A więc po nie miłym incydencie z poprzednim GT zdecydowałem zakupić następny egzemplarz, bo nie wyobrażałem sobie innego następcy
Motorownia: BP05 1800ccm 128KM 157Nm ostatni pomiar 128PS i 164Nm
Skrzynia również bez zarzutów.
Sprawność pozostałych podzespołów żadnych zastrzeżeń. Zawieszenie, hamulce w całości przełożone z poprzednika bo praktycznie nówki.
Z newsów GT podczas ostatniego zlotu zdobył 1 miejsce na 1/4mili w swojej klasie
Wyposażenie:
-el. szyby
-el.szyberdach
-el.lusterka
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilota
-cup holder
-ori kubełki GT
Modyfikacje:
mechaniczne
-kolektor 4-2-1, wydech 2.15/2 cale, przelot środkowy i końcowy
-utwardzone 50% od serii amortyzatory tokico
-sprężyny Vogtland
-short shifter
-koło zamachowe odchudzone 5.1kg
optyczne
-grill bez oznaczeń
-obręcze kół Enkei MX5 15' czarny połysk opony Toyo T1R
– ambery
– bixenon
Plany:
– wałki z wersji 137ps
– dolot na stożku
– doprowadzić blacharkę do ideału
– rozpórka góra – przód, tył STAFFA
– założenie dużej lotki GT po lifting