Mazda 323 BG GT BP '91 Black
Ok, sprawdzę w ten sposób;–)
Musiałbym wymienić oliwę i zastanawiam się czy walnąć jakiś full sybtetyk bo motorowni trzyma serię ale z drugiej strony czy temu silnikowi będzie dobrze przy takich właściwościach smarnych przecie to stara konstrukcja a po drugie nie wiem co jest wlane żebym nie przekombinowal z przejście. Potrzebuje rady:–)
Musiałbym wymienić oliwę i zastanawiam się czy walnąć jakiś full sybtetyk bo motorowni trzyma serię ale z drugiej strony czy temu silnikowi będzie dobrze przy takich właściwościach smarnych przecie to stara konstrukcja a po drugie nie wiem co jest wlane żebym nie przekombinowal z przejście. Potrzebuje rady:–)
Jak nie wiesz co było wlane to full syntetyk chyba nie będzie najlepszą opcją... 


Moc to nie wszystko. Zmierz ciśnienie na tłokach od strony rozrządu zacznij 1,2,3,4. Pomiar wykonaj na zimnym i ciepłym silniku. Wtedy będziesz miał cały obraz kondycji motorowni. ( i stanu pierścieni )
W mojej GT jeździłem na 5 W 30 i nie brała mi oleju i wszyscy się dziwili że Mazda i nie bierze
W mojej GT jeździłem na 5 W 30 i nie brała mi oleju i wszyscy się dziwili że Mazda i nie bierze
czesto kreciles pod odcinke? nie wierze ze silnik nie bral oleju jesli jezdzi sie uzywajac wlasciwych obrotow czyli 4tys-7tys.
Auto jest używane tak jak ono to lubi jakoś przesadnie tez nie paluje od tego mam wściekła a jeżeli chodzi o apetyt od zlotu mam ponad stan tak jak i podczas palowania na cwiartke, no i bg codziennie robi po 30 /40 km na dojazdy do pracy.
Sprawdzę ciśnienie w wolnej chwili i ocenimy faktyczny stan.
Sprawdzę ciśnienie w wolnej chwili i ocenimy faktyczny stan.
Sądze że jak syntetyk to chyba 5w50 i dobry przy odpalaniu i dość odporny na upalanie na torze np. Valvo
możesz też przepłukać układ Liqui Moly ma środek do przepłukania, on rozpuszcza nagary ze starego oleju żeby czasem gdzieś nie chciało zatkać smoka/pompy ponoć przed przejściem z gęstszego na rzadszy powinno sie takowy zabieg stosować
możesz też przepłukać układ Liqui Moly ma środek do przepłukania, on rozpuszcza nagary ze starego oleju żeby czasem gdzieś nie chciało zatkać smoka/pompy ponoć przed przejściem z gęstszego na rzadszy powinno sie takowy zabieg stosować
Wpadły dziś podstawowe sprawy do czarnucha, pozdrowienia dla chłopaków z Japamoto Poznań
jednak miałem za duże obawy lać pełny syntetyk i zdecydowałem się na 10w40
no i pochwalę się w końcu zdobytym niedawno trofeum
Aktualnie Bagieta znajduje się u speca na wspomnianym przeze mnie wcześniej spawaniu drobiazgów a w kolejce czeka bixenon i spryskiwacze reflektorów aby o zmierzchu przyjemniej się jeździło
końcowy efekt przedstawię później po montażu
jednak miałem za duże obawy lać pełny syntetyk i zdecydowałem się na 10w40
no i pochwalę się w końcu zdobytym niedawno trofeum
Aktualnie Bagieta znajduje się u speca na wspomnianym przeze mnie wcześniej spawaniu drobiazgów a w kolejce czeka bixenon i spryskiwacze reflektorów aby o zmierzchu przyjemniej się jeździło
misiak89-89 napisał(a):w kolejce czeka bixenon i spryskiwacze reflektorów
Mam nadzieję że przechodzisz na lampy soczewkowe? Bo na tym co jest to ja jestem zdecydowanie na nie.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Normalnie, lubię naginać prawo
ksen to 5000k a szkło reflektoru będzie przyciemnione jeśli faktycznie będzie straszny kibel hidy będą na sprzedaż. Lubię eksperymentować a ostatnio udzieliła mi się hondowska choinka, bo do tego już są ambry co prawda w fazie przeróbek ale jest fajnie moim zdaniem.
A jeżeli chodzi o kwestię oliwy to przyznaję nie zastanawiałem się za długo co było by idealne dla mnie mam tylko nadzieję że nie zaszkodzę silnikowi
A jeżeli chodzi o kwestię oliwy to przyznaję nie zastanawiałem się za długo co było by idealne dla mnie mam tylko nadzieję że nie zaszkodzę silnikowi

niestety lubisz wysoko kręcić (co zrozumiałe
). W tym przypadku W60 byłby lepszy. Co do Hid'ów też zwracałem ci uwagę że nie nadają się do "zwykłych" kloszy. Niezbędne minimum to soczewka + spryskiwacz i poprawne ustawienie. Będziesz oświetlał drzewa i pozostałych uczestników 


Soczewka nie jest wymagana, są xenony, które takich soczewek nie posiadają, ale wtedy lampa oraz żarnik są dostosowane do xenonów. Przykład: Honda Civic 8 generacji. Tam jest użyta specjalna żarówka D2R.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Trudno, zaleje tego eneosa, potestuje jak co zmienię go szybciej i finał. A jeżeli chodzi o ksenon sam muszę to sprawdzić 
Ale coś tam pospawano czy tylko zamazano na czarno ?
:):)
Nie, pospawano:–) Na pewno potrzyma ;–)
Słyszał ktoś coś na temat rozporek staffa?
Słyszał ktoś coś na temat rozporek staffa?
Tak , ja rozpórka 1 liga . Trochę drogie ale to pojęcie względne. 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości