Chciałbym się pochwalić swoją efką, która jest już ze mną od czerwca 2011 roku. Autko zostało sprowadzone z Niemiec w 1999r. do Biłgoraja, następnie z nowym właścicielem przyjechała do Lublina w 2002r., aż w końcu po 9 latach trafiła do mnie

Dane:
Silnik: 1.8 BP 16v DOHC 114KM
+ LPG od 2001r. ( Instalacja: Stag II gen., Butla: Stako od 08.2011r. )
Przebieg: 168 000 --> 217 000 km
Kolor: VQ Noble green mica
Data produkcji: 02.01.1995
Wyposażenie:
– ABS
– el. lusterka
– 4x el. szyby
– el. regulacja wysokości świateł
– wspomaganie kierownicy
– 2x poduszki powietrzne
– centralny zamek
– radio VoiceKraft z mp3 i USB
– szyberdach
Wykonane prace/ naprawy:
– planowanie głowicy
– wymiana rozrządu + pompy wody
– wymiana czujnika temperatury
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów
– wymiana świec i przewodów WN
– wymiana parownika
– wymiana butli LPG
– wymiana przewodu chłodnicy
– wymiana szczęk hamulcowych- tył
– wymiana cylinderka hamulcowego- lewy tył
– wymiana siłownika klapy bagażnika- prawy
– wymiana wkładu lusterka- lewy
– uszczelnienie ukł. wydechowego
– wymiana opon wraz z felgami ( DUNLOP 205/50/R15)
– wymiana nadkola- prawy przód
– wymiana wycieraczek- przód
– wymiana uszczelniaczy zaworowych (Takoma- 182 300)
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów (OE Mazda- 182 300)
– wymiana pierścieni (RIK- 182 640)
– wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie głowicy (elring- 182 640)
– wymiana oleju i filtra oleju (elf 10w40/ MAX JAPA- 182 640)
– wymiana uszczelniaczy wałków rozrządu (CORTECO- 182 640)
– wymiana uszczelniaczy wtrysków (182 640)
– czyszczenie parownika (182 640)
– wymiana świec i kabli WN (189 300)
Plany:
– sekwencyjna instalacja LPG
– likwidacja korozji
– naprawa szyberdachu
– wymiana szyby czołowej