiwaczy z tyłu (padła pompka)
– wymienione cięgna wycieraczek z przodu
– remonty tylnego zawieszenia (sprężynym, amory KYB, mocowania itd.)
– kompletne nowe sprzęgło
– dywaniki petex na zimę
– dywaniki OEM lato
– zakupiony używany bat anteny (niestety nadaje się już do wymiany)
– sworznie przód (firma 777 z tego co pamiętam)
– prawy przegub
– komplet nowych opon continetal na zimę
– podwyższana podłoga bagażnika
Plany:
– zająć się zawieszeniem z przodu, prawdopodobnie sprężyny mają czas swojej świetności za sobą
– poprawki lakiernicze – tylne nadole troszke cierpi
– poprawki konserwacji spodu
– Montaż elektrycznych szyb z tyłu
– montaż blendy z 3-cim światłem stop
– dokładka zderzaka GT
– komplet opon lato
– pranie wnętrza
– korekta lakieru
i parę innych