Mazda 323 BF B6-T 1988 1.6T 4X4
Witamy w klubie GTXiarzy Pięknotę nabyłeś, jest po prostu cudowna. Co do silnika – głowicę regenerujesz rozumiem? Zazdroszczę przedniego zderzaka i czekam na wieści z warsztatu, zapraszając jednocześnie do mnie Tempo mam wolniejsze, ale wkładam dużo serca w detale W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do dyspozycji!
PS DARO – ZDRAJCO!!! Moja jest ładniejsza!!!
PS2. Niestety Daro ma rację – Twoja to miód-malina... no i jeszcze ten przebieg... zazdroszczę, ale tylko trochę
PS DARO – ZDRAJCO!!! Moja jest ładniejsza!!!
PS2. Niestety Daro ma rację – Twoja to miód-malina... no i jeszcze ten przebieg... zazdroszczę, ale tylko trochę
Payorez napisał(a):Co było nie tak z głowicą, że do wymiany? ładna sztuka pozdrawiam!
Pęknięta , aż do płaszcza wodnego.Szrocik.
Silniczek złożony,cyka jak marzenia.Nowy dolot
Na dzień dzisiejszy zrobiono:
Silnik-głowica(używana, kupiona z wałkami ,które były w idealnym stanie poszły razem z głowicą na montaż)pierścienie i co tam trzeba było, czyli uszczelniacze,uszczelki etc.
Nowe turbo
Nowa kopułka, świece .przewody
Kompletne sprzęgło
Płukanie chłodnicy,nowy płyn.Oleje w przekładniach.Troszkę grzebaniny w zawieszeniu,ale to kosmetyka była.Nowe miedziane przewody hamulcowe.
Czekam na tylny lewy zacisk.Obecny nie nadaje się do regeneracji.Taki złomek jest
W przyszłym tygodniu delikatna jazda na ułożenie silnika ,wymiana oleju (po raz kolejny),wizyta na hamowni(zamieszczę wykres) i.....OGIEŃ!!!
Nie zmieniałem IC. Zobaczę jak się będzie auto sprawowało w takiej konfiguracji.
MBC załuż i zegary przed hamownią . Hamuj na seryjnym doładowaniu i na 0,8 Bara.
Ale zanim hamownia to polataj z 500 – 700 km niech sie wsio ułoży. Jednie twierdza że nie trzeba ale ja bym dmuchał na zimne niż później płakał. Widze też inna zmiane z napisem TURBO
Dopisano Pt, 27 lutego 2015, 06:16:
Ale zanim hamownia to polataj z 500 – 700 km niech sie wsio ułoży. Jednie twierdza że nie trzeba ale ja bym dmuchał na zimne niż później płakał. Widze też inna zmiane z napisem TURBO
Dopisano Pt, 27 lutego 2015, 06:16:
DARO MAZDA 323 napisał(a):MBC załuż i zegary przed hamownią . Hamuj na seryjnym doładowaniu i na 0,8 Bara.
Ale zanim hamownia to polataj z 500 – 700 km niech sie wsio ułoży. Jedni twierdza że nie trzeba ale ja bym dmuchał na zimne niż później płakał. Widzę też inną zmianę z napisem TURBO
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Cześć, trzymam kciuki za odbudowę!
Sam kupiłem 323 GT Turbo z 1988 i zaczynam robić ;–)
Szybkie pytanie, bo znalazłem felgi, bardzo podobne do Twoich, ale mam sprzeczne informacje co do rozstawu śrub etc.
Wiesz dokładnie co wchodzi do tych modeli, bo chyba będzie to samo, 4X100, 4X114,3, jaki jest ET i CH?
Oooo takie:
http://olx.pl/oferta/alufelgi-speedline ... 7mRrD.html
Dzięki
Pozdr!
Sam kupiłem 323 GT Turbo z 1988 i zaczynam robić ;–)
Szybkie pytanie, bo znalazłem felgi, bardzo podobne do Twoich, ale mam sprzeczne informacje co do rozstawu śrub etc.
Wiesz dokładnie co wchodzi do tych modeli, bo chyba będzie to samo, 4X100, 4X114,3, jaki jest ET i CH?
Oooo takie:
http://olx.pl/oferta/alufelgi-speedline ... 7mRrD.html
Dzięki
Pozdr!
-
Pasmen
Update.
Koniec już bliski. Trochę to trwa , ale koniec tuż , tuż.Totalna demolka i pozbycie się rudego syfu skąd można tylko było.Odbudowa spojlerów.Nowa kalkomania na auto już gotowa.Za tydzień , dwa, Mazdę w całej okazałości zaprezentuję na forum.
h
Koniec już bliski. Trochę to trwa , ale koniec tuż , tuż.Totalna demolka i pozbycie się rudego syfu skąd można tylko było.Odbudowa spojlerów.Nowa kalkomania na auto już gotowa.Za tydzień , dwa, Mazdę w całej okazałości zaprezentuję na forum.
h
Wow, porządna robota. Nie mogę się doczekać końcowego efektu. Oby po takiej renowacji posłużyła kolejne 30 lat.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Czyzby cynowanie na łączeniu poszycia?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Super robota
Zazdroszczę. Gdybym umiał takie rzeczy to pewnie miał bym dużo mniej aut
Zazdroszczę. Gdybym umiał takie rzeczy to pewnie miał bym dużo mniej aut
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
czarek1991 napisał(a):Czyzby cynowanie na łączeniu poszycia?
Dokładnie
I know what it mean. I like it
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Lepiej zrobiona jak z fabryki Fotki to fotki, ja zapraszam na spot jak będzie gotowa
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
AndrzejCarpasja napisał(a):czarek1991 napisał(a):Czyzby cynowanie na łączeniu poszycia?
Dokładnie
Taka renowacja to rozumiem
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dominator napisał(a):Andrzeju, kawal dobrej roboty naklejki beda jak poprzednio?
Tak.Dokładnie odwzorowane.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości