Mazda 323 BG GT BP '91 Black

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez misiak89-89 » 9 paź 2014, 06:51

Ok, sprawdzę w ten sposób;–)
Musiałbym wymienić oliwę i zastanawiam się czy walnąć jakiś full sybtetyk bo motorowni trzyma serię ale z drugiej strony czy temu silnikowi będzie dobrze przy takich właściwościach smarnych przecie to stara konstrukcja a po drugie nie wiem co jest wlane żebym nie przekombinowal z przejście. Potrzebuje rady:–)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez pawcio1017 » 9 paź 2014, 08:36

Jak nie wiesz co było wlane to full syntetyk chyba nie będzie najlepszą opcją... <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez DARO MAZDA 323 » 9 paź 2014, 09:11

Moc to nie wszystko. Zmierz ciśnienie na tłokach od strony rozrządu zacznij 1,2,3,4. Pomiar wykonaj na zimnym i ciepłym silniku. Wtedy będziesz miał cały obraz kondycji motorowni. ( i stanu pierścieni )
W mojej GT jeździłem na 5 W 30 i nie brała mi oleju i wszyscy się dziwili że Mazda i nie bierze :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez piwo » 9 paź 2014, 09:50

czesto kreciles pod odcinke? nie wierze ze silnik nie bral oleju jesli jezdzi sie uzywajac wlasciwych obrotow czyli 4tys-7tys.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez misiak89-89 » 9 paź 2014, 10:20

Auto jest używane tak jak ono to lubi jakoś przesadnie tez nie paluje od tego mam wściekła a jeżeli chodzi o apetyt od zlotu mam ponad stan tak jak i podczas palowania na cwiartke, no i bg codziennie robi po 30 /40 km na dojazdy do pracy.
Sprawdzę ciśnienie w wolnej chwili i ocenimy faktyczny stan.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mlody1921 » 9 paź 2014, 11:18

Sądze że jak syntetyk to chyba 5w50 i dobry przy odpalaniu i dość odporny na upalanie na torze np. Valvo
możesz też przepłukać układ Liqui Moly ma środek do przepłukania, on rozpuszcza nagary ze starego oleju żeby czasem gdzieś nie chciało zatkać smoka/pompy ponoć przed przejściem z gęstszego na rzadszy powinno sie takowy zabieg stosować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 9 paź 2014, 12:05

albo mazdowski 0w-50.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez misiak89-89 » 15 paź 2014, 15:52

Wpadły dziś podstawowe sprawy do czarnucha, pozdrowienia dla chłopaków z Japamoto Poznań
DSC_0454[1].jpg

jednak miałem za duże obawy lać pełny syntetyk i zdecydowałem się na 10w40

no i pochwalę się w końcu zdobytym niedawno trofeum :P
DSC_0455.jpg


Aktualnie Bagieta znajduje się u speca na wspomnianym przeze mnie wcześniej spawaniu drobiazgów a w kolejce czeka bixenon i spryskiwacze reflektorów aby o zmierzchu przyjemniej się jeździło <faja> końcowy efekt przedstawię później po montażu
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez tekkenfan » 15 paź 2014, 17:01

misiak89-89 napisał(a):w kolejce czeka bixenon i spryskiwacze reflektorów

Mam nadzieję że przechodzisz na lampy soczewkowe? Bo na tym co jest to ja jestem zdecydowanie na nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 15 paź 2014, 19:12

Bez soczewki to masakra nie chciałbym jechać przed tobą :)

Jakoś do takiej jazdy to ja jestem strasznie anty 10w40 lepiej było wlać 10w60
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez misiak89-89 » 15 paź 2014, 21:25

Normalnie, lubię naginać prawo <rotfl> ksen to 5000k a szkło reflektoru będzie przyciemnione jeśli faktycznie będzie straszny kibel hidy będą na sprzedaż. Lubię eksperymentować a ostatnio udzieliła mi się hondowska choinka, bo do tego już są ambry co prawda w fazie przeróbek ale jest fajnie moim zdaniem.

A jeżeli chodzi o kwestię oliwy to przyznaję nie zastanawiałem się za długo co było by idealne dla mnie mam tylko nadzieję że nie zaszkodzę silnikowi <oczy>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez siemek55 » 16 paź 2014, 14:09

niestety lubisz wysoko kręcić (co zrozumiałe <diabełek> ). W tym przypadku W60 byłby lepszy. Co do Hid'ów też zwracałem ci uwagę że nie nadają się do "zwykłych" kloszy. Niezbędne minimum to soczewka + spryskiwacz i poprawne ustawienie. Będziesz oświetlał drzewa i pozostałych uczestników <bicz>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez bieski » 16 paź 2014, 14:23

siemek55 napisał(a):Niezbędne minimum to soczewka

A rolka ma xenony bez soczewek :P Fabryczne :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez siemek55 » 16 paź 2014, 15:53

fabrycznie, czyli homologowane. W innym przypadku będzie waliło po oknach i koronach drzew. EOT.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez Mr_Bartek » 16 paź 2014, 15:59

Soczewka nie jest wymagana, są xenony, które takich soczewek nie posiadają, ale wtedy lampa oraz żarnik są dostosowane do xenonów. Przykład: Honda Civic 8 generacji. Tam jest użyta specjalna żarówka D2R.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez misiak89-89 » 16 paź 2014, 20:08

Trudno, zaleje tego eneosa, potestuje jak co zmienię go szybciej i finał. A jeżeli chodzi o ksenon sam muszę to sprawdzić :P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez misiak89-89 » 20 paź 2014, 21:23

Przed i po interwencji blacharskiej
DSC_0326.jpg
DSC_0325.jpg
DSC_0328.jpg
Załączniki
DSC_2717.JPG
DSC_2720.JPG
DSC_2709.JPG
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez DARO MAZDA 323 » 21 paź 2014, 10:08

Ale coś tam pospawano czy tylko zamazano na czarno ? :):):)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez misiak89-89 » 21 paź 2014, 11:16

Nie, pospawano:–) Na pewno potrzyma ;–)
Słyszał ktoś coś na temat rozporek staffa?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez DARO MAZDA 323 » 21 paź 2014, 12:00

Tak , ja rozpórka 1 liga . Trochę drogie ale to pojęcie względne. :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy