Mazda 323F BA Z5-->KL 95r by KoRnFUN na kompie KL
całość 300zł z jakimis groszami razem z przesyłką
złączka turboworks, kolano i łącznik antywibracyjny jacky auto sport
airbox simota, filterek odmy simota
i rura chromowana
złączka turboworks, kolano i łącznik antywibracyjny jacky auto sport
airbox simota, filterek odmy simota
i rura chromowana
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
wiem wątek troche zaniedbany.
nie moge sie jakoś zebrac zeby ogarnąć pierwsza strone
nie moge sie jakoś zebrac zeby ogarnąć pierwsza strone
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Odgrzewamy kotleta.
Wkoncu ogarniety dolot chociaż nie dokonca po mojej mysli. Kolejna "nowa" rzecz to zimówki. przez wieksze tarcze i zaciski od BA V6 staowe 14" sie nie zmiesciły. Udało sie kupić w miare dobrych pieniadzach Borbety 15x7J ET35.
I na koniec wkoncu skompletowałem wydech od BA V6 uwięczony dwoma koncówkami ULTER.
Narazie fotek brak bo sprzet sie popsuł.
Przed zimą trzeba ogarnąć prawe poszycie progu bo juz prawie nie istnieje i moze podłoge sie czyms zamaże jak hajs bedzie odpowiedni.
Wkoncu ogarniety dolot chociaż nie dokonca po mojej mysli. Kolejna "nowa" rzecz to zimówki. przez wieksze tarcze i zaciski od BA V6 staowe 14" sie nie zmiesciły. Udało sie kupić w miare dobrych pieniadzach Borbety 15x7J ET35.
I na koniec wkoncu skompletowałem wydech od BA V6 uwięczony dwoma koncówkami ULTER.
Narazie fotek brak bo sprzet sie popsuł.
Przed zimą trzeba ogarnąć prawe poszycie progu bo juz prawie nie istnieje i moze podłoge sie czyms zamaże jak hajs bedzie odpowiedni.
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Kilka fotek komory ze swieżo pomalowana rozpórką.
fotki z dzisiejszego spota od eklerek323f
fotki z dzisiejszego spota od eklerek323f
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Jakoś zaczyna to wyglądać :p Jeszcze coś do roboty ''przy silniku'' jest ?
Jakaś hamownia .. coś ?
Jakaś hamownia .. coś ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
przy silniku do zrobienia? cos tak tylko nie wiadomo co. wczoraj na spocie sprawdzony rozrzad bo podejrzewałem ze jest przestawiony i przez niego auto od dołu nie jedzie ale okazało sie ze jest ok.
nie mam juz pomysłow co jest przyczyna ze do 4krpm jest muł a od pierwszego vrisa szatan
nie mam juz pomysłow co jest przyczyna ze do 4krpm jest muł a od pierwszego vrisa szatan
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
trzebaby przerabiac instalacje bo kable juz bardziej nie pozwolą przesunąc przeplywki
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Może wina kolektora od kf? Czemu nie założyłeś tego od klde? Za nieduże pieniądze można już coś dostać. Na jakim ecu latasz?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Może wina kolektora od kf? Czemu nie założyłeś tego od klde? Za nieduże pieniądze można już coś dostać. Na jakim ecu latasz?
Komp KF, kolektor KF bo tak było w dawcy
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
wszystko jest od KFa. jak pisze eklerek tak było w dawcy i wszystko było ok.
teraz mam kompa KF40 z przedlifta w dawcy był KF69. Ja zostałem przy przedlifcie wiec przy zmianie wiązek zmieniłem tez kompa.
podobno KF69 podejdzie pod wzgledem kostki ale pinologia jest inna. ale moze pokusze sie o podmianke kompa w którys dzien
teraz mam kompa KF40 z przedlifta w dawcy był KF69. Ja zostałem przy przedlifcie wiec przy zmianie wiązek zmieniłem tez kompa.
podobno KF69 podejdzie pod wzgledem kostki ale pinologia jest inna. ale moze pokusze sie o podmianke kompa w którys dzien
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
było kilka pozniej majki przelutował sondy i z tego co kojarze nie było błedów.
moznaby znowu wymigac ale to raczej nie to
moznaby znowu wymigac ale to raczej nie to
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Pytanie co dla kogoś było ok na kompie i kolektorze KF, tak naprawdę nie ma prawa to jeździć jak na KL-a przystało, zwłaszcza na kompie i złej mieszance.
Temat ecu i odpowiedniej na niej mieszanki jest dość interesujący. U siebie na kompie z k8 mam najlepszą mieszankę i najwyższą moc. Co do kolektora nie wiem jak z kanałami w środku ale skoro przepustnica ma mniejsza średnicę to i reszta pewnie jest mniejsza. Nie wiem jak to u was na KF wygląda Ale jeżeli możesz do podepnij kompa od KL i zobacz jak to jeździ. Ew właśnie pozamieniaj kompy od Kf bo może się okazać że na jednym będzie jeździć lepiej a na drugim gorzej. Generalnie ecu najlepiej aby było oryginalne albo od samochodu albo od silnika zeswapowanego.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Przykłady mi znanych swapów z KF naKLZE zawsze pokazywały że komp KF nie ogarniał za dobrze ZE i dopiero strojenie na DET uwalniało potencjał silnika.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości