Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez noucamp » 13 kwi 2011, 08:53

Wiem :D to był taki żarcik sytuacyjny.... <czarodziej> <czarodziej> <czarodziej>
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Bandit » 13 kwi 2011, 10:26

Widzę, że nawet spece w turbieniu tu zaglądają, to może podpowidzcie koledze co i jak ma drutować jeśli jest według was jakakolwiek szansa, że ten drut coś wymodzi ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez People_Hate_Me » 13 kwi 2011, 15:32

przy 0.5 bara teoretycznie może być delikatnie bogato :) wiec może nie bedzie za ubogo :)
czas pokaże :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez mlody1921 » 13 kwi 2011, 18:26

MI sie wydaje że jest opcja że będzie jeździć :) jak poprawi tą rozpierduchę pod maską doładuje 0,5 zadba o chłodny air :) to pojeździ jeden k8 turbo 0,5 bara smiga wieć czemu nie :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Jacek176 » 15 kwi 2011, 22:16

mlody1921 napisał(a):jeden k8 turbo 0,5 bara smiga wieć czemu nie :)

Ale z tego co słyszałem to strasznie kulawo jeździ ;)
Nie może sobie dać rady nawet z Toyota Corollą T-sport :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez janiszzz_mx3 » 16 kwi 2011, 22:30

Update:

układ smarowania turbiny troszkę solidniej zrobiony. Wcześniej zamiast czujnika wkręciłem krociec a na niego wężyk z cybantem. Dwa razy mi puściło więc zrobiłem na przewodach hamulcowych, tzn z miejsca na czujnik idzie przewód do trójnika a z niego sztywny przewód łączy się z elastycznym i w turbinę. Do trójniczka jeszcze czujniczek ciśnienia i mam nadzieję że wytrzyma to parę km jazdy
Obrazek

Ciągle mam problem z brakiem mocy. Wrażenie jakby fmu nie działało. Jak podepnę sterowanie wastegate do kroćca na turbinie to jest ok 0,2bar , do kolektora dolotowego to 0,4 a jak odepnę całkiem to 0,7bar. Na 0,2bar idzie jak seria, na 0,4bar też jak seria bo 8,5sek do paki i zaczyna blowoff działać a na 0,7bar przy 4500obr już nie ma siły iść, więc chyba nie ma paliwa.

Coś czuję że skończy się na smt6+mapsensor+wtryski+pompa=1000zł :(

Różnica ciśnień w dolocie mnie martwi – mega restrykcje?

Może przy uturbianiu tego silnika któreś z miliona podciśnień musi być przeniesione przed turbinę żeby zawsze było podciśnieniem?

Miliony pytań i zagadek...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez matrixP » 17 kwi 2011, 11:51

Daje rade:)
Początkujący
 
Od: 29 paź 2008, 15:33
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f 1.5 BA

Postprzez Bandit » 26 kwi 2011, 11:05

To janisz atakuj fora tuningowe i <czytaj> <czytaj> <nauka> <nauka> tylko się nie poddawaj <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez janiszzz_mx3 » 27 kwi 2011, 00:18

Teraz mam dylemat czy próbować zmusić do działania moje fmu przez wymiane pompy paliwa na walbro czy może olać pompę i kupić ecumastera + mapsensor i zobaczyć czy na seryjnych wtryskach zrobi się 180KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez hopek » 27 kwi 2011, 16:24

czy może olać pompę i kupić ecumastera + mapsensor i zobaczyć czy na seryjnych wtryskach zrobi się 180KM

wydaje mi sie że porządna pompa to podstawa przy uturbianiu... Jesli Twoja nie daje rady to nawet ecumaster nie pomoże
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez HKSze » 27 kwi 2011, 16:38

mam wallbro na sprzedarz jak cos to na Pw sie odezwij...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Pit » 27 kwi 2011, 17:07

Podepnij manometr i sprawdź, jakie masz ciśnienie na listwie raczej najpierw. Przejedź się z jakimś widebandem i sprawdź AFR. Tam się przecież cuda z mieszanką mogą dziać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mlody1921 » 29 kwi 2011, 23:12

Dokładnie jak pisze Pit, a skoro miaty smigaja na 0,5 i tobie powinien smigać, ale u ciebie może któreś podciśnienia źle podpiąłeś, albo WG szwankuje, sprawdzałeś mniej więcej przy ilu PSI sie otwiera ?

Pewnie wiesz że WG nie ustawiesz mniejszego otwarcia zaworu niż jest to wymuszone sprężyną w WG
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 kwi 2011, 08:37

Z ciśnieniem doładowania to mały problem bo na razie jest 0,4bar a w razie czego mbc wsadzam lub jakiś zaworek i wysteruje go świnką. FMU podłączyłem dobrze ale to nie ma prawa działać na seryjnej pompie. Na wolnych obrotach zdjąłem z niego powrót to paliwo prawie w ogóle nie leciało tak jakby przytykał nawet bez ciśnienia w dolocie a jak dmuchnełem w niego to zatykał całkiem a fura nie jedzie.
Znajdę ecumastera lub smt6 i wystroje to normalnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez SponeR » 4 maja 2011, 17:54

miszcz projekt xD trytytkowa turbawka szacun :]
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez Fasola » 16 maja 2011, 14:20

Tak, trytki i rury od kibla wymiatają :D
Szacun
Fasola
 

Postprzez hopek » 22 maja 2011, 10:30

Jak tam projekcik ?? coś się zmienia ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez janiszzz_mx3 » 22 maja 2011, 11:09

Słuchaj nic nie ruszałem przy niej. Kupiłem smt6 i mapsensor, w tygodniu będe mieć wtryski od 2.5v6 albo millera i jakiegos laptopa ze złomu no i za tydzień zaczynam zabawę. Jeszcze googluje temat strojenia, konwersje maf->map itp. Nie jest to proste :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Jacek176 » 22 maja 2011, 11:39

janiszzz_mx3 napisał(a): Kupiłem smt6

Współczuje. Ja właśnie go wywaliłem ze swojego auta.

janiszzz_mx3 napisał(a):Jeszcze googluje temat strojenia, konwersje maf->map itp. Nie jest to proste :)

Zwłaszcza na SMT6. Przygotuj się na drogę przez mękę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez hopek » 22 maja 2011, 11:56

No a co z pompa paliwa ?? spr ciśnienie ?? Zacznij może od FMU... Jak zacznie to jechac to wtedy pobaw sie w strojenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy